قصة طهارتى وانا عمرى 24 سنة وانا بنت قحبة

11111111111111


صورتى وانا لابسة  هدومى اللى كنت لابساها قبل طهارتى
انا بنت قحية وشرموطة اوى ومن عائلة شراميط فى  منطقة شعبية
وانا فتاة جميلة طويلة القامة 
فى الصيف كنت خارجة اقابل صاحبتى وكنت لابسة بنطلون استريتش 
وكانت زوجة ابى قاعدة فى الصالون ومعاها اختى وابنة عمى وجدتى 
ومعهم ست غريبة وقالت لى اختى تعالى اقعدى معانا على الكنبة هنكلمك فى موضوع 
ولما قعدت معهم فوجئت بهم يرفعون رجلى لفوق على الاخر 
وامسكوا رجلى بقوة وقلعونى الجزمة ورجلى مرفوعة
وبعدين قاموا برفع بنطلونى لفوق ومعاه الكيلوت وقلعونى البنطلون والكيلوت
وبقت طيازى وكسى عرايا 
وكان كسى له شفايف كبيرة متدلية لبرا
وكنت قبل خروجى مارست العادة السرية وانا لابسة البنطلون وكان كيلوتى وكسى مليان لبن 
وقالت الست هاتوا شوية ماء نغسل كسها من الجنابة قبل طهارتها 
ولما سمعت كلمت طهارة تبولت على نفسى من الخوف 
لان اختى توتا اطاهرت امامى وعمرها 27 سنة 
وقامت الست الغربية وكانت ايديها جامدة بامساك زنبورى بقوة 
وظلت تشد زنبورى بقوة لبرا وكانت تشد اشفارى وتمطها بيدها
وكانت تدعك زنبورى بقوة  حتى يقف
وثم امسكت موس حلاقة وظلت تقطع من كسى وكان الزنبور اول حاجة بتتقطع وكان الم القطع والموس فى زنبورى حادة ومؤلمة كالنار وهى تقطع زنبورى براحتها وكنت اصرخ من الم قطع الموس فى زنبورى وشفايفه وكنت اصرخ واقول كسى هيموتنى مش قادرة وثم بعد قطع الزنبور بدا الم الخياطة بعد وضع خرطوم يخرج من كسى لضمان التئام الخياطه حوله
وكان كسى بيوجعنى وكنت اصرخ بصوت عالى من الم كسى 
وظللت شهر امشى عريانة بدون كيلوت وكسى متغطى بشاش وامشى مفشوخة من الم الطهارة
ولما زال الالم قاموا بازالة الشاش والخرطوم ورايت كسى بعد قطع الزنبور والشفايف وخياطته 
يعنى طهارة فرعونى
صورة كسى بعد طهارتى وقطع الزنبور والشفايف كلها والتخييط

إرسال تعليق

أحدث أقدم