هاي انا أسمي باسم عندى 20 سنة من القاهرة وعندى اختى منى 33 سنة متجوزة بس
جوزها ديما بيسافر محافظات مصر المختلفة انا عايش انا وامى من ساعة ما
والدى اتوفى انا نسيت اقولكم انى سالب سليف بتناك من 3 سنين بداية القصة
انى الشرموطة امل ديما بشوفها شرموطة ولبوة كلامها ماتتكلمش غير لما تشخر
وتشتم وتقول احا وديما تهزر مع الناس كلها وتلبس لبس ابن متناكة المهم هيا
بتسيب مفتاح لشقتها عندنا علشان لو مفتحها ضاع كانت امى بترن عليها مش بترد
عليها بعدين عطتنى المفتاح قالتلي روح شوفها لانها لوحدها وجوزها مسافر
فتحت الباب بالمفتاح وانا سامع صوت صوات بس بشرمطة دخلت بالراحة بس مش فتحت
الباب بتاع الاوضه هو كان مفتوح بس حته صغيرة شوفتها عريانة ملط ومعاها
واحد مش اعرفه وواخدة وضع الكلب والراجل ماسكها من شعرها وبيفشخها نيك وهيا
عمالة تصوت وتقوله طيزي اتفشخت وهو بيقولها انتى لسه شوفتى حاجة يا لبوة
انت هفشخ كس امك يا بنت المتناكة وطررررررررررخ بأيده علي طيزها وانا
مستمتع جدا من اللي بشوفه ده اللي من شدة لسوعته بقيت حمراء مش بيضاء زى ما
هيا وفضلت واقف ربع ساعة لحد ما طلع زبه وجبهم علي وشها وصدرها انا شوفت
كده مشيت علي طول وجريت روحت عملت نسخه من المفتاح بتاع شقتها واخدتو معايا
وبعدين روحت عندها تانى رنيت الجرس فتحت وهيا لافه نفسها بالبشكير بس
وقالتلي اصلي كنت بأخد حمام تعالي ادخل قولتلها لا دى ماما كانت بتسأل
عليكي بس بترن عليكي مش بتردي قالت اه اصل التليفون صامت دخلت وهيا دخلت
تغير هدومها فى اوضة النوم وكان تليفونها فى الصالة مسكته قريت الرسايل علي
الواتس اب عرفت انها شرموطة كبيرة وكل ما جوزها يسافر فى ناس تجيلها الشقة
رجالة كتير المهم حطيت التليفون مكانه ومن بعدها بقي كل ما جوزها يسافر
اروح اتفرج عليها وهيا بتتفشخ وانا مستمتع جدا بيها لحد ما فى مرة قفشتنى
وأنا بتفرج عليها .... لما قفشتنى وانا بتفرج ازاي ؟ كنت مطلع زبي الصغير اللي يكاد يكون
صباعها الاوسط اكبر منه وبلعب فيه وفرحان والباب اتزق شافتنى اتخضت الاول
والراجل اللي كان معاها كمان لكن لما شافتنى بلعب بزبي ضحكت ضحكه كلها
شرمطة والراجل سألها مين ده قالتله ده اخويا بس متخافش ده شكله خول فرحان
ان اخته بتتناك قدامه بصتلي وقالتلي صح يا معرص وبتضحك رديت عليها قولتلها
اه اوى اوى وانا فاتح بوقي ومبرق لجسمها وهيا تتشرمط وتقولي عجبك جسم اختك
نسيت اقولكم هيا طولها 160 سنتى ووزنها 85 كيلو وبيضا جدا وشعرها اسود
وطويل وعليها فخاد وبزاز جامده نيك المهم انا وقفت مش كنت عارف ارد عليها
اقولها ايه هيا فضلت تضحك وتقولي احنا هنتفقع انا هخليك تتمتع وتشوفنى وانا
بتناك وانت اياك تقول لحد مفهوم يا متناك يا عرص قولتلها مفهوم ضحكتك بكل
شرمطة وقالتله شوفت العرص وافق علي طول ازاي وقالتلي اقلع هدومك يا متناك
واول ما قلعت وشافت خرم طيزي قالتلي احا انت طيزك مفشوخه اكبر من طيزي انت
متناك كبير بقي وضحكت وقالتلي مص زبره يلا نزلت امص زب الراجل اللي هينكها
كانت رجلي علي الارض وانا راكع وهما علي السرير وفضلت امص وتقولي ده انت
متناك كبير بقي طالع لأخت وهو يقولها هذا الشبل من ذاك اللبوة وانا عمال
امص فى زبره لحد ما زاقتنى وقالتلي كفاية يا متناك انت هتخليه يجبهم كده
وراح تف علي كسها وبداء يدخل زبه فى كسها ويشتمها وانا قالتلي اقعد زي
الكلب علي الارض وكل ما هو يضربها هيا تضربنى علي طيزي وهو يشتمها وهيا
تقولي شايف يا متناك الزبر الدكر اللي بيفشخ اختك وهو يقولها ده انا هفشخك
يا متناك قدام المعرص اخوكى وهيا تقوله تحت امرك ونزل فيها نيك وضرب وشتيمة
وانا تحت رجلها لحد ما خلص وجابهم بره علي كسها لقيتها بتقولي تعالي مش
هحرمك نضف كسي من اللبن وابلع لحست كل اللبن من علي كسها ولحست كسها وكنت
اول مرة الحس كس وكان نار وبلعت اللبن علي طول قالنلي شكلك واخد علي كده يا
متناك وهو قام مشي وهيا قامت ملط وقالتلي انت من دلوقتى ورايح خدامى
والمعرص بتاعى وانا كنت سعيد جدا
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق