أوّل مرّة

11111111111111
القصة دي من لسان صاحبها كلب من كلابنا انا شاب 24 سنه يدوب متخرج من الجامعه ماليش اي تجارب جنسيه لكن في يوم حسيت بمغص شديد ورحت المستشفي وبعد الكشف قالي الدكتور انت عندك امساك شديد ولازم حقنه شرجيه فورا وبعد شويه لقيتهم جايبين الحقنه وقلعوني هدومي كلها وكانت الممرضه ست كبيره حوالي 50 سنه وتخينه وبيضه ولقيتخا بتقولي بغضب شديد يالا نام علي بطنك علشان الحقنه وانا بصراحه خفت منها وقلت لها حاضر ولقيتها بتحط كريم علي طيزي وتقولي طيزك طريه وبيضه مفيش فيها شعر احلا من ستات كتير قلتلها شكرا وسالتني في اي حاجه دخلت في طيزك قبل كده قلتله لا طبعا قالتلي يعني بكر هي هي هي وضحكت اوي قالتلي يبقي لازم تستحمل الحقنه وتعيطش فاهم وراحت ضربتني بكف ايدها علي طيزي قلتلها اي اي ليه كده يا ست قالتلي اخرس وراحت جايبه انبوبه جيل وابتدت تدهن خرم طيزي وشويه شويه ابتدت تدخل صباعها وانا اان من الوجع بس بصوت خافت واقفل طيزي وهي تقولي لا كده مش هينفع متقمتش خليك ريلاكس وسيب خرمك مفتوح قلتلها صباعك بيوجعني يا ست راحت قالتلي مش قلتلك تخرص وراحت ضرباني تاني علي طيزي وانا من خوفي منها سكت ولقيتها بتدخل صباعها اوي في طيزي وصباعها كان تخين بس ابتديت احس احساس غريب اول مره احسه ولقيت زوبري ابتدا يقف وهي لاحظت زوبري وقالتلي انت ابتديت تهيج كويس بس زوبرك صغنون اوي وراحت زاقه صباعها اوي في طيزي وبعدين راحت مخرجه صباعها ودخلت المبسم بتاع الحقنه وابتدا السائل يدخل في طيزي وكان دافي ولزيز وهي راحت ماسكاني من زوبري وكانت ايدها متعاصه من الجيل وابتدت تلعب في زوبري وتسالني ايه رايك مبسوط كده قلتلها اوي وبعدين قلتلها اي اي كفايه ارجوكي بطني هتنفجر راحت شايله المبسم من طيزي واندفع السائل وكانت حاطه طبق تحت خرم طيزي لحد ما نزلت كل الفضلات من بطني وراحت جايبه فوطه ونشفت جسمي وقالتلي خلاص انت كده خفيت وبطنك نضفت وطيزك كان استعد بقه علشان الدكتور هيجي يكشف عليك يا امور وضحكت ضحكه كلها علوقيه بالرغم من سنها الكبير وبعد كده لقيت الدكتور دخل وقالي هيه يا حبيبي اخبارك ايه قلتله تمام قالي تعالي وريني وهي كانت واقفه جنبه وابتد يحسس علي طيزي وانا طبيعي لقيت نفسي بقفل طيزي لقيتها راحت ضرباني علي طيزي وقالتلي متقمتش طيزك يا امور خلي الدكتور يكشف ولقيت الدكتور جايب انبوبة الجيل وابتدا يدهن طيزي ويدخل صباعه وانا لقيت نفسي مبسوط وزبري ابتدي يقف ولقيت الدكتور بيقولي يالا فلقس اوي رحت رافع بطني وهو راح نزل ببقه علي خرم طيزي يلحسه وانا ابتديت اان واتوحوح اه اه اه اوف اوف اوف يا دكتور كمان ارجوك وهي راحت ماسكه زوبر الدكتور بايد والتانيه ماسكه بيها زوبري قلتلها ايوه ايوه كمان يا ست ولقيتها بتقول خلاص يا دكتور بقي جاهز شوف شغلك كان زوبر الدكتور وقف اوي وبقي كبير كبير راح مقربه لبقي وقالي يالا دخله في بقك قلتله ليه كده راحت ضرباني علي طيزي وقالتلي اسمع الكلام رحت علي طول واخد زوبر الدكتور في بقي وابتديت امصمص فيه والحسه وارضع راسه وهي بتلعب في زوبري وهو بينيك طيزي بصوابع ايده وانا عمال اوحوح اههههههههههه اووووووووووووف احححححححححح كمان كمان مش قادر راح الدكتور راكب فوقي ومدخل زوبره في طيزي مره واحده ايييييييييي ايييييييييييي بيوجع يا دكتور راحت ضرباني تاني وقالتلي اخرص خلي الدكتور يشوف شغله وراحت مقربه بقها لزوبري وابتدت تمص فيه وانا بقيت في عالم تاني من اللذه الدكتور نازل نيك في طيزي وهي ماسكه زوبري بترضع فيه لحد مالدكتور قالي اهه اهههه اوف احححح هجيب هجيب في طيزك الحلوه يا حبيبي وانا قلتله يالا يالا نزل لبنك في طيزي ومره واحده لقيت اللبن خارج من زوبره داخل في طيزي وفي نفس الوقت انا جيبت لبني في بؤ الممرضه ودي كانت اول مره اتناك فيها بس مش اخر مره

إرسال تعليق

أحدث أقدم