بداية شيميل قاهرية

11111111111111
انا شيميل مصرية من القاهرة عايرة أحكي لكم قصّتي انا أول مرة بجد كانت مع واحد صاحب والدي كان صاحب محل قطع غيار كنت في اجازة الصيف بلعب في النادي جنبه وبخرج بستنى بابا عنده في المحل ومحله الراجل ده ليه مخزن كبير في مرة خرجت من النادي وكنت في اعدادي بس بالرغم من سني الصغير كان جسمي مليان لأني تخين ومربرب وجسمي أبيض كنت برح علشان أخس كنت مستني بابا عنده وبابا أتصل بصاحبه قاله انه هيتأخر فصاحبه لقيته أخدني في المخزن بحجة أساعده في رفع حاجات ودخلنا المخزن وقفل وراه خبط في من ورا بجسمه حسيت بزبره واقف من تحت الهدوم قالي إيه ده انت جسمك طري قوي قلتله اه ما انا باجي النادي عايز أخس قالي ليه انت كده جسمك حلو قوي قلتله جسمي طري قوي راح محسس بإيديه على جسمي لدرجة ان جسمي أترعش قالي خايف من أيه جسمك مقشعر ليه قلتله مش قادر قالي زبرك كمان طري قلتله اه قالي متوريني طلعت زبري طبعاً صغير وأبيض وردي قالي زبرك جميل وصغير طيزك كمان بيضه زي زبرك قلتله اه بسزاجه قالي متوريني طبعاً بهبلي قلعت البنطلون والكلوت ووريته طيزي قالي يخربيت عقلك طيزك دي إيه تجنن عامله زي المهلبية اعلان هذه القصة ملك موقع عرب بورن اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب بورنضحكت وكأنه بيمدحني مكنتش أعرف ايه اللي مستنيني قالي تحب أعملك مساج وأدلكلك طيزك علشان تخس واقفت لأن جسمي أترعش وابتيت أعصابي تسيب قعد يدلك في طيزي بحنيه لغاية ما حسيت ان جسمي ولع بجد طبعاً زبري بيقف ولما بيجيب لبن بيجيب نقط لأن سني صغير ولآول مره احس ان خرم طيزي أعصابه فكت وحسيت ان اتفتحت من غير ما يدخل حاجة راح تافف على زبره وقالي متخافش قلتله من ايه قالي هتحس بوجع خفيف بس هترتاح بعد كده وبشويش دخل زبره حته حته وانا ابتديت أصرخ من الوجع بس كنت ما بين حالتين حالة الخوف والوجع وحالة من اللذة الغريبة اللي ابتديت أحس بيها قالي هدهنلك كريم في طيزك وفجأة نزل مادة لزجه سخنة ليها ريحه مميزة جوا طيزي حسيت بمتعه غريبة ولذة اول مرة احس بيها في حياتي بالرغم من احساس الخوف والوجع وعملت حركة من خوفي حاولت أجري واسيبه مسكني العافية وكتفني بإيده وابتدي يدخله تاني بس بصورة مرعبه وكأني واحده بيغتصبها بقيت أصرخ وهو راح ضربني بالقلم حاولت أقاوم بس مكنتش قادر من تكتيفته بس حسيت بحجاة غريبة بعد فترة أبتديت أستسلم وأساعده مش عارف ايه السبب لاقيته بيقولي أيوة كده انت كده عامل زي البنت اللي نكتها من يومين بالظبط فضلت تقاوم وتصرخ زيك وفي الأخر وافقت وبصراحة مش عارف ايه اللي حصل اعلان هذه القصة ملك موقع عرب بورن اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب بورن لاقيت نفسي بساعده وادلع عليه بالرغم ان من لحظات مكنتش موافق لغاية ما بقيت اوطي وأمص زبره وهو بقى يبوس في وقالي انه بيحب يمص لبنه من على شفايفي قالي ما تخليك بنت وبصراحة من ساعتها وانا راجل قدام الناس وفي حياتي الخاصة بنت في كل حاجة وبقيت أروحله على طول ينكني لغاية ما ساب المحل ومشي وانا بقيت بسببه شيميل

إرسال تعليق

أحدث أقدم