من البحث عن عمل الى نياكة ساخنة لمديري و زميلي الخول – قصص لواط

انا شب من سوريا عمري ٢٦ سنة طبعا شهوتي دائما من لما كنت صغير تروح للكبار في السن سواء كانت امرأة او رجل انا من الساحل السوري وانا بقرا في الجريدة شفت فرصة عمل بشركة في الشام اتصلت وقالولي حتى سافر ونتفق تاني يوم جهزت نفسي ورحت تقابلت مع مدير الشركة كان ابيض الشعر والجسم من دون شعر على الوجه والايدين عمره ٦٠ سنة واتفقنا وقلتله انو ما عندي مكان نام فيه بالشام قلي انا رح ادبرلك مكان رخيص ويناسبك قلتلو شكرا دبرلي غرفة وصالون قريب من الشغل ودفع لي اول شهر هدية منه وباشرت عمل. تاني يوم وكان في جنبي بالمكتب شب نعوم وحلو وحركاته مايعة عرفت انو بينتاك تاني حسيتو كان عم يحاول يظبطني وانا اشتهيتو من كلمة لكلمة وفتنا مع بعض بالحديث وقلي انو بحب الشباب وسألني اذا بحب الشباب قلتلو اذا نعوم متلك ماعندي مانع قلي اوك قلتلو انا بيتي قريب من هون شو رأيك نطلع من هون لبيتي قلي اوك خلصنا شغل ورحنا البيت طلعنا تحممنا ونمنا على السرير كان ناعم متل البنات نكته وخلصت وراح بيتهم وتاني يوم دخلت المكتب لاقيتو بيضحكلي ويسألني اذا انبسطت معو قلتلو اي كتير وقف واجا لعندي وحط ايدو على زبي وبسنا بعض بعد شوي بيدخل المدير قلنا في موضوع بدي احكي فيه معكم انتو التنين قلنالو خير استاذ قلنا ما هون بينحكا بس لازم حط حد للشي يلي صار اليوم بدي ياكم عندي بالبيت وراح قلتلو شكله شافنا على الكاميرا وصرنا نخاف وصار يضرب نفسو ويقلي كييف نسينا الكاميرا المهم اجا المدير وعطانا عنوانه وقلنا المسا بتكونو عندي المسا لبست ولاقيت لرفيقي ورحنا دقينا باب بيت المدير. فتحلنا لابس شورت ضيق على جسمه وفخاده بيضا متل التلج وكان رايق ومبسوط قلنا تفضلو فتنا وقعدنا جنب بعض اجا المدير قعد جنبي صرت بالنص بيناتهم وقلنا انا جايبكم من شان موضوع بتعرفو شو هوة قلتلو يمكن قلي شكلك عرفته وحط ايدو على اجري وضحك قلي انا لساتو الفيديو عندي قلتلو اي قلي ما بمسحو غير بشرط قلتلو شو هوة قلي بتنيكنا سوا استغربت قلي لا تستغرب وبالشغل بتضل وعلاقتنا بتقوى شو رأيك قلتلو اوك موافق لفينا بعض وصرت مصمصه وشلحه كان جسمو ابيض ومليان وناعم ما عليه شعر وقف زبي ورفيقي عم يرضع زبي وانا عم مصمص المدير وارضع بزازه وقفت وقعدتهم جنب بعض صرت خليهم يرضعو زبي شيله من تم المدير وحطو بتم رفيقي وخليهم يلحسوه مع بعض وواحد يمص بيضاتي وواحد زبي قام المدير وطوبز على الكنبا واجيت وراه صرت امرق زبي على طيزه. نزلت على يخشه الزهري صرت الحسه ومصه بشراها ودخل لساني فيه حتى شعل قلي نيكني حطيت زبي على خرمه ودخلتو فات كلو للبيض كان مفتوح وبلشت نيك فيه وهوة يتأوه متل الشراميط ويقلي كمااان وانا انيك بسرعة وادخلو كلو وامسك بزازه واحضنو وبنفس الوقت ارضع صدر رفيقي يلي جنبي بعدها قمت وقعدت على الكنبا اجا المدير بعكسي وقعد على زبي وصرنا نمصمص بعض وينط على زبي ونكته بكل الاوضاع لحد ما قلتله رح يجي ضهري قعدو تنيناتهم قدامي وقربو من بعض وجبت ضهري على وجوههم وصارو يلحسوه عن بعض وقال المدير لرفيقي لا تزعل لانو ما ناكك انت شبعان منو واتفق معي المدير انو رح يحاول يخليني نيك مراته ويقنعها ونضل صحاب مع بعض طول العمر طبعا انا تركت من الشغل عنده بس اسا على تواصل مع المدير بتمنى تكون عجبتكم قصتي حقيقية

نيك طيز و حلاوته مع السمراء المثيرة صاحبة البزاز الكبيرة

نيك طيز ما أحلاه حي جربته مع فتاة سمراء وقفت على حقيقة المتعة و اللذة التي يمكن لاي شخص ان يحصل عليها حين يغرس زبه في فتحة طيز فتاة سمراء مثيرة . و كان كل الفضل الى احدى الصديقات التي كنت امارس معها نيك طيز و كانت بجسم ابيض ناعم و رائع و قد لمحتها يوما رفقة صديقتها السمراء و الحيت عليها ان تساعدني في تذوق جسم صديقتها و رغم غيرة النساء و حب صديقتي لي الا انها حققت لي امنيتي حين وضعتني وجها لوجه مع صديقتها في سرير واحد حتى تمتعني في نيك طيز اسمر و دائري و طري مثل الهلام و قد كنت في يومي و نكتها اربع مرات كاملة بدات السمراء تتعرى و تمارس حركات اغرائية ساخنة امام انظاري و هيجاني يتصاعد و كنت اخلع ملابسي امامها حتى صرت عاريا تماما و كان زبي مثل حديدة او اكثر صلابة و بقيت اشاهد و اداعب زبي و لما نزعت الستيان كانت بزازها بزاز كبيرة و جميلة جدا و ضخمة نوعا ما و لكن ليس ضخمة بحجم هائل و ما اعجبني فيهما هو ان لون البزاز الاسمر مماثل للون الحلمات و تركتها تكمل عملية التعري قبل ان نشرع في نيك طيز و اتذوق طعم الطيز الاسود لاول مرة في حياتي . صرنا عراة تماما انا و هي و التحمنا مع بعضنا و بدات القبلات بيننا و كانت لها شفتين كبيرتين و ناعمتين لم اشبع من التقبيل معها ابدا و انتقلت الى رضع البزاز و كنت الح على ضم الحلمات بفمي و احاول ان امصهما مثل الرضيع و بدات تلعب بزبي و تستمني لي و هو ما هيجني اكثر . بدات ترضع زبي بعد دالك و كانت خبيرة في رضع الزب ثم نكتها من بزازها الكبيرة و لما شعرت اني لن اصمد اكثر امرتها ان تقابلني بظهرها لكي اتذوق نيك طيز معها قبل ان اقذف كان طيز السمراء كبير و طري جدا و لما صفعتا بقيت ترتعد لمدة طويلة ثم قربت راس زبي من الخرم و شعرت بحرارة كبيرة و دون حتى ان اضع الكريم و البصاق دخل زبي في فتحتها بسهولة كبيرة ووجدت نفسي احقق امنيتي في نيك طيز مع فتاة سمراء و لم اكن استطيع اخراج اكثر من نصف زبي من طيزها طوال عملية النيك من شدة حلاوة النيك معها و حتى حين تلامس خصيتاي اشفار كسها كنت اواصل دفع زبي الى الداخل . بعد نيكة خفيفة  وعيني على ال بزاز كبيرة قذفت المني على فلقتيها و مسحته بزبي حيث بعثرته على كامل طيزها وانا اتلذذ بذلك المنظر ولكن زبي بقي صلبا و مصمما على نيك طيز مرة اخرى لما ادخلته في المرة ثانية لاحظت ان عملية الانزلاق كانت احلى و امتع خاصة و ان المني كان لزجاو كان يساعد في عملية الايلاج و بسرعة دبت في جسمي رغبة النيك و ارتفعت شهوتي مرة اخرى و خاصة حين كانت تتاوه و تصرخ اح اه اه اه حبيبي بشويش و تشعرني اني قوي في النيك رغم ان الامر كان يبدو انه تمثيلية منها فقط خاصة و انها معتادة على ازبار اكبر من زبي و لكن رغم ذلك فقد نكتها اربع مرات و كلها من طيزها و لم اشبع من نيك طيز مع احلى فتاة سمراء خبيرة في امتاع الزب ورضعه .

جنس مثير مع ارملة مصرية ممحونة للسكس

وفاء ارمله 44عاما. توفي زوجها من اربع سنوات . كانت ست محترمه بكل شئ باخلاقها وتصرفاتها . كانت عندها بنتين وولد.. الكبري 22 عاما . كانت دائما تفكر بمستقبل البنات وكانت دائما تتمني ان تري لبناتها عرائس وكانت تتمني ان يحضر لبناتها العرسان اللي يشيلوا عنهاحمل البنات. فهي الان تسمع عن الزواج العرفي بالجامعات وتسمع ان البنات بيتزوجوا من وراء اهلهم باسم الزواج العرفي . كان الست وفاء فيها لمسات جمال حتي ان اقاربها وجيرانها بيقولوا انها احلي من بناتها . كانت هناك اشياء بحياتها لا تفهما . عمرها ما اتكلمت مع احد بالجنس والغرام . كانت معاملاتها رسمي مع الجميع. كانت الست وفاء فيها سذاجه وطيابه اهل الريف وكان تعليمها لا يتعدي الاعداديه حين حضر لها الباشمهندس جمال من اسره طيبه وتم الزواج فوق سطوح المنزل اللي بيعيشوا فيه. كانت لا تعرف اي شئ بالزواج والمتعه الا عندما ابتدا زوجها بلمس جسمها وكانت بالاول ترفض ذلك وتقول عيب . كانت لا تعرف معني الزواج والجنس لان احدا من اسرتها لم يشرح لها زي ماقلتلكم الام والاب محترمين جدا ومتدينين جدا. واي كلام حتي يتعرض لجسم الانثي فهو عوره وهو شئ غير عادي وقله ادب وحياء وعار . كانت الست وفاء تراعي بناتها وكل يوم تسالهم عن احوالهم وهي خائفه علي بناتها كالمثل اللي بيقول (يامخلفه البنات ياشيله الهم للممات ) بيوم دق باب البيت عريس لبنتها الكبيره زينب وكان عريس ابن ناس متدين وله وظيفه باحد الشركات الاستثماريه .وتمت الخطوبه واشترطط علي الاهل كتب كتاب فقط وعلي العريس انتظار الزفاف حتي تكمل بنتها الليسانس او الدراسه. تم كل شئ حسب ما ارادت الست وفاء وتم كتب ا لكتاب بنتها وكانت تستقبل عريس بنتها يوم بالاسبوع . وكانت تتركهم بالبلكونه لحالهم يتكلمون . ولا تتركهم لحالهم كانت بتراعي بناتها كتير وكانت دائما تنصحهم . كانت هناك بعض المشاكل بين بنتها وخطيبها وكانت ساعات تتدخل وكان رايها حكيم . وكان خطيب بنتها يعطيها جرعه من المدح في حكمتها ورجاحه عقلها وكان يتمني ان خطيبته تكون برجاحه عقل امها . وكانت امها تصبره وتقول له انتم لسه صغار بكره تتكلمون الكثير منا لحياه. كانت الست وفاء شغلها الشاغل ابنتها الكبري حتي يتم الزفاف . المهم بيوم كان البنت والولد بالغرفه لحالهم وهي بالخارج وبلحظه عم السكون الغرفه فاستغربت لايكون هناك مكروه واذا بها تجد خطيب بنتها معبط بالبت والبنت معبطه بالولد والدنيا شايطه وبوسه مولعه نار نار . استشاطت غضبا واتنرفزت وجري خطيب بنتها الي الشارع واخدت تسب بنتها بافظع الكلمات العصبيه . وانتهي اليوم ذهبت الست وفاء الي سريرها وهي حزينه علي تصرف بنتها وكانت تدمع عينيها وهي تتزكر ايام خطبتها وان زوجها لم يمسها حتي لمس ايدها . تزكرت الست وفاء ايام زواجها وابتدا الماضي فيلم امام عينيها وهي تتزكر ابو الاولاد باخلاقه وتربيته . واخيرا سالت نفسها ما معني اللي عملوه كانت بنتها بعالم تاني سايحه ورايحه بقبله خطيب بنتها تزكرت الموقف وحصل عندها شئ من الفكر واحست بالموقف الصعب واتمنت ان لم تراه. نامت الست وفاء واخدت تحلم بقبله بنتها وهي تبكي بالحلم. ظلت قبله البنت امام عينيها ايام وايام . تاره تغتاظ وتاره اخري تقول مامعني هذا. مرت الايام وتزوجت البنت وكانت ليله جميله للست وفاء وكانت البنت سعيده بزوجها وانتهي الحمل الاول للست وفاء . كانت البنت تحضر لزياره امها من حين لاخر . وكانت قد احست بفقدان بنتها وكانت دائما تتمني ان تبيت ليله او ليلتين هي وزوجها عندها بغرفتها الي كانت ملاصقه لغرفه الست وفاء . بيوم كانت البنت وزوجها بزياره بحكم عطله نهايه الاسبوع وتاخر عليهم الوقت وطلبت منهم المبيت بالبيت وكان خطيب البنت رافض لانها كانت ليله الجمعه وما ادراك ماليله الجمعه عند العرب. المهم وافق الاتنان ودخلا غرفتهما ودخلت الست وفاء الغرفه بتاعتها المجاوره. وكانت اسعد انسانه ان بنتها وزوج بنتها بالبيت حيث احست بالامان . اخدت الست وفاء تتزكر ابام زواجها وكانت سعيده بزكرياتها . وفجاه احست باصوات غريبه افف اح اه اه اه اه واصوات تاوهات وانفاس منقطعه وكلام غريب جدا . افتكرت الست وفاء ان مكروه حدث لبنتها ذهبت لغرفه بنتها وكانت محروجه ان تدق باب الغرفه فقررت استطلاع الامر من خرم الباب. وهنا وجدت منظر عمرها ماشافته فيلم سكس امامها زوج البنت رافع رجل البنت علي اكتافه حاط زبه بكسها ونازل بالبنت حركات غريبه رايح جاي ..صعقت الست وفاء من المنظر ورجعت الي غرفتها وهي تستغرب . اخدت الست وفاء تتخيل المنظر وتتخيل زوبرالواد وهو داخل كس البنت.استمرت الاصوات اكتر من نصف ساعه واخيرا سمعت الست وفاء صرخه بناتها وعم السكون غرفه البنت للصباح. بالصباح كانت الست وفاء مع افراد اهلها علي السفره وكانت عينيها لا تنظران لهم من شده خجلها ممافعلته . المهم تعددت زيارات بنتها بعطلات نهايه الاسبوع وكان بنتها وزوجها دائما الجلوس بجانب بعضهما وزوج بنتها يضع ايده علي شعرها وكتافها وكانت تلاحظ الحركات ديما بعيد لبعيد وتستغرب . كيف ان زوج بنتها يفعل ده وليه.. وليه بنتها بمنتهي السعاده مع العلم ان زوجها كان لا يلمس جسمها الا بالسرير. كانت الست وفاء تتزكر ان زوجها كان فقط بالفجر يقوم بتقليعها الكيلوت بتاعها ويدخل زبه لمده دقيقه وينطر لبنه داخلها وكانت الدقيقه دي فقط هي متعتها وكانت دائما تنتظر الدقيقه اللي تحس فيها ان شئ سخن يخش كسها. كانت لا تفهم معني الجنس ومعني الزوج اللي يمتع زوجته. كان زوج بنتها يسجل افلام من التلفزيون الستاليت ويعطيه لحماته تشاهده نظرا انها لم تكن عندها دش او ستاليت. ومن ضمن الافلام احد الافلام الحديثه فلم سكس اللي بيتطرق للعلاقه الزوجيه وبالذات الجنسيه عن طريق دكتوره نفسيه متخصصه بالعلاقات الزوجيه وكان باليفلم مناظر ساخنه وكيفيه ان الزوجه بتشتكي من عدم متعته ورعشتها مع زوجها والرجل يقول ان زوجته بارده . بعدماشاهدت الست وفاء الفلم وكانت هناك قصص واشياء تخجل منها وابتدات تفكر الست وفاء بمعني الجنس وايه اللي الناس بتعمله ده وان فيه حاجه اسمها الرعشه الجنسيه وكانتتتمني ان تعرف من ابنتها كل شئ ولكن حيائها دائما يمنعها . بيوم كانت بنتها مع زوجها بالغرفه وسمعت اشياء غريبه وسمعت زوجها بيقول لها نامي علي وشك وكانت تظن ان زوج بنتها بيطلب من بنتها الحرام وهو نيك الطيظ سمعت من بنتها عدم الرفض وهنا اغتاظت وراحت تبص من خرم الباب وجدت الست وفاء بنتها تنام متل الكلب وزوجها من الخلف يضع زبه بكسها وكان زب زوج البنت كبير وكانت البنت تنتشي وكانت العمليه الجنسيه بتطول وكان زوج البنت بيطول بالنيك. رجعت الست وفاء لسريرها واحست ان جسمها كله وع نار واتمنت زب زوج بنتها واتمنت تجرب ماتحس بيه بنتها ولاول مره بحياتها وضعت ايدها علي كسها المنسي اللي كان لا يستعمل قبل الزواج وبعده . اخدت بمسك زنبورها واحست ان هناك حنفيه ميه تخرج من جسمها واحست ان جسمها يرتعش واحست ان عضلاتها تسترخي ولم تدري بعدها الا و ضوء النهار عليها. تغيرت حياه الست وفاء بعد ماتعلمت اشياء بجسمها وظهر بجسمها اشياء لم تكاد تعرفها من قبل . ابتدات الست وفاء تغير الالوان الغامقه بملابسها وابتدات تلبس اشياء اكتراثاره حتي ان بنتها قالت لها انتي حلوه بالاشياء دي ياماما . اتمنت الست وفاء ان تحس اكتر بالحياه ولكن تربيتها وادبها يمنعوها من اي شئ. كانت دائما الجلوس لحالها بالبيت وكان ياتي لها صبي المكوجي وكشاف عداد النور والبواب ابتدات الست وفاء كل ليله تحس بغريزتها وطلبت من زوج بنتها ان يركب لها الدش وفعلا ركب لهاالدش . وبليله كانت تبحث بالدش ووجدت مالا تتخيله فلم سكس سكس اصلي احمر وجه الست وفاء ونشف ريقها وهي تنظر هذا الرجل العملاق اللي ماسك بنت ونازل فيها نيك والبنت تصرخ وتتاوه من المتعه . وهي تشاهد الفلم وضعت رجل علي رجل وابتدات بالضغط علي كسها بفخادها واحست بنقر رهيب بكسها واحست بان الكيلوت بتاعها كان شربه ميه . وقفلت الدش ورجعت لسريرها وهي خجلانه من نفسهأ كانت كل يوم الست وفاء تتعرف علي انوثتها ورغباتها واحست ان هناك تغييرات جنسيه بحياتها واللي كان بيحصل مع الباشمهندس جمال زوجها كان فقط لعب عيال واحست ان حياتها الزوجيه لم تكن مكتمله. احست الست بانها كانت مظلومه بحياتها واحست انها تريد التجربه وتريد انتتمتع بس لا تقدر علي فعل الغلط. ابتدا جسم الست وفاء بالتعبير عن جوعه بالتعبير عن مطالبه بالتعبير عن شهوته وكانت طريقه لبسها اكتر فكانت تظهر جسمها الممتلئ قليلا وصدرها البارز وكمان اردافها او طيظها اللي خارجه من الخلف . اذا رايت الست وفاء الان تظن انها شرموطه متمرسه طلبت من زوج ابنتها تركيب تلفزيون لهابغرفه نومها حتي لا تزعج البنت والولد بمزاكرتهم وكانت دائما تبحث بالدش عن ما يروي ظماها وعطشها وحرمانها واشتياقها . كانت الست وفاء تلبس قمصان النوم القصيره وكان صدرها مغري جدا وكانت كقطعه فاكه تطلب الاكال. بيوم دخلعندها كاشف عداد النور والغاز وكانت بقميص نومها وكانت لحالها بالبيت . احست ان كاشف عداد النور وهو شاب يافع بالعشرينيات تقريبا عينه لم تنزل من علي صدرها . احست الست وفاء بالخجل ومشي كاشف عداد النور وبعد ذلك ذهبت للمراه اللي بغرفه نومها ونظرت لصدرها بالمراه واخدت تمسك صدرها وتتخيل ان كاشف عداد النور يلعب بيهم وتمنته . اخدت الست وفاء تتمني ولكن هناك اشياء تمنعها من اي شئ غلط تفعله . كانت تتمني شاب يحسسها باللي شافته بغرفه نوم بنتها وبالستاليت. كانت محرومه ومشتاقه وعمل عندها كبت وشوق جنسي بيولد الانفجار. باليوم التالي كانت لحالها ولابسه جلبيه نوم من غير اكمام وقصيره وكان صدرها باين من القماش الشفاف وكان فخادها الممتلئين يعني اي انسان يشفها لازم يركب . فوجئت بكشاف النورامامها ويطلب منها قراءه العداد تانيا لانه امس حدث غلط ويجب مراجعه العدادات. فسمحت له بالدخول ولكنه تنح امامها وعينه ابتدات تركز علي صدرها ومن نظره عينين الشاب احست ان جسمها كله غير قادر علي الحركه واحست بنشوه واحست ان الماء ابتدا ينزل من كسها . احست ان كاشف العداد نفسه فيها وهي تقاوم مابداخلها . وهناك بالمطبخ دخلت معها للكشف علي عداد الغاز واحست بيد كشاف النور تلمس صدرها واحست بهجوم كاشف النور عليها وهي تقاوم واحست بقبلات كاشف النور علي خدودها وهي تقاوم كانت بين نارين تريد ولا تريد. خرجت وفاء من المطبخ ووقفت بعيد بغرفه الصالون وقالتله اخرج والا اصوت والم عليك الجيران وهي من داخلها خلاص علي الاخر . هجم عليها الولد بعد مارمي مامعه من اوراق وهجم عليها تاني واخد يمسك صدرها ويقبلها واخيرا تملك من كسها ومسكها بقوه وهي تصرخ وتقول اه اه اه حرام عليك. واخدها علي الكنبه ونام عليها وكانت تقاومه واخيرا استسلمت الست وفاء لقبلات الشاب . وهنا كان الشاب متمكن بتصرفاته الجنسيه وكان زبه زب حقيقي وكان وفاء سايحه وبتنتشي. احست بكسها يفتح وشفرتيه مشدوداتان واحست انه يطلب زائر يستضيفه لمده طويله . وهنا اخرج الشاب زبه وهنا نظرت لزب الشاب وانهارت وتركته يفعل مابده. لم تقل شئ فكانت من غير قوه وكانت مسيره معه مش مخيره . فكسها وجد ضالته المنشوده . وهنا رفع الشاب رجلها علي كتفه وحط راس به علي باب كسها ودفعه للداخل وهي تشهق وتصرخ ولاول مره زب بداخلها منذ خمس سنوات واخد الشاب ينيك فيها بحركات زبه المكوكيه بكسها وهي تقول اف اف اف اف اح اح اح اح اه اه اه اه اه وكلام وشعور يطلع من احاسيسها الحقيقيه . كانت مره بالنسبه له تجربه فظيعه واخيرا نطر الشاب حممه بكسها وهنا طلبت من الشاب الذهاب حتي لا يحضر اولادها وطلبت منه الا يقول لحد اي شئ وذهب الشاب . بعد ماخرج الشاب احس باهانتها لنفسها وليه عملت كده وهي الشريفه العفيفه وبجانب اخر احست انها اول مره بحياتها تعرف معني شئ اسمه الرعشه الجنسيه. واخدت تفكر بالفضايح واحست ان كاشف العداد سوف يفضحها بيوم من الايام . اخدت الست وفاء كل ليله تتزكر كشاف النوروهي تفعل مع نفسها بس قررت انها لا تفعل ذلك تانيا بالحقيقه . ومرت الايام وهي مشتاقه لتري كاشف النور ومن داخلها تريد ولا تريد. وفي يوم بالصبح رن جرس الباب واذا برجل كبير بالسن وقال لها كاشف النور والغاز فسالته عنا لشاب الاخر فقال لها قد سافر الكويت بعقد عمل ولن يحضر تانيا. اخدت الست وفاء بالحزن والحسره علي حظها .واحست بالالم اكتر بعدما تعرفت علي الجنس ومعانيه وحقيقته بعدما كانت متزوجه من رجل لا يعرف شئ بالدنيا اسمه متعه المراه والزوجه.

سكس جامد بين سلمان و امه القبحة صاحبة طيز كبيرة

فـــالبداية ٍ اعرفكم بنفسي انا سلمان 23 سنة اسمر البشرة لكن مب اسود كنت اشتغل بشركة مراسل امــي اسمها ولون بشرتها وسط بين البياض والسمار برونزي وعمرها تقريبا 44 سنة تشتغل بمشغل نسائي من سنوات طويلة طولها 160 ووزنها 86 كيلو مليانة وجميلة مهتمة بنفسها وملابسها جميلة وتلبس علاالموضة من قمصان وبنطلونات حديثة ونسكن في جنوب الرياض وأمــي مطلقه من عشر سنوات بسبب ابــوي صار قبل عشر سنوات ملتزم متدين لابعد حد وهي غير متدينة وتروح للبيوت احيان تسوي مكياج وكوافير ورفضت تترك هالشغلة وكانت احيان كثيرة بالخميس والجمع تطلب مني اخليها تنام عند ام سعد لآنهم في مناسبات زواج وترجع مرهقة وعندي اختين متزوجات ومتدينات مثل ابوي وحدة اكبر مني بسنة ونصف ووحده عمرها21 وعايشين بمدينة جنب الرياض متزوجات من اخوين اشقاء علا قد حالهم وانا وامــي ساكنين بالدور العلوي لبيت اختها (خالتي ) بالايجار من سنوات من يوم انا صغير قصتي ابتدت قبل ثلاث سنوات وانا في العشرين سنة اصبحت افهم شغل امي وخروجها ورجوعها بنصف الليل ونومها اوقات عند ام سعد وكنت اسألها وهي جوابها واحد هذا شغل المشاغل الي ناكل منها ونعيش وانا صرت ابيع العرق ومرات خمر اصلي سويت لي مخزن ببلكونة مقفلة حاطينها مخزن لآني كنت بحاجة المال واحلم بسيارة جديدة وساعدني ان البيت دائما خالي وصرت ابيع تركت شغلي مراسل راتبها قليل وصرت اوزع الخمر بسرية وخوف واحيانا اشرب مع صديق لي او لحالي بغرفتي. ومع الايام امــي عرفت اني ابيع وخافت ولكن مامانعت ولكن تقول لي انتبة لاتوقع ولايعرفون الجيران واشترينا سيارة جديدة كامري وامــي ساعدتني بقيمتها واشتريت كومبيوتر واثاث جديد للبيت وصرت اوصل امــي للمشغل وصار السواق الي كان يوصلها يوديها بالخميس وجمعة انا اروح للبحرين كل اسبوعين تقريبا امــي تلبس ملابس ضيقة كثير اذا سهرت عند الدش وبالبيت اصبحت اطالعها بعد ماكنت اشوف الدش والقنوات والانترنت وصرت كثير اذا جلخت اتخيلها هي تملك جسم مربرب ومكوة كبيرة مرتزة وصدرها كبير وبعد اسبوع من تفكيري هذا فيها من ناحية الجنس تولدت فكرة اني اشاهدها عارية بالحمام اذا تحممت والي ساعدني ان للحمام شباك على البلكونة اللي احط بها الخمر والاثاث القديم حاطينها مستودع وفي يوم الخميس بعد الظهر رحت للبلكونة وسويت كرسي لشباك الحمام بطريقة ذكية وكان شباك الحمام صغير ومقفل باحكام ولكن قدرت احط فتحة في اخر الشباك بحجم اصبع اليد واقدر اشوف المغطس مباشرة وكانت امــي عند خالتي تحت ورجعت للبيت وقالت لي اخذها لناس الساعة خمسة عندهم مناسبة ولكنها تبي تحمم قبل وتجهز شنطتها وقالت لي اذا طلعت برا ارجع قبل الساعة خمسة وراحت لغرفتها وانا بالصالة اشاهد التلفزيون ودخلت امــي الحمام وانا دق قلبي وخفت تشوفني وقررت اروح اشوفها بالحمام رحت للبلكونة وجيت تحت الشباك وسمعت الدش اشتغل حاولت ارفع نفسي للشباك بالكرسي القديم وشفت ظهرها ناحيتي واااااااااااااااااااااااااو ومكوتها كبييييييييييييييرة وصار قلبي يدق بسرعة وخفت انها تشوفني وطلعت لغرفتي اجللللللللللخ وجلخت ورجعت للصالة وهي خرجت وانا تغير شكلي وزبي واقف مانااااام وصرت افكر بالمنظر الي شفته ومن ساعتها قررت اتقرب لها في اي شكل وهي اعرفها غير متدينة وجوالها مايسكت حتى الصلاة ماتصلي الاا اذا خواتي عندنا او خالتي وهي تظن اني مالحظت هالشى مر اسبوع علا شوفتي لها عارية وصرت اجلخ يوميا عليها وصرت اشرب عرق بكثرة بالبيت واتخيل ال طيز كبيرة وظهرها الكبير وامــي لاحظت هلشى وفي مرة كنت اخذها للمشغل كنا بالسيارة قالت لي :انت جمعت فلوس من بيع الشراب حقك وكم جمعت ؟ قلت لها : اني اصرف كل الي اجمعة واسافر كل اسبوعين للبحرين قالت لي : حرام عليك اجمع فلوس نشتري بيت وتتزوج انت ؟ او خليني اجمع لك انا ونجمع من المشغل وشغلتك هذي لكن في سرية تامة ؟ امــي عندها حساب بالبنك وصارت تجمع لنا وفي يوم قالت لي : عندك خمر اصلي فيه بنت تبي قارورتين ؟ اعطيتها طلبها وباعتة 1500 ريال وصارت بعدها كل اسبوع تطلب مني كم قارورة انا طول الوقت احاول افكر بطريقة معها بالجنس لكن خايف منها اخر الشتاء الماضي جاء يوم امطرت مطر قوي الساعة وحدة بالليل ونزل مطر من درج السطح للبيت وانا كنت عند لانترنت ومخلص البيع فذاك اليوم وشربت عرق ونادتني امــي اروح اسوي الماء الي نزل من فوق وسديت فتحة الماء بملابس قديمة ونزلت عند امــي لقيتها لابسة ترنك حلو بدلة كاملة وقالت يا مسطول ! المطر قوي يا سلمان قلت لها مرة قوي تعالي فوق تفرجي وطلعت تمشي قدامي ومكوتها قدام نظري ترج رج وفتحنا باب السطح ومطر كان قووووووووي فيه هواء بارد وماء المطر كنت وراها ومسطل وضميتها من وراء ويديني بيدينها لكن ما لصقت زبي بمكوتها وهي تضحك من منظر المطر وقربت ولصق زبي بمكوتها قالت لي : يا مسطول ريحتك واصلة اخر الشارع وكانت تضحك بشدة وانا لصقت فيها اكثر ورفعتها فوق بعد ماضميتها وكنا نضحك ونتفرج علا المطر وهي ماتحركت ولا غيرت وضعها ؟ وسكتت امــي وانا كذلك وفجأة قالت لي : انت من الي يلبقون علا الحريم بالاسواق وش فيك ابعد عني يا مسطل كانت تضحك بشدة وانا خليت الوضع ضحك في ضحك وقلت لها : لو الحريم معهم طيز كبيرة مثل مكوتك كان كل الناس بالسوق ! وماتت ضحك أمــي وقفلنا باب السطح ونزلنا هي عند الدش والقنوات وانا انترنت وشربت ساعة وطلعت لها لقيتها مانامت وامــي اذا ماكانت عند ام سعد نايمة فالخميس تسهر ماتروح الشغل صباح الجمعة اما بقية الايام ماتسهر تنام 1 بلليل كان معها مكالمة من ام سعد زميلتها وقالت لي : ان ام سعد عندها بنت حلوة تبي نزوجك بها ولبق والصق عليها كل يوم ! وضحكت امــي قلت لها : وانا كنت (مسطل) لو معها حبة كبيرة مثل حبتك انا قابلها ! وصار النقاش كلة ضحك في ضحك قالت لي : اشوفك ماصدقت شفتني قدامك لبقت علي بباب السطح انت كبرت وبتزعجنا لو مانزوجك الحين قلت لها : انا عمري 23 تونا علا الزواج بعد كم سنة معليش وسئلتها عن البنت الي تاخذ منها الخمر الاصلي الانكليزي قالت هي من طرف ام سعد ليش انت مهتم فيها؟ قلت لها : مجرد سؤال وقامت امــي للمطبخ جابت فطائر وعطتني معها وقامت تحط جوالها بالشاحن علا المكتبة وهي ماسكة الجوال تشحنة ضميتها من وراءءءءءء قوووة وكان زبي مقوووووم مررررة وهي اطلقت ضحكة طوووووويلة وقالت : بعدك تحب التلبيق ؟؟ يا مسطل انا امـــك ماتخاف ازعل عليك قلت لها : انا مسطول ولك طيز كبيرة حلوة البق عليها لاتشرهي علي ارجوك قالت لي : وش قل الحياء هذا ترى ازعل ابعد انا ما ابعدت ظليت لاصق فيها وزبي بمكوتها ويديني ببطنها وهي رجعت تضحك من جديد بكل خبث قالت : طيب وش اخرتها ؟ تضمني لحد متى ؟ قلت لها : ياحلوك وطراوتك وهي صارت تضحك قالت لي : اشوفك طولت ؟ ابتعد شوي قلت لها : وكنت مسطوووول جدا اببتعد بس بشرط تجي نتفرج علا التلفزيون وتجلسي بحضني !قالت : مايبقا الاا تقول انتي حبيبتي ؟ قلت صح حبيبتي وماتت ضحك امــي جلست بحضني دقائق وقامت لغرفتها وقلت لها : تصبحين علا خير قالت لي : كويس مالك طلب اخير ! قلت لها : لي طلب اخير قالت : انت ماصدقت ! قالت وشو طلبك ؟ قلت لها : ابشوفك بالكلسيون قالت : يا مسطول بكرة نتفاهم وكانت تضحك بشدة بعد ربع الساعة باب غرفتها مفتوح ونادت علي قالت : سلمان ؟ لمن التفت اليها كانت بعيدة وسط غرفتها ولابسه كلسيووون سماوي وااااااااااااااااااو قالت كذا تحب؟ قلت اوووووووووووووووووووووة كذااااااااا وكذاااااااااااا ضحكت هي مرة وانا قمت من مكاني ورحت لها وهي اسرعت لباب الغرفة وقفلت الباب وهي تضحك < قالت لا روح نااااااااااااااام احسن انت مسطل بس حبيت اريحك ! رفضت تفتح الباب وانا مقووووم زبي ورحت لغرفتي وانا مسطووول وقلت بيني وبين نفسي بكرة اكرر معها المحاولات وطحت بفراشي ونمت ماصحيت الااا عصر اليوم التالي وامــي جنبي واستحيت منها وهي ماستحت ابدا بكل صراحة قالت لي : شكلك البارحة مكثر وانا مازعلت منك تبي الغداء وتغديت وطلعت برا ساعتين ورجعت لقيتها بالبيت مع انها قالت لي انها تبي تروح مع السواق بيت ناس ولكن ماراحت وشفتها متزينة مرررة لابسة بنطلون جينز وقميص عاري اليدين وانا توقفت عن البيع فذاك اليوم قلت لها تحبي نتعشى برا ؟ قالت اوكية سلمان وطلعنا تعشينا ومرينا ام سعد ساعة ورجعت اخذتها ورحنا البيت الساعة 11 وهي راحت تغير ورجعت عند التلفزيون وانا قعد بالانترنت وبديت اشرب مثل امس !ونادت علي ورحت لها قالت : لاتزعل وش فيك متغير مفروض انا ازعل مب انت قالت ولا يهمك شربت كم كاس ورجعت لها بالصالة وضحكنا وبدأ التسطيل معي وبعد ربع ساعة قالت لي :انها بتروح تنام وبتخلي باب غرفتها مفتوح اذا تريد شى ! انا ما اعرف وش قصدها راحت وقفلت نور غرفتها وبابها مفتوح وانا رحت غرفتي بالانترنت والشراب بعد ساعة حصلت امــي تدق الباب ؟ قالت : افتح وفتحت لقيتها لابسة قميص نوووم حلووووووو شفاف قالت : ماجاني نوم تعال نجلس او تحب نشوف التلفزيون بغرفتي ؟ قلت لها بغرفتك احسن انا اجي لك بعد شوي قالت : انا حاسة منهد حيلي ابتحمم وانت وقف شرب وتحمم بحمامك وتعال ! قلت لها من عيوني راحت وشفتها لافه المنشفة اول مرة تسويها قدامي بالصالة ودخلت امــي الحمام وانا رحت للبلكونة حبيت اتفرج عليها عارية والمفاجأأأة شباك الحمام مفتوووح كلة واشتغل الدش وهي تتحمم وقمت وطلعت فوق الكرسي وحصلتها عاااااااااارية كلها وظهرها وال طيز كبيرة جهتي وانا اتفرج وفجأة التفتت امــي جهة الشباك ولمحتني وانا مسطل حدي وهي تبتسم وكأنها تعرف وتلف تدور توريني اكثر ! وانا مع اني مسطل لكن احسن من الليلة الي قبلها ونزلت من الكرسي ابروح اتحمم وتحممت ورجعت لغرفتها ولقيتها بفراشها متغطية وتشوف فلم وجلست جنبها وهي ساكتة قلت لها فيكي نوم ؟ قالت ماعرف ! انت ودك تنووم ؟ قلت لا ماعندي شى الصبح قالت لي : ولا انا انا عندي شغل العصر بس حسيت انها ماتتكلم ساكتة وقلت لها : انا ابروح انووم بغرفتي قالت : لا نام عندي الليلة نبي نغير الجو ! قلت لها ؟ اوكية ورحت قفلت الانترنت وغرفتي ورجعت لها قالت قفل التلفزيون وقفلتة بسرعة وقالت نام جنبي كانت الغرفة مظلمة عدا انوار الصالة قالت لي فجأة : اذا تحب تلبق وتضمني خذ راحتك احب تحس بحناني لك وكانت تضحك! ودخلت معها الغطاء وكان شتاء وبرد وكانت هي باطرف السرير وقربت لها وهي في سكوت تام قلت لها وش فيك بعيدة لاتطيحين وضحكت هي مررررة قالت : وش فيك مستعجل تضمني ؟؟ قلت لها جدا مستعجل رجعت للوراء ويدي ارتطمت ب طيز كبيرة (( عاااااااااااارية)) بدون ملابس وظليت المس فيها ساعه مكوتها وظهرها وبطنها وقربت للكس وسكتت هي ولمستة ولعبت فية باصبعي ودخلت اصبع و اصبعين وهي ساكته ولمست نهودها وفجأأة نامت على ظهرها وفتحت رجولها وحطت الوسادة بوجهها كأنها تدعوني للنيك وقمت ركبت ورفعت رجولها فوق كتوفي ودخلت زبي كلللللللللللله كان كسها ماااء كلة واستمريت نصف ساعة وهي تصيح من المحنة ونزلت فوق بطنها وبعدها نمت جنبها وهي ساكتة وبعد مضي نصف ساعة مسحت المني و صرت اسوي لها مساج وفتحت مكوتها الكبيرررررة وبليت زبي بريقي وحطيتة بخرقها وهي وسعت رجولها منبطحة ورافعة ال طيز كبيرة فوق وزببببببببي دخل كللللللللة من غير صعوبة للخصوووة نيك ويوم جيت انزل حطت ايدينها بجنب فخذي وقالت نزل جوااااااااا سلمان واااااااااااااااااااااااه نزلت جوااا خرقها وهي تتفرك تبي اكثثثثثثثثثثثر قالت لي بعدها خلك جالس ابروح الحمام وراحت وجت بعد 5 دقائق قالت لي بصوت خفيف تبي واحد ثاني بالمكوة انت مابطيت !! قلت لها : اييييييية ابي ونمت علا ظهري وانا مسطل وهي مسكت زبي تمص تمص تمص ساعة وطولت مص و ترضع زبي وترضع كل الزززززب !! محترفة مص وخرقها وسيع جداا وبعدها بكم يوم صارحتني بكل شى بحياتها وام سعد وسهراتهم برا من سنوات وحبها للحشيش مع ناس تعرفهم ام سعد واصبحت منياكتي كل ليلة و صار سرنا بيننا للابد

سوازان الارملة الممحونة و بنت اختها المراهقة المثيرة في احلى قصة سكس سحاق

مرحبا قراء و عشاق قصص السحاق سأشارك معكم قصتي هاته حصريا على موقع Bzaaz انا سوزان 52 سنه ارمله من شهرين بيضه مليانه شويه بزازي كبيره ليا كرش صغير بيسموه سوه وهانشي طيزي يعني كبيره وطريه شعري قصير ورن التليفون وكانت المتصله اختي وقالتلي هتبعت بنتها عندي اسبوع لان عندها اجازه الدراسه ومنها تسليني ومنها تغير جو بنت اختي عندها 18 سنه بيضه شعرها اصفر عودها ملفوف مش تخينه ومش رفيعه بزازها متوسطين وطيزا مش كبيره لكن طريه ومدوره واستقبلتها في بيتي بالترحاب والاحضان وبوس الخدود والشفايف وقلتلها هتنامي معايا في اودتي وعلي سريري قالتلي لا يا خالتو مش عاوزه اضايقك قولتلها يا حبيبه خالتو مش هتضايق انا بحبك وبعد ما تغدينا قعدنا نتسامر ونتفرج علي التلفزيون وقلتلها يالا نقوم نحضر العشا ودخلنا المطبخ وحضرنا عشاء خفيف وقلت لها يالا بقه نقوم ننام واخدتها علي اوده النوم وقولتلها غيري هدومك والبسي لبس النوم والا اقولك انا هديكي قميص نوم من بتوعي ايام ما كنت في سنك كان جسمي زي جسمك. قالتلي حاضر وابتدت تقلع هدومها وقدامي وهيا مكسوفه او عامله انها مكسوفه ولبست قميص النوم وكان قصير اوي وعريان الصدر وكانت لابسه تحته سوتيان وكلوت وانا لبست قميص نوم برضه قصير وعراين الصدر وقعدنا علي السرير نجكي شويه قبل ما ننام وبعدين قالتلي يا خالتو انا مش بعرف انام الا لما اقلع السوتيان لانه بيخنقني وانا نايمه لو سمحتي يا خالتو فكيلي الكبشه وادتني ضهرها وانا خلعتلها السوتيان وشفت بزازها وحلمه بزها اوف علي جمالهم وفولتلها انا كمان هعمل زيك فكيلي السوتيان وخلعتهولي وبزازي نطت لقدام لقتها بتبص اوي عليهم قلتلها عجبوكي قالتلي ايوه كبار اوي نفسي بزازي تبقي في حلاوتهم قلتها تعالي في حضني ورمت راسها علي بزازي وانا حطيت ايدي علي بزازها ولعبت خفيف في الحلمات لقيتها بتزوم اممممم يا خالتو اههه. ورحت ماسكه ايدها مقربازها علي بزازي ودعكتهم في ايدها قالتلي حلوين يا خالتو اوي وحنينين عاوزه ارضع قلتلها ارضعي واعملي كل الي نفسك فيه وسيبني انا كمان ارضع بزازك ورحت واخده حلمه بزها اليمين في بقي امص وارضه وهي تزوم اممممممم اهههههههه يالراحه يا خالتو اووف اووووف لسانك حلو هاتي ابوسه ورحنا في بوسه كبيره وانا هجت وحسيت كسي اتبل رحت ماسكاها من شهرها ومقربه بقها علي كسي وقلتلها يالا ريحيني وهي فضلت تلحس كسي وتعض زنبوري بشفيايفها وانا بزوم اههههههههههه اوووووووووووووووف اححححححححححح اوووووووووووووي حلللللللللللللللووووووووووو كمان يالا يا حبيبتي عاووووووووووززززززززززه اججججيييييييب وهي تعض وتلحس وتدخل لسانها في كسي وتقولي هاتي جيبي يا خالتو يا حبيبتي في بقي عاوزه اشرب عسلك يالا يالا وانا اقولها اهوه اهههههووووووه بجييييييييييييب بجييييييييييييب لحد ما رتعشت وجسمي اتخشب وقلتلها خلاص خلاص سيبني ارتاح شويه قالتلي يا خالتو حرام عليكي تنامي وتسيبتي كده قلتلها هستريح شويه وبعدين هوريكي المتعه الي عمرك ما هتحسي بيها

قصص دياثة – متعة لا توصف حين كنت اشاهد نياك زوجتي الشرموطة بفشخ كسها

نياك زوجتي الشرموطة اه كم اتلذذ لما اشوف مراتي تتناك و صديقي ينيك زوجتي و يدخل زبه الكبير في كسها و انا استمتع بالجنس الساخن و حسام صديقى راجل كله رجوله ووسامه وحركاته كلها تجزب اى بنت او امراه علفه . ومراتى مره لبوه اوى وبتموت موت موت موت فى زبر حسام بالذات بعد ماحكيت لها عنه ووصفته لها وحكيت اها قصص عن البنات اللى بينيكها فطانت مستاقه له جدا جدا ومرات كتير وانا بانيكها كانت بتتخيله انه هوه اللى راكبها وكانت دايما بتحاول تتعولق عليه و نياك زوجتي كان دايما يلاعبها ويدغدغ مشاعرها بعلوقيته اللى بتموت فيها وبتسخنها وتولع زنبورها ع الاخر .. لدرجة انه مره قدامى وقدام مراته كان بيبث على طيز مراتى ويقول لمراته شايفه جسم منى حلو ازاى وطبعا مراتى العلقه تهيج اوى ع الكلام ده وانا قلتلها اكتر من مره ان نفسى اشوفك اول مره تشوفى زب حسام نياك زوجتي هتعملى ايه ونفسى اول مره ينيكك اكون موجود عشان انا متاكد هيكون نيك شكل تانى خااالص من كتر اشتياقك له ولحلاوة زبره وطوله المبالغ فيه ….. وانا كمت دايما احكيله عن بعض حياتنا ع السرير واديله فرصه يسالنى من بعيد عن النيك وهوه قاصد نيك مراتى العلقه طبعا وبقو الاتنين فاهمين بعض وعارفين ان كل واحد منهم هيموت ع التانى وانا ماعنديش مشكله اشوف نياك زوجتي راكبها وهيه بتصوت تحته وهوه غارز زبره فى كسها اللى بينادى حسام حسام حسام واللى بيتفسخ مجرد ما يسمع صوته ..وفى يوم قعدت احكيله عن موضوع تبادل الزوجات وازاى انه اكبر طريقه للهيجان وايه الخطوات اللى بيعملها الاجانب فى الحالات اللى زى دى وهوه يسالنى طب ايه الشروط اللى بيطلبها الزوج لعشيق زوجته فقلت له انه الموضوع يكون فى غاية السرية والنضافه التامه ومستوى اجتماعى راقى فراح ضاحك وقال بهزار ده طلباتهم كلها مطابقه عليه وانت ايه رايك؟ قلتله وانا باضحك لو عليه انا مش هلاقى انسب منك .. رد قال وانت عندك مزه تستاهل .. قلتله ايه عاجباك هوه انت نياك زوجتي ليه ناقصك نسوان ماانت نايك نسوان كل اصحابنا.. ضحك وقال لا مش كلهم كلهم .. عملت نفسى مش واخد بالى وقلت له شد حيلك انت قربت تنيك اللى فاضله ( طبعا اقصدى ينيك مراتى اللبوه حبيبته) لقيته فى منتهى الهيجان وقاعد يحسس على زبه اللى واصل تقريبا لغاية ركبته …. ورحت سايبه وهوه فى حالة الهيجان دى وروحت حكيت للعلقه مراتى القصه كلها فهاجت ع الاخر ع القصه بس مركبتهاش ونمت عشان مسافر بكره الصبح ونامت وجسمها هينفجر على حسام وزبه .. وتانى يوم الصبح سافرت الصبح الساعه ٨ وهوه كمان نام وزبه بيحلم بكس الشرموطه مراتى والساعه عشره الصبح عمل تليفون للبيت على اساس انه بيسال عليه ردت مراتى عليه وهيه فى منتهى السعاده والهيجان وقالتله بعلوقيه صاحبك سافر .حسام : سافر بسرعه كده ؟الشرموطه: لا ماهو قعد اسبوع وهييجى بعد شهر .حسام : يااااه شهر بحاله وبتقدرى انتى والا هوه تقعدو شهر من غير بعض؟الشرموطه: هاعمل ايه يعنى غزبن عنى هوه بايدى يعنىنياك زوجتي : لا ماهو طبعا هناك هوه هايص وانتى قاعده بس كده .الشرموطه : يعنى اعمل ايه ؟ وانا حيلتى حاجه اعملها ؟حسام: طبعا حيلتك حاجات كتييييير وممكن تهيصى انتى اكتر منه كمان .الشرموطه : حيلتى ايه اعمله ؟ عندك حل ؟حسام : طبعا انا بس اللى عندى الحل .الشرموطه بعلوقيه : قول يابو العريف .نياك زوجتي : اقولك حيلتك ايه؟ ومتزعليش؟الشرموطه: مممممممممممممحسام : حيلتك كل حاجه عاوزها راجل عينه زايغه .الشرموطه بعلوقيه : هههههههههههههههههه ومين بقه اللى عينه زايغه ده .حسام : انتى مش عارفه مين اكبر واحد عينه زايغه ؟ تعرفى حد عينه زايغه قدى ؟الشرموطه: بصراحه لا .. بس انت دخلك ايه فى الموضوع؟ازاى ده انا اللى دخلى …. ده انا كنت مع جوزك امبارح وقعدنا نتكلم فى مواضيع هيجتنا ع الاخر .. اكيد قطعك امبارح .اه ياخويا ماهو قالى على مواضيعكو دى … انتو باين عليكو فاضيين.لا بس مواضيع تسخن عشان كده كنت خايف امبارح لاياكلك اكل .. صح .لا غلط .. ده جه حكالى وبعدين نام عشان قبل السفر بيبقى مزاجه مش مظبوط .حلو اوى.ايه هوه اللى حلو.انا باه مزاجى حلو ونمت امبارح وجسمى كله شهوته فيه وطبعا انتى نفس الشعور وجوزك هوه اللى سخنا وكان مبسوط … يالا بقه مفرغ المخزون انا وانتى ونعمل اللى جوزك عاوزه.هههههههه ده انت باين عليك رايق ع الصبح.انا فعلا رايق وجايلك كمان نص ساعه عشان تهزى لى نفسك …. ماترديش .. سلام .بعد حوالى ٥٠دقيقه كانت العلقه مراتى واخده حمام ساقع سريع وعطرت جسمها كله وعمليت مكياج نيك صارح بتاع واحده مومس فى كباريه….. وراح نياك زوجتي متصل بيها وسالها .حسام : انتى جهزتى ؟العلقه: جهزت ايه انت مجنون؟انا عارف انك جهزتى … ده انا استاذ نسوان .. بس قوليلى جهزتى ازاى ؟مش عارفه … مش انت عارف ان انا جهزت بتال ليه بقى.بسال عشان تجزى لى زى ماانا عاوز.يعنى انت غير بقيت الرجاله .. لما تيجى هتشوف.لا .. عاوزك بقميص نوم اسود بسسسسس .ايه ده …. من غير حاجه خالص ولا حتى اندر .اللى اقولك عليه تقولى حاضر وبسسس .. فاهمه .. قميص نوم قصير لغاية طيزك .ايه ده .. انت هتتامر من دلوقتى .. افرض معنديش قميص اسمر .مش عاوز رغى يالبوه .. انتى هترفضى اوامر زبرى ؟ايه الالفاظ دى .. عاوز تيجى تعالى .. مش عاوز انت حر.انا جاى فى السكه وهشوف زبرى هيقول ايه. .. سيبى البوابه مفتوحه .. سلام.راحت الشرموطه مغيره القميص ولبست قميص اسود بمواصفات البرنس زبر حسام ….بعد ١٠ دقايق وصل حسام نياك زوجتي ودخل وقفل البوابه وخبط على باب الشقه وفتحت منى العلقه الباب للبرنس واول ماشفها راح بايسها من بقها وهيه واقفه مش عارفه تعمل ايه… ونزل فيها بوس. وعضعضه من شفايفها وخدودها وايديه التنين نازلين تفعيص فى كل جسمها وراح منزل حمالة القميص وشافط بزها كله فى بقها راحت شاهقه وصارخه احووووووووووووه بالراحه ياحسام .. قعد يرضه فى بزها دقيقتين من غير كايطلعو من بقهه وايده واحده على طيزها والتانيه بتفك فى سوستت البنطلون .. وراح نياك زوجتي حسام سايب البز ده وشافط البز التانى راحت صارخه اححححححححححح اففففففففف تعالى جوه ياحبيبى مش قادره .. مردش عليها وراح حاطط وشه بين بزازها وضغط عليهم وقعد يبوس فى ده شويه وفى ده شويه وراح نازل على سوتها عض عض وبوس بوس لغاية اما وصل كسها راح عاضض شفايف كسها وقا لها دهانتى غرقانه خالص يامتناكه .. قالت له بصعوبه طبعا .. وراح قاعد على الكنبه وقله البنطلون وقعدها على رجله وقعد نياك زوجتي يبوس فيها وبقه غرقان من لبن كس مراتى .. وراح بايسها من بقها وقال لها بس كسك عليه لبن من امبارح … ضحكت وقالت له ياسلام ايش عرفك .. قالها احه هوه انتى بتحسبينى حمار زى جوزك .. ده انا حسام يابت … مسمعتيش عنى والا ايه ؟قالتله سمعت ياحبيبى .. قالها انتى سمعتى بس دلوقتى هتدوقى وتجربى وتنضمى لقايمة النسوان المومس اللى بنيكهم .. مردتش بس فى نفسها بتقول اخيرا … قال لها نياك زوجتي طبعا لبن كسك من امبارح لما جوزك المعرص حكالى امبارح وبرضه زبرى عليه لبن من امبارح وانا متخيلك وانا راكبك وبعشرك يامتناكه … قالتله بعلوقيه .. انت بتقول الكلام الوحش ده بيهوله اوى ياحسام .. قال لها ده كلام وحش بزمتك .. المره الفاجره اللى زيك ماتعرفش غير الكلام ده وزبرى بيحب الكلام ده ايه رايك؟ وراح نياك زوجتي ماسك شفايفها عضعصه وبايديه قلع الكلوت وراح ماسك ايدها وحطها على زبره واول ماساب شفتها فتحت عينيها لقت نفسها ماسكه زبر احلامها زبر حسام شهقت وقال يخرب بيتك .. ايه ده .. ده بتاع حمار …. قالها بتاع ؟ بتاع ايه يامتناكه؟ اسمه ايه يابت ؟ مردتيش عليه .. راح قايم وقعد على الكرسى التانى وقالها ياحماره لما تبقى تعرفى قيمته ابقى امسكيه وقعد نياك زوجتي يلعب فيه ويحركه كده وكده وهيه هتموت وتمسكه فى ايدها .. قالتله خلاص معلش عاوز ايه ياحبيبى .. قاله انطقى وقولى كل حاجه عاوزها زبرى مباشرة … قالت له حاضر معلش دى اول مره ومعرفش هوه بيحب ايه …. قالها عاوزك تكونى مره مومس ومره فاجره فاهمه ياوسخه ؟ قالتله حاضر ياروحى وهكون اكتر من كده مدام حبيبى عاوز كده .. قالها مين حبيبك ؟ قالتله حبيبى وروح قلبى وعينى زبك ياحسام وانا اكبر علقه ومومس وفاجره لحبيبى احلى زبر مدوب النسوان كلها وانا اولهم … رح نياك زوجتي مشاورلها بصباعه وقالها نعلى له على اديكى ورجليكى زى الكلبه ..راحت قاعدع ع السجاده على اديها ورجليها وراحت له ووطت علرجله باستها وقامت بايساه من خدوده ومن بقه وقالت له من اللحظه دى انا خدامتك وعبدتك وراحت قاعده بين فخاده وقعدت تبوس فى زب حسام نياك زوجتي الشرموطة ٥ دقايق وبعدين حطته فى بقها على قد كافدرت ونزلت رضع ومص وهوه بيفرك فى بزازها لغايه اما قالت له مش قادره هاجيبهم خلاص … قال لها عاوزه ايه يافجره .. مسكت زبره وقلت له عاوزه ده فى الكس اللى مستميه من زمان.. راح ماسكها من طيزها وفاتح رجليها وماسك ظبره وحطه على فتحة كسها راحت قاعده عليه وقعدت تنزل تنزل تنزل عليه وهيه بتقله هوه مابيخلصش .. هوه مالوش اخر … قالها اتناكى واسكتى يامره يامومس وراح نياك زوجتي ماسكاها من جنايها ورافعها وهيه تقعد عليه مره واحده وتصرخ احوووووه افففففففففف مشممممممكن نيكك هايل زبرك حلو .. نيك مرات صاحبك .. نيك اللبوه حبيبتك … نيك المومس مراة صاحبك. احووووووووه احووووووه يخرب بيتك هتقسمنى نصين .. هتفسخنى احححححححححح احححححححح احيييييييييه هجيبه احووووووووووووووه حبيبى حسام روحى حسام نياك زوجتي قلبى حسام كسى حسام زنبورى حسن ميكنى نيكنى نيكى احححححححححححححححححححححح . وراح ساحب زبره من كسها وكابب لبنه كله عل جسمها …. حمينى ياحسن بابنك .. حمينى ياحبيبى باكسير حياة كسسسسسسى اححححححح.

قصص سكس لواط جماعي اغتصبوني بدل ما تسرقوني

بدل ما تسرقوا فلوسي اسرقوا شرفي . انا لولي  20 سنة جسمي ابيض و مفيهوش شعر و طيزي كبيرة حريمي و خرم طيزي ملهلب بيعشق الازبار
حصلت معايا القصة دي من يومين الساعة 1 بعد منتصف الليل انا من عادتي اني احيانا بحب البس كيلوتات حريمي بدل البوكسراتو من حظي العسل اني كنت نازل اليوم ده بكيلوت حريمي احمر ماشي في شارع ضلمة طلع عليا 3 شباب واحد اسمر و واحد ابيض و واحد ابيض بسكاكين و قالولي اطلع باللي معاك قلت لهم مش معايا غير الموبايل . قالولي هاته . قلت لهم مش هينفع انا محتاجة . قال لي هتجيبه ولا تتناك ؟ قلت له اتناك .قال لي طب تعالي يا حلو . و شدوني علي جوة في مكان مهجور و فاضي وسط الزرع و الشجر و الضلمة . دخلوني جوة عشة معمولة من الخوص . اللي هو بيتربط في بعض ده . كان البوص مقفول من كل حتة حتى السقف و فيه باب بيدخل علي جوة و فيه لمبة صغيرة جوة . راحوا قافلين باب العشة بستارة و ربطوها . و قلعوا و طلعوا زبارهم . و قالولي لو عملت صوت . هتزعل جامد 
بصراحة كان اجمل احساس في الدنيا . اني احس اني هتناك عافية او مخطوف او فيه اثارة او جسمي هيبقي لعبة بين ايديهم . فضلوا ماسكين السكاكين . و كان فيه فرشة علي الارض كده جوة العشة و كان فيه حبال .نيموني علي بطني و جه اول واحد فيهم حط السكينة علي وشي و قال لي متفتحش بقك . فضلت ساكت راح التاني مقلعني و لما كشفوا طيزي لقوني لابس كيلوت حريمي احمر . واحد فيهم قال اوووووف دي ليلة عسل . احنا اصطدنا شرموطة التاني قال . كلوت يا عسل . اوعي تقول لي عندك كس كمان تبقي احلي ليلة دي و راحوا مقلعني التيشرت و نزلوا الكلوت من عليا و بقيت ملط شافوا طيزي اتخانقوا مين ينيكني الاول . حطوا ايدي الاتنين ورا ضهري و ربطوها بالحبل جامد اوي في بعض و كان صعب جدا افكها بعد ما ربطوني .اول واحد راح قاعد قدامي بزبره و حاطط السكينة علي جسمي عند كتفي كده و التاني مسك الموبايل و هيصورو التالت هينيكني …حسيت بمتعة رهييييبة حتى من قبل ما يلمسوني  اللي هينيكني حط زبره في بقي بالعافية و قال لي مص يا خول فضلت امص و ابل زبره ببقي لحد ما بقي كله مياة من بقي راح من ورا و رفع طيزي و فلقس طيزي . و حط زبره علي طيزي و دخله كله ..و بدا ينيكني و انا اقول اااااه اممممم اححححح .و التاني بيصور . و التالت قاعد قدامي حاطط زبره علي وشي راح حشر زبره الطويل في بقي و انا بتناك جامد من طيزي و يلسعني علي طيزي و انا تعبان و كان نفسي في الزبر ده يعشرني راح جاي التاني ابو سكينة سابها . و راح نايم علي ضهره تحتيا و بقيت بين الاتنين زي الساندوتشواحد تحتي و واحد فوقي و انا في حضنهماللي تحتي مسكني و فضل يمص في شفايفي و يبوسني و التاني بينيك حسيت بلبن سخن اووووي في طيزي من اللي بينيكني و فضل يقول ااااااه اممممممبعدها قام من فوقي . قعد يرتاح جه الي بيصور . ساب الموبايل للي كان بينيكني قال له صور انتراح راكب فوقيا و حط زبره جوايا و كان اكبر من اللي قبله . و بدا ينيك و انا شفايفي بتتمص من اللي تحتي بعدها طلع من تحتي و قعد قدامي بالظبط و حط زبره جوة بقي تاني و فضلت امص جامد ..اللي بينيكني بقي . متعني اكتر لانه كان بيلسع عالطيز و يقولي يا شرموطة يا وسخة يا متناكةو الالفاظ بتاعته كانت بتهيجني اكتر و فضل يلعب في زبري ..لقيت نفسه بدا يعلي جامد . و راح ناطر اللبن بتاعه جوة طيزي هو كمان و كانت كمية كبيره ..بعدها طلع زبره من طيزي . و قعد جمب التاني . قام التالت منيمني علي جمبي . و انا كنت في قمة اللذة . لان الميزة ان محدش فيهم طول في النيك . كنت هتعبلكن كانوا حلوين كده . الزبر التالت كان جبااااار . ده اللي كنت بمصه بقي .دخل زبره في طيزي .. فضلت اتلوي تحتيه خصوصا انه لما دخل زبره نزل حضنني . و فضل يمصمص شفايفي و يبوسني .. كنت بتلوي تحتيه جامد . فضل يلعب في بضاني و زبري و هو بينيكني .. بعدها نيمني علي بطني و ركب عليا و فضل يلعب في زبري من تحت و بينيك فيا .. و اذا باروع احساس لا يوصف في الدنيا . و انا بجيب شهوتي و لبني كله بينفجر و بيخرج من زبري و بيغرق الدنيا و تدفقات المني بتاعي . غرقت الفرشة .بعدها بثواني هو كمان جاب لبنة جوايا و بعدها قام حسيت ان جسمي متكسر و شبعان اوووووي . و متكيف من ال3 ازبار اللي عشروني و فشخوني وقفوا الفيديو . و سبوني امشي فعلا و ادوني الموبايل بتاعي . مكنتش قادر امشي و كنت متكيف اوي و طيزي بتظغرط من ال3 ازبار دول .بحبكم