اصحابى طاهرونى فى ساعة و نصف فرعونى علشان ينكونى فى طيزى وحدها

11111111111111

صورتى وانا جالسة قبل طهارتى وكنت بدون كيلوت وقام اصحابى  برفع رجلى وطاهرونى

انا امراءة جميلة وانا سيدة اعمال اعمل فى الاعلانات
وانا لدى شبق جنسى منذ صغرى وانا امارس الجنس طوال الوقت
وانا غير متزوجة ولكنى امارس الجنس اكثر من اى امراءة متزوجة من علاقات  خارج الزواج
وانا اقيم منذ  لفترة مؤقته مع شباب اعرفهم منذ عام
وانا منذ ان اقمت العلاقة هو وهو شبقون جنسيا 
عندما ادخل  الى شقتنا اول شئ يطلبون هو خلع كيلوتى ويقومون بادخال ازبارهم فى كسى وخرم طيزى بسرعة
وفى مرة دخلت اليهم وكنت لابسة كالعادة فستان قصير فوق الركبة وجلست بعد خلعى للكيلوت وانا اضع رجل على رجل وانا جالسة على الكرسى 
وقاموا برفع رجلى لاعلى 
ولكنهم بدلا من نياكتى قاموا بشئ غريب
 امسكوا رجلى بقوة بالغة وفتحوها على الاخر
واحضر تامر معدات جراحية مشرط ومقص وشاش 
وقلت له انتى هتعمل ايه 
ولم يرد ثم شعرت بالالم الشديد المفاجئ فى كسى 
وظللت اصرخ بقوة 
وطال الالم الشديد لانه كان بيطاهرنى 
وكان بيطاهرنئ ببطئ وقام  بقطع كل شئ من بظر واشفار جوانيه وقام بتخييط كسى بعد ختانى
وظلت مدة طهارتى ساعة ونصف كاملة من الالم والصراخ
وبعد  ان انتهى من ختانى ظللت لنصف شهر اتبول من خرطوم طويل رفيع يخرج من كسى
ثم تمت ازالة الشاش ورايت كسى بعد طهارتى 
وقد اصبح شق طويل متخيط به خرم صغير جدا يكاد يكفى لخروج البول
وقالوا لى انهم يريدون الاكتفاء بالنياكة فى خرم طيزى  فقط 
وعلشان كده طاهرونى
واتطاهرت وعمرى 36 سنة
اصحابى طاهرونى طهارة صعبة  موت وقطعوا الزنبور والشفايف وخيطوا الكس كله ما عدا فتحة صغيرة جدا للتبول لانهم عاوزين ينكونى فى طيزى فقط

إرسال تعليق

أحدث أقدم