نكتها فى طيزها

انا اسمي احمد اعيش في احد ضواحي بيروت عمري الان 21** **سنة هذه قصتي حقيقية
حصلت معي عندما كنت في 18 عشر من عمري كان يسكن بجانب بيتنا** **خالتي وكان
عندها بنات ويسكن في الطابق الاعلا جارتهم وتدعى ليلى كانت خالتي في** 40 **من
العمر اما بناتها فكانت ايناس في 22 وزينة في 20 اما جارتنا ليلى فكانت في** 32
**من العمر لاكن كانوا جميلين جدا ذات يوم سرقت مفتاح بيت خالتي ونسخة عليه
فكنت** **كلما تخرج خالتي واولادها للجنوب ادخل انا الى البيت كنت البس ثياب
خالتي وبناتها** **وكنت اتخايل نفسي انيك خالتي والبنات وذات مرا وانا ابحث بين
ثياب خالتي وجدت اشرطة** **فيديو فوضعتها واذ بي اراها افلام سكس كانت اول مرا
اشاهد مثل هذه الأفلام اتضح لي** **لاحقا ان خالتي تشاهدها وتطبقها مع زوجها
وصرت اسرق ثيابي خالتي وبناتها الداخلية** **والبسهم في البيت ومن ثم اعيدهم
واستمريت على هذا المنوال من دون ان يعرف احد وذات** **يوم كنت جالس عند خالتي
وكنا لوحدنا فدخلت تستحم فعملت نفسي انني خرجت وجلست في** **الغرفة الاخرى من
دون ان تدري خالتي انتهت خالتي من الحمام وخرجت ويا للهول ما خرجت** **خالتي
عارية كليا من الملابس ويا للهول تمللك صدرا كبيرا وطيزا مميزة جدا مشدودة** *
*تتلءلء فلحقت بها من دون ان تراني جلست خالتي امام المرءاة عارية تسرح شعرها
لقد** **رايت كسها وما اجمل هذا الكس لا يوجد شعر فوقه داهنت خالتي الكريم على
صدرها حتى** **اصبحوا يلمعون ثم ارتدت سروالا لا يغطي شيء حيث الخيط الرفيع من
الخلف وارتدت حمالة** **الصدر وارتدت قميص شفاف وخلدت للنوم فاستغليت انا
الفرصة وخرجت وتوجهت للحمام** **مباشرة وحلبت ايري وانا اتخيل خالتي امامي
وفي العام 2002 وبعد ليلة راس السنة** **بيومين طلبت مني ابنة خالتي ان اظهر
لها الفلم وطلبت مني ان لا انظر اليه فاخذت** **الفلم للتظهير بعد التظهر قلت
لابنة خالتي اني لم اذهب ساذهب غدا لاستغل الفرصة** **واشاهد الصور ونظرا لان
ابنة خالتي طلبت مني ان لا اشاهدهم لعب الفئر في عبي ببداية** **الامر افتكرت
ان هناك بعض المحجبين غير محجبين لذلك طلبنت مني ايناس ذللك ولكن يا** **لروعة
ما رايت لقد كانت صور سكسية لخالتي وابنتاها ومعهم جارتنا ليلى وابنة خالي** *
*لميس لقد كانوا يتصورون اولا بملابس الداخلية ومن ثم يبدئون بعمل البوزات
واحدة** **تتوبظ واخرى تلحس طيزها واخرى تفتح كسها واوحدة تمص بزازهاوعلى هذا
الحال فقررت ان** **اسحب على الصور فسحبت عليهم جميعا واحضرت الصور لهم من ان
دون ان يعلموا اني** **فتحتهم وشاهدتهم وصرت احلب** **زبري كل يوم وذات يوم
طلبت مني خالتي ان اظهر فلم** **الفيديو لها فاخذت الفلم وظهرته فتبين لاحقا
لي ان صاحب الستيديو اخذ نسخة عن** **الصور وبدء يهدد خالتي والبنات معهن بفضح
امرهن اذ لم ينفذو له اوامره فنفذو له** **اوامره فناك خالتي وبنالتها وجارتنا
وابنة خالي بمختلف المواضع فكان ياتي في الصبح** **ويخرج عند المساء ويمارس
الجنس بعنف معهن وتبين ان فلم الفيديو هوا تصوير جلسات** **النياكة بين المصور
والبنات وخالتي واخذ ت الفلم لنفس الستيديو من دون ان اعلم انه** **هوا صاحب
الفلم ومن ثم بدء ابن الشرموطة وبعد ان ملا من ممارسة الجنس مع خالتي** **وبناتها
ومع الجارة وابنة خالي طلب طلبا غريبا اراد ان يذل احد شباب عائلة خالتي** **طلب
ان ينيك شاب وكانت الواقعة ان اختارني انا كونه يعلم انني ظهرت له الفلم فقال**
**لخالتي انني اريد ان انيك الشاب الذي احضر الصور وقبل النياكة اريد ان يفعل
بعض** **الاشياء اولا اريده ان يرقص ببدلة رقص ومن ثم اريده ان يعرض ازياء
بثياب البحر ومن** **ثم بالثياب الداخلية ومن ثم بثياب اللانجري ومن ثم ببعض
الفساتين والتنانير ومن ثم** **نبدء عملية النياكة واعطاهم مهلة ثلاثة ايام حتى
يوم الجمعة وحدد موعد الجلسة مساء** **السبت لاكن المشكلة كيف يخبروني ومرت
الايام حتى جاء مساء الخميس فاذ بايناس اتت** **الي وقالت احمد انا واقعة
بمشكلة وبحاجة لمساعدتك ومستعدة ان انفذ لك كل ما تريد** **ففرحت لاكن لست
ادري ماذاتريد مني ايناس فدخلت الى منزل خالتي وكانت خالتي وايناس** **وزينة
وليلى ولميس جميعهم موجودين وكانوا يرتدون ملابس مثيرة جدا فقالوا لي هل تعرف**
**ماذا في الفلم الذي ظهرتوا فقلت لا وتجاهلت فاتت الي ايناي بالصور وقالت لي
شاهدهم** **فكنت انظر الى الصور واضع يدي لا شعوريا على زبري كاني اول مرا
اشاهد هذه الصور** **فقالت لي ايناس هذه الصور وقعت في يد صاحب الستيديو وبدء
يهددنا بها وفعلنا معه بعض** **الاشياء لنرضيه ولكي لا يفضحه فقلت لهم ماذا
فعلتم فقالواسنريك فوضعوا فلم الفيديو** **فرايت المصور اولا يمص كس خالتي
بينما كانت ايناس مفرشخة وتلعب بكسها بينما كانت** **زينة تمص بكس لميس وكانت
ليلى تلعب ببزاز خالتي ثم قامت خالتي واخذت وضعيت الكلب** **وبدء بنيكها بطيزها
بقوة واتى بزبر صمناعي وبدئت ايناس بنيك امها من كسها وخالتي** **تتاوه وتقول
له نيكني فوتوا اقوى نيكي *** يا ايناس وهوي عم بقول بدي نيكن كلكن يا** **شراميط
يا منيوكات بدء يدعك ببزاز خالتي ومن ثم نام على ظهره وجلست خالتي فوقه** **وبدئت
خالتي بالصعود والنزول على زبره واستمر بنيك خالتي ومن ثم مع البنات
ومع:** **جارتنا
بعد الانتهاء من مشاهدة الفلم كانت خالتي قد اخرجت زبري من البنطلون
وبدئت** **بلعقه
ومن ثام قامت ايناس بتقبيلي بفمي ويداي تلعب احداها بصدر زينة والاخرى بصدر** *
*ليلى وكانت لميس تلحس طيز خالتي بلعقه بعد ان انتهينا من الجنس قالت خالتي ان
هذا** **الشاب يريد ان ينيكك ويريد ان تعمل عرض ازياء امامه واكدت انهم مستعدون
ان يفعلوا** **لي كل ما اريد وانهم سيسلموني الشريط والصور لكي يطمئن بالي رفضت
في بادء الامر فلا** **يمكن ان افضح نفسي وقلت لهم حتى ولو اعطيتوني مال الدنيا
لا يمكن ذلك فانا شاب فكيف** **انتاك من شاب او كيف البس ملابس نساء وبيني وبين
نفسي كنت اتمنى ان افعل ذلك لكن** **قالت خالتي الا ترغب ان تنيك ايناس وزينة
ولميس وليلة ما عجبك كس خالتك فقلت موافق** **لاكن على شرط ان تنفذو لي كل ما
اريد وتحضروا لي كل ما اطلب فوافقوا فجاء يوم السبت** **وإذا بي ارى المصور
يدخل فينام عاري على التخت وتم وضع كراسي جانبا فجلست خالتي** **والجارة
والبنات عليهم وهم عراة وتم تحضير الثياب في الغرفة المجاورة لكي يكون كل** **شي
مفاجىء تو وضع شريط كاسيت رقص عربي فلبست بدلة الرقص وكانت خالتي قد حلقت لي**
**قبل يوم شعر جسمي بكامله حتى اصبح جسمي كجسم فتاة وقد وضع بزاز اصطناعية
وبدئت** **بالرقص بعد ان انتهيت من الرقص بدئت بعرض ملابس البكيني ومن ثم
الملابس الداخلية** **كنت ارتدي الكيلوت الرفيع وحمالة الصدر ثم بدئنا بعرض
الانجري وكان الجميع ينظر الي** **وانا اعرض الازياء فكان هوى يلوح بايره اما
البنات فكانوا يلعبون ... :
** **الانجري بدء الملابس حتى وصلت لاخر قطعة
كانت تنورة قصيرة وضيقة وكنزة قصيرة قام** **هوى وبدء بتقبيلي بفمي ويده الاخرى
تلاعب طيزي ومن ثم قام بفك ازرار الكنزة واشلحني** **اياها ومن ثم بدء يلاعب
صدري ومن ثم اشلحني التنورة والكيلوت ثم يقبل رقبتي حتى وصل** **الى طيزي فبدء
يلحسها ثم بدئت بمص ايره وبمرغه على كافة جسمي حتى تهيج كثيرا ثم نمت** **على
ظهري وجائت ايناس الى جنبنا واعطته الكريم فدهن ايره به ومن ثم دهن طيزي بها**
**وبدء يدخل زبره بقوة اكبر وانا اتاوه وايناس تقول لي اتحمل يا شرموط يا منيوك
شايف** **النياكة شو حلوة وصرت اتاوه متل المنيوك وصرت الو فوتوا اقوى اقوى ثم
طلب مني انا** **اخذ وضعية الكلب فسئلته عنها فقال لي اجلس على رجليك ويداك ثم
اتى من الخلف وبدء** **بادخال زبره بقوة وبقوة اكبر وانا اتاوه مثل الشرموط
وهوا يقول لي انا كنت نفسي** **انيكك من زمان انت عاملي راجل خود يا شرموط
يامنيوك خود لنيكك للصبح لخلي البنات** **تنيكك وكل الناس ثم نيمني على ظهري
وجاب المني في فمي ومن ثم جاء بحبل وربطني** **بالسرير بحيث لم استطع الحراك
ابدا وبدء يفوت ايره في فمي ومن ثم جائت خالتي بعضو** **صناعي ولبسته وقلي بدها
خالتك تنيكك التلو لااااااء وحاولت افك نفسي فعجزت فبدئت** **خالتي بادخال
الزبر الصناعي بطيزي وانا اصرخ وهوا كان ينيك ايناس بطيزها ويقول ليك** **انت
بتنتاك من البنات وانا بنيك البنات وبنيكك ياشرموط مرح خلي فيك نفس بعد ان** *
*انتهت خالتي اتت زينة وبدئت بنيكي وكانت تقول لي رح خليك متل الشرموطه بايدي
بدك** **تنيكني يا منيوك انا بنيكك ساعة لبدي وكانت تدخل زبرها بطيزي حتى انتهت
هي فجائت** **ايناس وناكتني ايضا وكانت تقول شو عاجبينك بزازي عاجبك كسي بس
طيزك احسن للنياكة** **بدي خلي طيزك اوسع من تمك فجئت بجزرة كبير جدا وادخلتها
في طيزي فصرخة ايناس ما عد** **فيه شايف اديش وبينما كانت ايناس تنيكني النيك
جميل بدك نيكك يا اخو الشرموطة وفجئة** **وهيه وايناس عم بتنيكني بتفوت أختي
التي تبلغ من العمر 16 فتهجم عليها خالتي** **وتشلحها ثيابها كنت اول مره لأختي
وبينما كانت ايناس تنيكني تدخل فتاة تضع على** **وجهها قناع وكانت هذه الفتاة
تلبس روبا شفافا فاتت خالتي اليها وقبلتها في فمها** **بينما جائت زينة من جهة
ولميس من الجهة الاخرى وليى من الامام ووقفت خالتي ورائها** **قامت ليلة وفكت
رباط الروب وقامت زينة ولميس بخلع الروب لها بنفس الوقت ويا للهول** **ما شهدت
شاهدت فتاة من اجمل ما تكون صدر كبير مرفوع وحلمة صغيرة زهرية اللون وساقان** *
*مشدودتان اشبه بارجل ملكة جمال وطيز متوسطة مشدودة تشبه طيز هيفة وهبي بدئت
خالتي** **بمص صدر هذه الفتاة وانا لا اعم من هيا الى ان قام الشاب الى تللك
الفتاة وملحس لها** **على كسها فتاوهت تاوهة بسيطة وعضت على شفتها عند ذلك
توقفت ايناس عن نيكي وقامت وان** **وما زلت مربطو قامت وخلعت القناع عن وجه
تللك الفتاة واذ بي ارا اختي اسماء فلم** **اصدق ما رايت في عيني هذه اختي
امامي تقف عارية فقال لي المصور سترى ماذا سافعل** **الان فاتت الي لميبس وفكت
رباطي وطلبت مني ان اخذ وضعية الكلب فرفضت فهددني بانه** **يصور كل الجلسة
الان فاخذت الوضعية وبدات تنيكني واختي تتفرج علي ومن ثم قامت واخذت** **نفس
الوضعية اي وضعية الكلب وجائها هو من الخلف وبدء يلوح بزبره على باب طيزها ودهن
** **طيزها بالكريم ودهن ايره بالكريم وادخل زبره دفعة واحدة داخل طيزها فصرخت
صرخت رج** **البيت من ورائها فقلت له ساقتلك فقال لا تستطيع فانت لست سوى
بمنيوك شرموط اشبه** **بفتاة شرموطة تحب الاير وتحب النيك فقلت له انها عذراء
فضحك فقلت له لماذا تضحك** **فتبين لي ان اختي كانت تمارس الجنس مع خالتي
وبنتاها وانها متعودة على ذلك واستمر** **في نيك اختي واستمرت لميس في نيكي
وتوقف عن نيك اختي وقامت اختي ومصت له ايره ونام** **هوا على التخت وجلست اختي
على زبره وبدئت تطلع وتنزل على ايره وهي تصرخ وتقول** **نيكني انا شرموتك انا
منيوكتك وانا خيه منايكك ومن ثم قامت عنه وجاء لي وبدء ينيكني** **امامها وانا
اصرخ واتوجع بينما كان البنات ينيكون اختي وهي تقول شايف النيك شو حلو** **يا
خيه واستمر بادخال زبره واخراجه وقام وحلب ايره في فمي وقامت اختي ولحست الحليب
** **من عن فمي ومن ثم لبست الاير الاصطناعي واتت الي والتلي انا بس بدي انتاك
لازم نيكك** **وتشوف **** كيف بتنيك انت شرموطي انت منيوكي انا انت ملكي انا
فرفضت واذا بالمصور** **يجلدني ويامرني انا انام على ظهري وارفع رجلاي للاعى
فانفذ ذلك وتبدء اختي بنيكي** **وهيه وعم بتنيكني تقول لي مبسوط يا شرموط مبسوط
يا منيوك ثم طلبت مني انا انم على** **بطني فنمت ونامت هيه فوقي وبدئت في نيكي
ومن ثم جلست على كرسي وجلست انا فوقها على** **الزبر الصناعي وبدئت اطلع وانزل
وهيه عم بتنيكني وهوا مفوت ايرو بتمي ثم اخذت وضعية** **الكلب وبدئت بنيكي وبعد
ان انتهت اختي جائت ليلى وناكتني ايضا وبعد ان انتهت ليلى** **وانتهينى جميعا
جرت عملية الت

نيكه فوق السطوح

مش عارف كيف ابدا هذه القصه وهي نيكه لم تكن علي الخاطر او علي البال ورب صدفه نادره تحدث مره كل الف مره وخبرتي بحياتي الجنسيه جعلتني اري عجائب المراه ففي كل موقف او كل تجربه اتعلم الجديد عن هذا المخلوق الجميل البديع الذي يسمي المراه . وبعد


يوم من ايام القاهره الساحره الساهره الصيفي الحار طلعت فوق سطح العماره التي اسكن فيها بالحي الكبير بالمدينه وانا انظر الي اضواء القاهره الساحره وتمشيت انظر الي كل الشبابيك والبلكونات المفتوحه لعلي اجد منظر مثير يشفي غليل شهوتي في هذا اليوم الحار وكان زبي اكثر حراره من الجو الذي وصلت حرارته في ذلك اليوم الي 40 درجه ونظرت اليي العماره المقابله واذ بي اري خيال ببلكونه استطيع منه ان اري فتاه بقميص نوم ولكني لم المح شكل الفتاه بشكل يجعلني اتاكد منها ولكن كان عندي احساس انها فتاه وتبحث عن شئ في الظلام وبين اضواء الشق الخافت. وبعد


حسيت بالسطوح ان هناك حركه وكان السطوح كبير فاختفيت خلف حائط ووجدت ولد بعمر 14 عشر سنه واخد يشاور للفتاه وبعد لحظات اختفت الفتاه من البلكونه وبعد حوالي دقائق صعدت الفتاه الي السطوح وكانت الفتاه اكبر من الولد حوالي السابعه عشر وعندها ذهب الولد والبنت الي غرفه فيها الاشياء القديمه وهي فيها شباك زجاج مكسور وباب مكسور ايضا وذهبت ونظرت من الشباك واذ بالفتاه تمسك الولد ونازله فيه تقبيل واخدته ورمته علي مرتبه قديمه واخدت تفعص فيه والولد يقاوم شهوه البنت حتي قال لها انك تالميني كثير فكانت راكبه فوقه تمتطيه مثل الفرس وتدعك كسها بجسده وكان الولد ضعيف جسمانيا بالنسبه للفتاه وهنا ظهرت لهم فاذا بالولد يلبس بنطلونه بسرعه ويجري الي اسفل العماره ونظرت بالضؤ الخافت فرايت كيلوت الفتاه فاخدته ووضعته بجيب البنطلون وكانت البنت خائفه ومرتعبه وعصبيه وقالت انا مش ح اعمل كده تاني وكنت انا لا ارد كنت فقط ساكن وكان زبي مشدود لامامي وهي لا تري اي شئ بالظلام فقالت ارجوك ارجوك انا سوف لا اعمل كده تاني . وبعد


ذهبت ناحيه الفتاه ومسكتها من يديها وضمتها علي زبي وهي تقول ماذا سوف تفعل هل سوف تاخدني للخارج فضمتها علي صدري وكنت في حاله هياج تام ولم اجد ما اقوله ومسكت البنت من خلف رقبتها وطلعت زبي لها وجعلتها تمسكه وعندما مسكت يديها علشان تمسكه رفضت ولكني جذبتها لي وجعلتها تمسكه فقبضت عليه بقوه . وبعد

قالت لي اعطتني الكيلوت فرفضت ودفعتها لصدري وهي بحاله خوف وهيجان واخدتها للحائط وضغطت عليها بصدري وكان زبي شديد وسخن جدا ومسكتها من كسها وهنا شهقت وتاوهت وكان كسها صغير وفيه شعر خفيف لم اره ولكني حسيته بالظلام
وبعد

واخدت اقبلها بفمها والحس وامص لسانها واستسلمت لي البنت بسهوله واخدتها ونيمتها علي المرتبه واخدت الحس وامص حلمات بزازه وكانوا صغار وكانت بزازها صغيرتين وملمسهم ناعم ودفعتها علي وجها وهي قد دفعت طيظها للخلف واخدت اعض رقبتها من الخلف وزبي بين فلقتي طيظها وهنا حسيت برطوبه كسها براس زبي وكانت بنت بكر فاخدت اعمل لكسها تدليك وتفريش براس زبي وهي تتاوه وتفرز عسلها وكانت مولعه نار وبعد

واخدت استعمل معها الجنس العنيف اضمها لي واعصر عليها وامسك طيظها الناعمه بقوه وامسك بزازها بقوه واعضهم بشفايفي والبنت مستسلمه وهي تصرخ من النشوه واخيرا حدثت لها الرعشه وانتفضت وارتعشت وعضلاتها اخدت بالاسترخاء والاستسلام وكنت انا هايج جدا ونيمتها علي وشها ووضعت زبي بين فلقتي طيظها واخدت انيكها بين فلقتي طيظها وبقوه من الهيجان حتي اندفع المني واللبن علي ظهرها وهنا طلبت مني الكيلوت بتاعها فقلت لها لا سوف احتفظ بيه وطلبته مرارا فقلت لها انزلي وروحي بيتك واخدت الكيلوت ذكري وانا للان احتفظ فيه عندي

الزائره

كنت اعيش انا وامي لحالي وخاصه بعد وفاه ابي رحمه **** .وزواج اخوتي البنات والرجال . كانت امي باخر ايامها مريضه .الحزن والمرض تعباها علي فراق الوالد.
كان لها خاله عندها اولاد بالسعوديه وكانت تربي حفيده لها . المهم الخاله وزوجها قرروا زياره ابنهم بالسعوديه .ولكن كانت المشكله البنت الصغيره وهي بالسادسه عشر . تعيش عمرها كلو باحد القري الصغيره بالصعيد . كان الاقتراح ان يتركوا البنت عندنا بالبيت لنراعيها .
بيوم جائت البنت مع اهلها قبل السفر بساعات . وتركوها عندنا بالبيت .بمرور الوقت اكتشفت انها بنت هادئه الطباع لا احد يسمع لها صوت. تجلس بالغرفه المقرره لها ولا تتحرك ولا تتكلم .كانت دائما النظر لي من بعيد لبعيد . وانا لم اخد ببالي جمالها.
كنت مشغول بدراستي لان الامتحانات علي الابواب .
ابتدات شوي شوي تخرج من غرفتها . وكانت امي تقول لها دائما انتي ليه حابسه نفسك بالغرفه .قالت انا مش عاوزه اشغل احمد عن مذكرته . البنت كانت خجوله جدا .a
تبدا قصتي مع امال وده اسم البنت . بيوم كنت راجع من الجامعه وكانت الشقه هادئه جدا . امي بالسرير . استغربت فين البنت راحت. المهم وضعت كتبي علي الطاوله .ودخلت ناحيه المطبخ وكان المطبخ بجانب الحمام . واسمع صوت مياه بالحمام وكان باب الحمام مش مغلوق كويس . واذا بي اري جسم جميل صدر رائع طيظ مشدوده شفت اشياء ماشفتهاش طول عمري . وقفت خلف الستاره اللي بالطرقه واخدت ادعك بزوبري وانا اشتهي النظر لجسمها حتي قذفت بسرعه رهيبه من الاثاره .
ذهبت لغرفتي وهي لم تعلم اني رجعت البيت . خرجت من الحمامبقميص نوم ابيض قصير وشعرها مبلول منظر رهيب كله سكس .
هي شافتني جريت علي غرفتها وانكسفت وحسيت ان وجهها احمر . بس المنظر كان ح يموتني من الاثاره وتمنيتها

انا استعبطت وروحت عندها الغرفه وفتحت الباب اخدت فوطه ووضعتها عي صدرها . وسالتها انتم عملتوا اكل ايه اليوم مع اني عارف . قالت تحب احطلك قلتلها ايوه لحسن انا ميت من الجوع وتعبان وعاوز ازاكر . طبعا انا نسيت المزاكره وال يحصل يحصل واهم شئ الغريزه .
كانت امي نائمه .المهم البنت راحت محضره الطعام بعد مالبست ملابس محتشمه . ووضعت الاكل علي الطاوله ووقفت بعيد تنظرلي . قلتلها ليه واقفه هناك قالت ممكن تحتاج حاجه . قلتلها لالابس تعال كلي معايا قالت لا انا اكلت مع خالتي اللي هي اني انا .
ابتدات انظر لللبنت نظرات شهوانيه . وكانت بنت هاديه جدا ووجها برئ جدا . المهم ابتدات اكون اكتر جراه معها . وادخل عليها الغرفه باي وقت لعلي وعسي اشوف شئ تاني . كنت دائما اثناء مزاكرتي افتكر منظرها وانزل تدليك بزوبري حتي اجيب واستريح .
كنت دائما السهر بالمزاكره وهي تذهب للنوم .الشيطان شاطر خيل لي انها بالغرفه عريانه واني ممكن اشوف اكتر .
بليله ذهبت هي باكرا للسرير وامي العجوز راحت بسابع نومه . جلست ازاكر وكانت الدنيا حر جدا . حسيت بنشوه وشهوه ورعشه وحسيت اني لازم اتمتع بالبنت . بئي عندي جمال كده وما اتمتع . بس كنت خايف البنت تصوت ويكون هناك مشاكل. المهم الدم ارتفع بنفوخي وقررت اعمل زياره بسيطه لغرفه نوم امال . الغرفه كانت ظلام ولم اري شئ . المهم بعد شويه ظهرتلي البنت نايمه علي جنبها وطيظها مش معقوله . جلس جنبهاواخدت ابص علي جسمها وخاصه الطيظ بالظلام وانا احط ايدي عل طيظها من فوق من غير ما المسها. تمنيت المسها بس انتابتني رعشه النشوه والخوف معا .a
قعدت ابص لجسمها والعب بزوبري . قعدت اشتهيها وهي بسابع نومه . جريت عائد علي غرفتي وتركت مزاكرتي .وقعدت افكربجسم البنت وكيف اصل لها . وفجاه سمعت حركه بالخارج . بصيت لقيتها هي . المهم لقيتها داخله المطبخ تشر بميه قلتلها فيه حاجه . قالت لا ابدا حسيت بحركه بغرفتي وصحيت لقيت نفسي عطشانه . سالتني تحب اعملك شاي قلتلها لو سمحتي . عملت الشاي وجائت الغرفه وتركت الشاي واخدت بالعوده للغرفه وهنا قلتلها خليكي قاعده قالت لالا علشاناسيبك مع مزاكرتك قلتلها عاوز اخد راحه شويه . جلست علي الكرسي امامي وقالت لي انت بتدرس ايه قلتلها تجاره اعمال قالت كان نفسي اكمل بس ماعرفتش قلتلها الدنيا قسمه ونصيب . كانت لابسه جلبيه طويله .طبعا غير اللي دخلت عليها الغرفه وبعد شويه استازنت وهي تنظر لي بضحكه جميله جننتني . المهم ذهبت للغرفه .a
المهم انا نمت و باليوم التالي حسيت بتغيير بشكل البنت . حاطه شويه مكياج بالطريقه الفلاحي وفرده شعرها علي كتفها . حسيت ان البنت بتعرض نفسها .
المهم بالليل دخلت الغرفه وراحت بالنوم وانا اخدت افكر بجسمها جننتني وانا افكر بكل شئ فيها جسمها وجمالها .
دخلت الغرفه وكانت نائمه وفجاه حسيت بحركتها تتقلب جريت علي غرفتي .المهم بعد شويه صحيت وقالت لي اعملك شاي قلتلها لو سمحتي. عملت الشاي وحسيت انها عاوزه تتكلم . قالت ممكن سؤال ؟؟ قالتلها بالطبع . قالت انتي ليه بتدخل غرفتي بالليل وتبص عليا ؟؟؟انا بصراحه اتلخبطت وحسيت ان البنت عارفه كل شئ ؟؟ قلت لها اصل كان فيه ملزمه او كتاب بحث عنهم بغرفتك . ابتسمت ابسام غريبه ولمتصدقني طبعا وحسيت ان البنت عاوزه شئ.
ذهبت الي غرفتها . بعد نصف ساعه الدم طلع براسي وقررت اعمل زياره واللي يحصل يحصل و الشهوه بنت كلب ممكن تودي الواحد بداهييه .المهم a
روحت الغرفه و ابتدات انظر عليها وفجاه قالت عاوز ايه . قلت لها عاوزاقعد اكلمك قالت لحسن خالتي تجي وكمان مذكرتك. قلتلها لالالا شويه بس وانا اكلمك . حاولت القيام من السرير قلتلها لالالا انا ح اجلس هنا بجانبك . قالت لالالا ارجوك خالتي ممكن تسمع قلتلها خالت بتاخد حبوب منومه للام .
المهم البنت كنت غير طبيعيه . وانااخدت اكلمها واصف بجمالها . واعجابي بيها وابتدات احط ايدي علي فخدها . دفعت ايدي وقالت لو سمحت روح غرفتك . انا زعلت وتظاهرت اني زعلت جدا .
بعد شويه جت وهي تعتزر وتقول انا اسفه بس انت اللي اجبرتني علي كده اظهرت زعلي . المهم البنت كانت واقفه قالت لي اعملك شاي . بصراحه كان زبي شادد شده منيله قلتلها اه . ذهبت للمطبخ ووقفت امام البوتوجاز منتظره الشاي يغلي . انا روحت وراها ووقفت ولصقت نفسي فيها قالت اف ارجوك احمد قلتلها بحبك ومش قادر قالت لالالا ده مش حب ؟؟؟ المهم زعلت وروحت غرفتي وانا حاطط براسي ان نصف الطريق قد قطع .
المهم جت ووضعت الشاي علي المكتب وقالت انت زعلت تاني ؟؟؟ وقالت تصبح علي خير . انا مسكتها من ايدها وبوستها بالعافيه ولصقت نفسي بيها دفعتني وجريت علي غرفتها . جريت وراها لقيتها قافله الباب عليها بالمفتاح .a
باليوم التالي لم اتكلم معها ولم اقل لها شئ . هي كانت سازجه بعض الشئ قالت لي انت اللي اجبرتني علي كده . المهم ماتكلمتش. حسيت ان البنتزعلانه انها مزعلاني . قالت لي ماهو عيب اللي بتعمله ده مش اصول ؟؟؟ قلتلهاهو الحب عيب ؟؟؟ هو الاعجاب عيب ؟؟؟ قالت انا ؟؟؟ قلتلها اه قالت انا بنت فلاحه بسيطه وجريت علي غرفتها .حسيت ان البنتمن الكلام الحب ابتدات تستوي وان فقط مساله وقت .
المهم جرت علي غرفها كانت قافله باب غرفتها . انااتجننت حاولت انقر الباب لم تفتح.
المهم مر وقت وانا جالس ازاكر وافكر فيها . سمعت صوت الباب بيفتح وهي راحت المطبخ تشرب .انا روحت جاري وداخل غرفتها مستخبي . بعد شويه رجعت . وفجاه اظهر لها وهي تقول ارجوك روح خالتي تسمع ارجوك . انا كنت ابتسم ابتسامه الافعي . قلتلها مش حاسيبك .هجمت عليها ودفعتها علي السرير وحاولت اقبلها وهي تحود راسها يمين وشمالوتقول ح اصوت وانا اقول لها صوتي .مسكت صدرها وحطيت ايدي علي كسها ومسكت كسها بقوه ولم اتركه الا وهي مغمضه عنيها ورايحه قيها .انا زنقت نفسي فيها زنقعه قويه وقذفت بالكيلوت . وجريت علي غرفتي .وبعد شويه جائت الغرفه وجلست علي السرير وهي واضعه راسه ابكفوفها وهي تقول ليه عملت كده احمد قلتلها بحبك اخدت تبكي . جلست بجانبها واخدت اطبطب علي ظهرها .واخدتها بحضني حسيت ان البنت بتميل ليا . المه مبوستها بشفايفها قال ارجوك ان تعبت سبني اروح غرفتي .a
باليوم التالي رجعت من الجامعه بدري ووجدتها لابسه فستان بيت احمروعامله بنفسها عمايل . المهم
دخلت غرفتي جائت خلفي وقالت احطلك اكل قلتلها ايوه لو سمحتي البنت كانت بتنظر لي نظرات غريبه وعجيبه .
المهم جاء الليل وانا افكر بجمال ونعومه البنت . البنت كانت خلاص استوت . المهم كانت الواحده صباحا . الدم طلع براسي . وانا روحت للغرفه وجدت باب الغرفه مفتوح والبنت لابسه قميص نوم وردي قصي ناعم . المهم انا جلست جنبها . البنت صحيت وقالتبصوت كله نعومه ارجوك احمد خالتي تصحي . انا ماتكلمت فقط حطيت راسي علي مكان كسها واخدت اعض كسها بسناني عضات خفيفه والبنت ابتدات بالسيحان وابتدات بالاستسلام . المهم نمت فوقها وزوبري بمنتصف فخدها واخدت ابوس بوسات غريبه وعجيبه والبنت كانت لا تعرف ايه هو البوس بس كانت منتشيه . انا لفيت البنت علي وشها , ومسكت طيظها بايدي وكنتمشتاق لكده . البنت لم تقل شئ . رفعت الالقميص وكانت لابسه كيلوت قطن حسب عادات الصعيد بنت البنوت لا تلبس الا الاشياء الميري ومش من حقها ان تلبس غيارات ملونه كلها ابيض بابيض وقطن . حطيت ايدي علي كسها وجدت غابه من الشعر . حسيت ان البنت بتقفل علي كسها ولا تسمح لي ان العب بصباعي علي كسها .
المهم ادت احضنهاواخدت ارضع من بزازها . والبنت ابتدات تستسلم . نيمتها علي وشها وخلعت الكيلوت وكانت طيظ مليانه ومشدوده وقويه . حسيت انها عاوزه اكتر . وضعت يدي علي خرم طظها برقه ونعومه حسيت ان البنت بتفتح خرمها وكسها للخلف بطريقه غريبه جدا لواقتربت من الخرم بتهيج وتفشخ طيظها وكسها بيفتح منظررهيب .
المهم اخد ت ادلك كسها واخد ابص علي خرم طيظها وكسها اللي كل شويه ينفتح بطريقه غريبه المهم حطيت صباعي عند كسها وخرم طيظها . ومن الشهوه قررت ان احط زوبري بطيظها .
المهم حاولت ادخله صوتت وقالت بيوجع . المهم حطيت صباعي الصغير فدخل وفجاه حسيت ان كسها بينطر وبيفتح والخيوط بتنزل وحسيت بشئ لم يحدث من قبل . خرم طيظ البنت بقفل ويفتح علي صباعي بطريقه غريبه وعجيبه حسيت بشهوه عجيبه من نبضات خرمطيظها علي صباعي. من الشهوه نمت عليها وحطيت راس زوبري بين فلقتي طيظها ونطرت لبني .a
اليوم التالي انتظرت بشهوه ان امي تنام وان البنت تروح السرير فانا زائر الفجر فزياراتي لامال كلها بالفجر . تركت دروسي من اجل الكس .
المهم انتظرت لحد ما البيتهدا وكنت خلاص هايج ومش قادر .
الليله ديكانت ليله غريبه وعجيبه . لال مره اقلعها ل ملابسها وكانت شعره كسها غريبه وعجيبه كانها حديقه ملايانه حشائش .
انا اتجننتعليجمال جسم البنت. واخدت احضنها واخدت احاول ان ادلكخرم طيظهاحتي اري المتعه اللي مابعدها متعه وهو حركات الخرم الانقباضيه اللي بتفتح وتقفل ساعه مابتقزف .
المهم الليله دي مسكتها سخنتها كويس . وحطيت كريم علي زوبري وعلي فتحه طيظها . قررت ادخله بخرم طيظها .
المهم دخلت صباع دخل بسهوله اخد ادخله واخرجه . اخدت احاول افتح خرم طيظ البنت وهي نايمه علي وشها وفاتحه رجلها يمينا ويسارا .

الست المديره

هذه القصه حدثت لي من سنتين وهي قصه واقعيه لو ح تصدق صدق ولو ما ح تصدق كل انسان حر .
كنت ذاهب الي مصلحه الشهر العقاري باحد محافظات مصر . وعند دخولي فوجئت بالزحام الشديد وفوجئت بصوت يصرخ بالموظفين وبالمواطنين من احد غرف المصلحه . وسالت الساعي عن طلبي قال لازم تنتظر هنا لما توقع علي طلبك الست المديره . كانت بطاقتي الشخصيه علي عنوان بمحافظه اخري وكنت اخاف لحسن يقولوا لي روح اعمل توكيلك هناك . انتظرت طويلا بالصف وكل فتره اصاب بحاله احباط لان اكتر المواطنين لا يحصلون علي توقيع الست زهره المديره .
اخيرا وصلت الي باب الست زهره المديره وكان صوتها مثل الرجال وهي تصرخ بغل وعصبيه وماعندهاش كبير . واخيرا وصلت وانا ارتعد من نظراتها وقولها ايوه ياستاز عاوز ايه قلتلها توكيل عام مسكت البطاقه الشخصيه ونادت علي الساعي انا مش قلتلك الناس اللي من اماكن تانيه يروحوا اماكنهم ومناطقهم اناحاخصم من مرتبك يومين . قلت بنفسي يبقي خلاص مافيش معامله اليوم ح تخلص . بس قلت احاول معها .
وابتدات بصوت واطي اقول لها مدام شخطت فيا وقالت فيه ايه ياستاز انا كلامي واضح . كلمتها بابتسامه ورعشه وقلت لها ممكن حضرتك تسمعيلي . قالت عاوز ايه قلتلها انا اعيش خارج مصر ولا اعرف النظام وكمان انا فاضلي اسبوع واسافر وماعندي وقت علشان اروح البلد التانيه . وانا بتمني ان حضرتك توافقي وحضرتك الخير والبركه وكلمتين حلوين واخيرا احسست ببصيص من الامل وفوجئت بابتسامه رقيقيه تطلع من الغول اللي جالس امامي .
هي امراه فيها لمسات الجمال وفيها شويه هرمونات زكوره تساعدها علي اداء وظيفتها ومسؤلياتها .
قالت لي اقعد يا استاز وقول طلبك وامر قلتها لا امر الا من عند **** قالت ونعمه ب**** . جلست وفوجئت انها تطلب لي زجاجه مياه غازيه حتي ارتوي بيوم حار من ايام الصيف .
كانت مدام زهره انسانه تتميز بالحزم والشده وكانت متزوجه من الاستاذ فتحي مدرس الرياضيات . كل منهم علي النقيض . عندهم ولد حيله اسمه تامر . كانت مدام زهره تغلب عليها هرمونات الزكوره وكانت تامر وتنهي حتي بالبيت . وكانت تعيش بغرفه لواحدها بالبيت وممنوع علي زوجه تجاوز الحدود هذا الوضع منذ اكثر من سبع سنوات ح تقولولي طيب وانت عرفت ازاي ح اقلكم في تسلسل القصه .
جلست علي المقعد الخشبي بجانب الاستاذه زهره وانا استعجب كيف وصل الحال لانثي مثلها ان تتقمص دور الرجال بهذا الموقع الحساس . كانت بالنسبه لي شخصيه تصتحق الدراسه والتفكير فهو بالنسبه لي نوع جديد من النساء.
فكرت باحاسيسها وقلت هل هذه المراه عندها احاسيس وقلب يحب ويعشق ويشتهي فطبيعتها ابعد ماتكون عن الرقه والرومانسيه والانوثه والشهوه .
جلست وحاولت اكون لطيف معاه وقد ارسلت معاملتي مع الساعي لتخليصها وكنت لا اصدق عيني . ابتدات اتكلم وانا خائف وقلت لها ربنا يكون بعونك يا استاذه شغلانه صعبه جدا ومسؤليه . قالت لي هو انت فاكر الناس هنا زي عندكم . هنا لو مافتحتش للناس ممكن اروح بداهيه يا استاز احمد.
كلمه مني وكلمه منها ابتدا الحديث يزيد واحسست ان الوقت يمر بسرعه واحسست ان المدام ابتدات تميل الي احاديثي .المهم خلصت لي التوكيل وهي بتعطيه لي وقالت لي طبعا ح تمشي ومحدش ح يشوف وشك لان معاملتك خلصت قلت لها ازاي يامدام وادي تلفوني واي خدمات من اورا وهنا فتحت درج مكتبها واعطتني الكارت بتاعها وكتبت عليه تلفونها الخاص المحمول . وتوعدت معها علي ان اكلمها قبل السفر.
مر يومين وفي مساء تالت يوم رن جرس التلفون وكان رقم غريب . وكان علي الخط انثي رقيقيه وهي تقول مساء الخير استاز احمد . لم اتمالك نفسي وانا اسمع الصوت فهو فيه نبره اعرفها وهي تقول خلاص خلصت معاملتك ولا تعرفني . قلتلها معقوله يا استازه زهره وهل يخفي القمر. ضحكت وقالت لي انت باين عليك بكاش كبير . قلتلها احنا خدامين السياده يامدام ومانقدر نبكش علي واحده بشخصيه ومركز حضرتك .ضحكت وقال خلاص خلاص انا زعلانه انت خلاص ح تسافر من غير مانشوفك ونودعك . قلت لها لا ابدا يامدام انا تحت امرك . المهم كنا نتكلم عن الزواج وليه انا مش متزوج للان وقالت لي طبعا واحد زيك عايش مع جميلات اوربا مش ح يفكر بالزواج وابتدات تنغشني وتحاول معرفه اسراري الشخصيه وهي تضحك . ابتدات احس انها محتاجه شئ وناقصها شئ ربما تجده معي.
كان اليوم التالي بعد التلفون اجازه عامه بمناسبه عيد الثوره . قلتلها ايه رايك يامدام بكره اعزمك عزومه ماحصلتش . قالت لحسن اخد علي كده . قلتلها يكون لي الشرف وكلمتين حلوين فيها وبشخصيتها وافقت علي ان تكون اكله كباب بالمطعم المشهور ماصدقتش . باليوم التالي اخدت سياره اخي وقابلتها بالشارع الرئيسي واخدتها الي كازينو واخدنا نتبادل الحديث عن المشكلات العامه وليه انا ماتزوجتش .
المهم انا بطرقتي نخبشت او بحثت جواها لقيتها انثي رقيقيه ناقصها كتير بحياتها . واخدت تحكي لي عن الفتور بحياتها الزوجيه وكيفيه انها لا تتعامل كتير ولا تتكلم كتير مع زوجها . وانها معه فقدت انوثتها وحياتها كزوجه وانها فقط تعيش لتربي ابنها الوحيد. المهم اليوم ده كانت تلبس طقم جميل وظهرت فيها اشياء جميله وانوثه لم اراها وهي بعملها فجسمها مليان شويه صدرها صغير نسبيا وسمراء وعيونها سمر وحطه تحتهم خط علشان تظهر شئ انا فقط اللي اكتشفته بخبرتي وهي ان بداخلها بركان عواطف وغضب وصبر وحزن وشئ من الرومانسيه كلشئ مدفون بداخلها . المهم حسيت انها نفسها ح يشعر بيها وباحاسيسها
المهم انا ابتدات اكون معها فعلا بكاش والبكاش هو الرجل اللي يقول كلام جميل ويلف ويدور بكلامه المعسول حتي يصل لهدفه .
حسيت ان مدام زهره تجربه لازم اخوضها وهو عالم اكتشاف احاسيس المراه اللي تتشبه بالرجال وهي الان انثي هاديه المشاعر بتحاول ان تظهر شئ من انوثتها .
قالتلي تعرف يا استاز احمد انت اول رجل اخرج معه غير زوجي . سالتها وليه انا قالت علشان انت عايش بره واكيد مش ح تفهمني غلط قلتلها انا اكتر واحد فهمك . قالت ازاي قلتلها زي اغنيه عبد الوهاب انتي ماتعرفيش اني اقدر اقرا كل افكارك ومن عنيكي اقدر اقلك كل اسرارك ضحكت ضحكه عاليه لدرجه ان الناس اللي حولينا انتبهوا لضحكتها العاليه.
المهم قالت لي ايه انت ح تاكل عليا اكله الكباب قلتلها لا بس انا عندي فكره احسن قالت ايه قلتلها تعالي نروح الاسماعيليه وهناك اعرف واحد بيعمل سمك خطير . قالت اسماعيليه ايه الساعه الان العاشره صباحا ولازم تعرف اني زوجه وام . قلتلها الساعه الثالته ح تكوني ببيتك قالت اذا كان كده خلاص.المهم قالت طيب الاول قلي اللي بداخلي زي ما انت عرضت قلتلها بالسكه ح اقلك.
المهم اخدتها ومسكت طريق الاسماعيليه الصحراوي وانا طاير بالسياره وهي بجانبي احسيت ساعتها انها راحت بعالم تاني . المهم كان شعرها بيطير علي وجها وهنا قالت اقفل الشباك . المهم ابتدات اقول لها تعرفي انك رقيقيه وفيكي انوثه كبيره قالت يعني عاوز تفهمني اني احلي من اللي عندك هناك قلتلها الجمال مش جمال الشكل الجمال جمال الاحاسيس وانا حاسس انك حساسه الوليه ماصدقتش الكلام وبصت وقالت تعرف اني اول مره اسمع الكلام ده . حسيت ساعتها اني ابتدات شئ .المهم قلت لها اللي بيفهمك يقلك كل شئ قالت زوجي لا . تعرف اني بقالي سنتين منفصله عن زوجي بغرفه تانيه قلتلها معقوله ؟؟ فيه انثي متلك زوجها ممكن يبعد عنها قالت لي يابكاش قلتلها انا لا ابكش وح اثبتلك انك انثي قالت ازاي . قلتلها مش دلوقتي . المهم قلتلها ايه رايك ااجر شاليه ونتغدي فيه والرجل يجبلنا الاكل لحد عندنا . وافقت واجرت شاليه من رجل اعرفه وطلبت منه احضار السمك وزجاجات المياه الغازيه والعاديه . المهم جلسنا بالشاليه وانا ابتدات ازن علي راسها بالكلام الحلو والكلام الحلو اقوي من الطرق علي الحديد يلين العواطف الجافه ويحرك الاحاسيس النايمه . لسانك اسلحه هجومك مع الضحيه متل مدام زهره . حسستها بكل شئ بلحظه الاهتمام والحنان والحب والاهم انا رجعت ليها انوثتها المفقوده.
المهم جلست بقربها واخدت كل شويه المس ايدها لمسات سريعه حتي تتعود عليا . وكل شويه سرعه ايدي تقل وعندما حسيت انها استوعبت ايدي مسكت ايدها وقبلتها وهنا قالت استاز احمد ايه ده انت بتعمل ايه؟؟؟ قلتلها انا بعمل اللي انت شايفاه ؟؟ قالت لا انت فهمتني غلط قلتلها لا انا اكتر واحد بالدنيا فهمك . قالت فاهم ايه قلتلها فاهم انك انثي رقيقيه ناعمه حساسه كل كبت ورغبه واشتياق واحساس واشتياق . قالت وايه كمان انا اول مره حد يعرف الي بداخلي قلتلها علشان الناس عميان لا يبصرون ولا يعرفون اللي بداخلك الناس مابيفهموش واولهم زوجك . كانت الشمس ابتدات تدخل بلكونه الشاليه . فقلت لها تعالي نخش جوه.
دخلنا جوه وهناك قلعت الجاكت اللي فوق البلوزه . كانت زراعاها كلهم انوثه وابتدا جسمها يعلن عن رغباته . احسست ان مدام زهره المديره شئ تاني وانثي تانيه .
المهم وقفت امام المرايه تصفف شعرها وتضع المكياج وقفت وراها وقلتلها ايه رايك لو تجيبي شعرك كده وتعملي كده ومكياجك يبقي كده قالت ايه ايه انت بتفهم بكل حاجه قلتلها معكانتي بس قاتلت طبعا عايش باوربا وواخد علي كده وضحكت.
المهم انتهزت الفرصه وحضنتها من الخلف وابتدا زوبري بالشد ويخبط بطيظها من الخلف من فوق البنطلون . شهقت وقالت احمد ايه ده . انا ما انتظرت ارد عليها قلت اطرق علي الحديد وهو سخن علشان يلين قبل مايبرد . لفتها وضمتها وحطيت شفايفي علي شفايفها وهي تدير وجها يمين وشمال حتي لا اقبلها بشفايفها واخيرك مسكت راسها وقبلتها قبله نار نار. وحضنتها وقلت لها انا معجب بيكي من اول يوم شفتك حسيت ان كلك اثاره قالت ازاي عرفت قلتلها من نظرات عنيكي قالت يافضحتي هي عيني فضحاني كده . قلتلها هي فضحاكي عندي انا بس .
المهم بوستها بوسه تانيه وحسيت انها بتدفع كسها تجاه زوبري وانا زودت العيار شويه واخدت امص شفايفها واحسس علي طيظها من الخلف وكانت بعالم تاني حسيت ان الوليه راحت من البوس . اخدتها علي السرير ونمت عليها واخدت اقبلها وانام بحضنها وهي بعالم تاني مش الست المديره كانت كانثي الاسد اللبؤه وهي تتمايل يمين ويسار لحد ما الاسد يهجم عليها ويريحها.
المهم حاولت اخراج بز لامصه وهي ترفض حطيت ايدي علي كسها من فوق البنطلون وهي تدفع كسها وتحك كسها بايدي . المهم حاولت ادخل ايدي في كسها من تحت البنطلون اخدت تقاوم . المهم اخدت انا بالمهاجمه والقبلات السخنه وكانت مقاومتها كل شويه تضعف . تمكنت من فتح زورار البنطلون العلوي والسحاب او السوته شويه شويه مارضتش تفتح . المهم شويه شويه حسيت ان صوابعي بتلمس شعر كسها وهي تقول حرام حرام انا متزوجه . انا لا اسمع الكلام واخدت اعبث بكسها حتي وصلت لفتحته وهنا وجدته في حاله رهيبه سخن ولزج وكله حمم متل البركان الخامل من سنين وبداخله حمم وسوف تنفجر لو زاد الضغط بالداخل . المهم وضعت صباعي بكسها واخدت احركه يمين وشمال وهي لا تقاوم . اخدت بفتح السحاب او السوسته .وهنا ظهر كسها كبير ومليان والكيلوت الاحمر يعبر عن شعورها ورغباتهاغ الانثويه .
المهم حاولت انزل الكيلوت وهي تقاوم وتقول احمد احمد بسيحان وهيجان ولانا لا انصت ليها وبالاخير نزلت البنطلون فقلعته برغبتها . ووضعت راسي بين كسها من فوق الكيلوت واخد اعضه عضات جميله وخفيفه.
المهم شويه شويه المره استسلمت . نزلت الكيلوت وكان زوبري رهيب شادد وواقف ورهيب . كانت راس زوبري بقمه باقى القصه

قصه حياتي

السن / 28 عام ..... متزوج .احب جو التحرر... الرياض

بدأت قصتي مع التحرر من كان عمري 24 عام قبل زواجي بسنتين
وكانت مع الانترنت كان لي أخ كبير يحب الانترنت وإذا سافر آو طلع الآستراحه ادخل آنا الانترنت. كان يعطيني فرصه اشوف واتفرج وكان يدخل مواقع السكس المحارم وانا لفت انتباهي المواقع هذي لان لي رغبة . كنت متخرج من الجامعه واشتريت كومبيوتر خاص لي وصرت بعدها ادخل براحتي خاصتا بعد زواج اخوي هذا بنفس ألصيفيه.
ماصار يسكن عندنا وبقيت انا وامي وابوي وخواتي ثنتين ..
خواتي خمس ( ثلاث متزوجات وثنتين ماتزوجو)
اختى الثانيه المتزوجه عمرها 35 مزيونه ومكوة وانا ميت عليها لدرجة اني شفتها يوم بالاستراحه وكانت لابسه قميص عادي لكن ضيق مره وصورت جسمها وهي ماتدري بجوالي وقتها وصرت اجلخ على الصوره كل ليله ..
اصبح عندي جو فراغ كبير وصرت اروح لصديق لي بالجامعه باستراحه مع شباب غيره وبعد
فترة صرت اشرب معهم أيام العطله الأسبوعية.
كان صعب افاتح اختي بشىء وصرت بس انتظر تزورنا او اروح لهم فجأة في بيتهم اشوف جسمها
كأنك تشوف جسم ليلى علوي مع ان اختي طيزها اكبر واعرض .
ابوي غني والحمد *** وطلب مني اشتغل عن احد معارفه صاحب شركات الى ان تجي لي وظيفه .
أشتغلت شهرين وطلب مني اتزوج من احد قريباتنا وسألت عنها ماعجبتني جسمها ورفضت
وطلب مني اختار وفاتحتني احد خواتي اللي ماتزوجو ببنت زميلتها ونفس مواصفاتي اللي احب
وهي مزيونه بيضاء مليانة . صرت اكلمها تلفون احيانا .
وافقت انا بعد ماشفتها وخطبناها وقالو الزواج بالصيف وانا استعجلت وتزوجنا بعيد رمضان
تزوجت وسافرت جده ومكه وقعدنا اسبوعين ورجعت الرياض. وكانت متخرجه هي واصغر مني بسنه .
انا كنت مبسوط وهي كانت مبسوطة وكنت ساكن عند ابوي بالبيت كل الدور الثاني لي لآن ابوي رفض اطلع خاصتا بالوقت الحالي .
زوجتي كانت عاديه مو ملتزمه ومو فري مره ماتحب النت وماتبي قنوات سكس وطبعا تروح لأهلها لو عرفت اني اشرب اذا رحت الاصدقاء . وحاولت مره اطلب منها انيكها مع الطيز قامت القيامة ذاك اليوم . ومره طلبت منها تشتري وتلبس عباية مخصرة نطلع نتسوق ورفضت
صرت اقضي اوقاتي بالنت والشغل بس وصارت المسافه بيني وبين زوجتي تبتعد.
انا متحرر واحب المحارم والسكس المختلف وصرت ادخل مواقع وتشات بالتوك وتعرفت بناس كثير
وكنت ابحث عن صداقه أبديه وطال بحثي والانترنت كلهم كذابين وانا مجربهم .
وكنت ابي زوجتي تتحرر معي وتترك الانغلاق خاصتا ان الانترنت سيطر علي وعلى رغباتي وتولدت رغبات غريبه لو انها بالغرب مباحة لكن عندنا الوضع مختلف .
زوجتي صارت تسألني ليش مبتعد وصرت اتمنى اعيش كل جو معها وصارحتها مره وقلت لها لازم تقدمي تنازلات مثلا النت والدش .
وافقت هي؟ وقلت ......حلو كل شي بالتدريج ينجح .
بعدها باسبوع جبت كرت قنوات سكس وسكتت هي واحيانا تشوف مجبره
وبعدها دخلت هي معي النت مواقع وماقالت شي وصارت تحب تقرأ القصص المحرمة!!
وتتعجب وتسال وكل يوم تقول جتك قصه جديدة اقرآها ؟؟
في هال وقت تعرفت بواحد اسمه محمد ارتحت له بالبالتوك وصرت ادخل عشان ادردش معه ماسنجر وبدت علاقتي فيه تكبر يوم بعد يوم ....
ومع ان النت مافيه ثقه الاا اني ارتحت له ..كان متزوج ويحب الحريه بس زوجته ملتزمه..
عرضت عليه اللي احب وحبيت يدلني على طريقة خاصتا انه كان مثقف وفاهم وكبير 38سنة
واتفقت معه نخطط للجو كله بشرط واحد وهو ان الخطة هذي ماتتسبب بطلاق او زعل
او ارغام زوجتي بالاكراه ماكنت احب كذا وكان معي هو بنفس الرغبة ,
طولنا بدردشاتنا شهر يمكن وطلب مني نتقابل بمكان عام بدون اسماءنا ورفضت انا
بحكم خوف ومجتمعنا مايرحم ؟ وطلبت منه الانتظار
اللي فهمته انا من صديقي هذا ان الشراب يختصر الجو ولكني اعرف زوجتي ماراح تتقبل
وافقت انا على السفر ونجرب برا احسن واتفقت معه على هالشىء....
وكان صديقي هذا راعي سفر وفاهم وقررنا ندبر سفره وزوجتي ماتدري وقررنا نسافر واخترت انا اسبوع بس ومانروح دول عربية ونتواعد برا او بالطيارة ؟
اختار صديقي رومانيا وكان مسافر لها قبل اشهر ويقول ان العوايل تزورها وعجبني اختياره
وقلت لزوجتي ووافقت بعد العيد بيومين وحجزنا وسويت التاشيرات واتفقت معه نتعارف بالطياره بيني وبينه فقط بدون زوجتي وفعلا ركبنا الطياره وتعرفت عليه اربع ساعات بعد .
وكان مسوي لنا هو حجز بالانتركونتنتال في بوخارست وهو بفندق ثاني ملاصق له ثاني وهذا اتفاقنا
مع الفجر كنا واصلين وكل واحد اخذ تاكسي وقلت لزوجتي اني تعرفت بشاب كبير مثقف ويعرف البلد هذي ورحنا نمنا بالفندق الى العصر وصحيت وتغدينا ورحت له الفندق حقه. رحنا للبار
وسواليف واتفقت بيننا جوال الليلة .
كنت خايف جدا من هالليله لكن اللي مطمني اني ابخلي زوجتي امام الوضع اما تقبله او مايطولني شىء وطلعت انا وزوجتي ولبست عباية مطرزة وحركات وتحجبت بطلب مني .
رحنا السوق الكبير ساعتين وتعشينا بيتزا ورجعنا الفندق. جبت لها كتب عن البلد من الرسبشن
وطلبت بيره وقالت انت براحتك بس لاتكثر واعجبني كلامها جدا
وكانت الساعه 9 بالليل وقالت لي تبي تتحمم وتلبس نسهر على دشهم . وشربت انا بيرتين وحصلت ويسكي صغير بثلاجة الفندق وحطيت بالبيره حقتي وحطيت كاس برتقال فيه ثلج لزوجتي لكن حطيت ويسكي قليل وطلعت هي لابسه ومتزينه وشربت انا وعزمتها وقلت لها صلحت لك برتقال وشربت واستغربت الطعم وقلت طازج .
خلصت كاسها وقالت ان حاط بالكاس شي ؟
وقالت هذا فيه خمر او ان عصيرهم يحطون فيه خمره ؟
قلت مادري اذا ماعجبك خلاص خليه ؟ ضحكت هي وقالت انت حاط فيه شي
قلت انا اشرب بيره وحطيت لك ابيك تنبسطين
قالت يالملعون حط لي قضى وضحكنا ولمن شفتها كذا طلبت زجاجه فودكا من الفندق ...
قالت ماعجبني اللبس ابروح اغير وكنت انتظر تروح فعلا للغرفه وكنا بالصالون وبلحظه حطيت لها ويسكي اكثر هالمره وثلج وبرتقال وجت هي وشغلنا اغاني عربية وشربت هي يوم انتصف كاسها
تغيرت وصارت تضحك وتحوس بالكلام . وشغلت اغاني رقص خليجي من المسجل اللي معنا
قلت لها عن صديقي بالطيارة وبدت هي تسولف وليش يجي هنا ؟اكيد راعي بنات ؟؟
قالت من وين هو ؟ قلت من الشرقيه واصله القصيم ومتزوج ومحترم جدا يجي يتمشى فقط .
زوجتي دخلت جو وانبسطت وحاولت اثيرها انا ومصت لي شوي ولمستها كثير ودخلت اصبعي بالكس بس مانكتها وحبيت امحنها مرة وقلت لها ارقصي ورقصت خليجي مرة ثانيه .
يوم شفتها مسطله قلت لها ابطلع ساعتين للبار تحت اغير جو !!!
قالت لا وزعلت وفك الشراب معها وتضايقت وقالت حط لي نفس اللي تسويه بالاكواب السابقه
وحطيت لها كاس ثالث جديد وقلت ابقعد بس مواعد الرجال انا وش اسوي ؟؟
قالت انزل ربع ساعه بس وتعال .
نزلت ودقيت على صديقي وجاء لي وقعدنا بالبار ساعه !!!!!
ودقيت على زوجتي جوال وكانت شاربه وقلت لها لاتردين الاا علي انا اخاف ننفضح يتصل احد من اهلها قالت وين انت ؟ قلت مع صديقي وابجي بعد شوي.
قالت بسرعه تعال – وقلت اقولها دام سكرانه وانا لو قالت لا ابقول سكران ماينسمع كلامه –
طلعت برا البار ودقيت عليها وقلت لها اني قلت لصديقي اننا من عائله متحرره وطالما مايعرف من نكون خليني اعزمه يجي يسهر معنا وهو مثقف ومحترم !
قالت لي وش هالكلام اخاف يورطنا هذا ؟؟
قلت ابداا واضح محترم جدا
قالت بكيفك بس انتظر اغير ملابسي والبس حشمه لآنها كانت لابسه روب خالع وقالت لي وش رايك البس ؟؟ قلت بنطلون وبس خلك عادي كأننا متعودين
قالت : سم (( استغربت كلمة سم وقتها انا وكانت سكرانة))
وقلت لصديقي ربع ساعه ونطلع فوق وخل البنت براحتها وكان متفهم هو..
وبعد نص ساعه طلعت انا وصديقي للجناح حقي وانا تعمدت اتأخر علشان نكون كلنا مسطلين
فتحت لنا الباب وهربت للغرفة هي مع انها مسطلة لكن استحت هي .
كانت لابسة بنطلون سترش ازرق غامق .وجلست انا وصاحبي نشغل اغاني ونشرب كاس
رحت لزوجتي الغرفة وحاولت اجيبها قالت لي ابجي بعد شوي.وقلت لها ان صاحبي يعرف اننا
من عائله متحررة وعادي تجي تسلمين عليه ...
ومسكت يدها ورحت بها للصالون وسلمت عليه وجلسنا نسمع اغاني وندردش وبعد نص ساعة
صارت تقول نكت وتضحك ونسولف عن كل شي بس بدون سكس ؟
راحت هي للغرفه ويوم لحقتها حصلتها تحط مكياج وتتزين !! قلت لها ليش رحتي قالت
ابي الحمام !! ورجعت هي للجسله وصديقي كان فقط يتفرج وساكت ويدردش وسواليفه اعجبتنا
وبعد عشر دقائق راحت للغرفه مره ثانيه ونادتني ورحت لها قالت: ابغير البنطلون ضايقني ؟
قلت براحتك غيري والرجال تراه ثقه ويمكن نستمر بالسفر كذا دام ثقه هو ؟؟
قالت كويس حتى تقول انت انه يعرف البلد هذا !!! البنت اعجبها الجو مره
رحت لصديقي هذا وسهرت معه وبعد شوي جت زوجتي لابسه احلى روب وردي
وكان حلو عليها مره وكان قطعتين ومبرز الصدر والطيز ...
وصرنا نسولف عن الفيديو كليبات والرقص والحركات بالاغاني ...
زوجتي سطلت وحبيت اطبق الجو الليله ماراح انتظر يومين او ثلاثه ورحت للحمام وناديت
زوجتي وقلت لها كان ودك ترقصي عادي وهي ماصدقت خبر قال ودددددي تسمح انت؟؟
قلت اسمح وخلينا ننبسط دام ثقه الرجل ..
وجينا انا وهي وكان المسجل شغال وخليجي رقصت انا معها واستحت ورقصت بخجل مع
انها سكرانه !! جلست جنب صديقي جلسه عربيه وهي ترقص وترز مكوتها قدامنا نص ساعه
تقريبا وكانت الساعه4 صباحا ّ
وراحت الغرفة قالت ابستريح وتركناها وقال لي صديقي خلها براحتها الليله وقال يبي يروح
للفندق حقه ينام وبكره نتقابل ورفضت انا وقلت هذا احسن وقت ولكن قال لي لا انت نيكها
اليوم وابسطها وبكره هي من يبي يعزمني وتشوف كلامي صدق او كذب ؟؟
انا صدقته ووثقت فيه اكثر ورحت لها بعد ماراح صديقي حصلتها مانامت !! وقالت راح صديقك؟
قلت ايه وقالت و**** انبسطنا قلت لها مررررررره ؟؟ قالت : ماقالك شي عني ؟ قلت لا يمدح فيكي
قالت كيف ؟؟ قلت يقول بنت عسل ربي يسعدك جميع قالت : هو ذووق مرة نبي نخليه صديق العائله !! وضحكنا على كلمتها ..
وفصختها واول مره اشوفها ممحنه نار كذا ويوم بديت المس الكس قلت لها محنتك نار
قالت : طفها على كيفك وبديت الحس لها كسها يوم ولعت هي مره قلت لها على سبيل المزح
كسك هذا يبي ازباب مب زب واحد صارت تبكي شهوه وقالت اييييه قل كذا قل اكثر قل
شذوذ بعد انا موافقه ي**** قووووول ّ!!! عرفت انا انها استوت على الاخر
فقلت لها لو انا عارف ان هذي محنتك الليله ماخليت الرجال يمشي ؟؟؟؟
قالت واااااااو عليك وهي تنوح من المحنه وقالت يعني ايش تبي صديقك ينيكني معك ؟؟
قلت اييييييه قالت ياحبي لك انا قحبتك ي**** دق عليه كانك صادق وضحكت هي مره مع محنه
وقالت صحيح تحكي انت؟؟ قلت صحيح ودقيت على محمد وقلت له وش صار بالتفصيل ؟؟
قال انا جاي ,,, وقالت لي وكنا سكرانيين جدا وش عرفك ان صديقك وده فيني ؟؟
قلت من عيونه يبي ينيك ؟قالت طفي اللمبات وانت رح للصالون ؟؟ قلت لا وانا اضحك
قالت بتجلس هنا قلت اييييييه وانا مانكت الى اللحين ؟؟ قالت لي انا أبسوي روحي نايمه
ونيكوني كلكم ؟؟ قلت هذا اللي بيصير قالت : ماني مصدقه انت تحب كذا ؟؟؟
وقالت لي اني يوم اكلمها من البار واقول أبجيب صديقي نسهر ما يعرفنا تقول ان كسها رطب !!
جاء صديقي محمد وهي لبست كلوت وتغطت بالسرير وطفت هي اللمبات قبل !!
وقعدت انا مع محمد بالصالون ومشغلين الاباجور فقط
قال لي اقعد هنا وبعد ربع ساعه تعال وراح لها ورحت اتفرج ماانتظرت ربع ساعه وكان الجو مظلم شويه ,,,,,,,
وهمس باذنها يناديها باسمها وماردت وقعد بلمس مكوتها !!من وراء البطانيه
بعدها بدت تتحرك هي ببطء ودخل معها محمد البطانيه وقربت انا من جهة السرير
الثانيه محمد يشوفني وزوجتي ماتشوفني !!وجهها لمحمد ومسويه روحها نايمه بس يتحرك
جسمها خفيف وبدأأ محمد يبوس فمها وحطت يدها هي خلف راسه وبدت تبوس هي
وطلع نهودها وسدحها على ظهرها وهي تتأأوه وقعد يمص نهودها بشغف وهي تتأأوه
شفت عيونها فتحت هي وناظرتني وكل نظرتها محننننه !!
قالت لي وهو يمص نهودها (نيكوني)

اغتصبت جارتي بمزاجها وكامل رضاها

اناشاب عمري الان 36س وكنت من حوالي 8س اخذت شقه في الجيزه وشطبتها وخطبت اخت مرات اخي وبدات افرش الشقه وجهزتها كويس وحددنا موعد الزفاف بعد شهر وبعد تحديد الموعد حدثت خلافات مع اهل خطيبتي واتفركشت الجوازه وبعديها اتجوز اخر اخوتي مع امي واضطريت اسيبله الشقه وجيت عشت في شقتي لوحدي وكان لى جاره في البيت في خلافات بيني وبين جوزها وقضايا وكانت في الطالعه والنازله تلقح علي بالكلام وتقول علي اني فسخت خطوبتي عشان مبعرفش واني مرخي ومش راجل وعندي نقص في رجولتي وكلام كتير من ده عماله تشنع علي بيه وفي يوم كنت راجع من الشغل بدري وكانت واقفه قدام شقتي تكنس السلم واول ماشافتني قالت اهو جه اللي مبيعرفش بصيت حولي مالقيتش حد ع السلم غيري انا وهي رحت فاتح باب الشقه وليقتها موطيه قدامي بتكنس السلم وبتلقح علي بالكلام رحت حضنتها من ورا وحطيت ايدي علي فمها ورفعتها بايدي التانيه من علي الارض وانا حضنها من ورا ودخلتها الشقه عندي وقفلت الباب ورايا برجلي وفتحت درج الشفنيره وطلعت بكره لصق بني بتاع الكراتين ولفيته علي فمها وهي مفيش اي مقاومه وبعدين رفعت عبايته لاعلي وسطها وانا حضنها لسه من ورا وخلعتها الاندر الكلوت يعني ودست علي رقبتها من ورا بذقنى عشان توطي قدامي اكتر لقيتها وطت زي ما انا عايز وفتحت رجليها وانا مسكت بتاعي وفضلت امشيه علي بتاعها من بره لحد ما حسيت انها بدات تتبل من تحت رحت مدخله في بتاعها من ورا وهي مفيش اي ترفيص او مقاومه مستسلمه تماما وقعدت انيكها من بتاعها من ورا حوالي 15دقيقه ولما حسيت اني قربت اجيب خرجته منها اهويه شويه وقلتلها هافك اللصق من علي بقك و ماتصرخيش هزت راسها بنعم فكيتها راحت نايمه علي ظهرها عالارض وفتحت رجليها وقالتلي كمل رحت نمت عليها وهي مسكت بتاعي ودخلته فيها وقعدت انيكها حوالي 20 دقيقه وهي في قمه الاستمتاع وجابت تلات مرات وانا لسه وبعدين لما حسيت اني قربت اجيب قلتلها اجيب بره قالتلي لا هاتهم في طيزي ورفعت رجليه قوي وخرجته من كسها ودخلته في طيزها وقعدت انيكها في طيزها 10 دقائق وهي بتقول احلي اهات المتعه وبعدين جبتهم في طيزها وقمت من عليها قالتلي انا عمري مااتنكت بالمتعه دي انت طلعت استاذ سيكس وبتاعك كبير وحلو وبعديها كانت بتجيلي مرتين في الاسبوع ع الاقل وكانت احيان بتجيب واحده صحبتها انيكهم هما الاتنين سوا واحيان كانت صحبتها تيجي لوحدهاوتقولي ماتقولهاش واللي عايزه تجربني شرط الجديه انا من الجيزه مصري اعزب وعايش لوحدي والمكان امان عندي مش مهم السن او الشكل المهم الاحساس والجديه

زوجة اخوي الكبير

اسمي عبدالعزيز 22 سنه (الخبر) ابحكيلكم حكايتي : القصة ابتدت من 3 سنوات وانا بعمر 19 ومع زوجة اخوي الكبيرالعقيم!40 سنه عمرها وحنا نسكن في قصر كبير فيه 4 فلل بسور واحد أبوي فله وبقية اخوتي الباقي زوجة اخوي هذا الوحيده من بين زوجات اخوتي اللي معروف عنها انها ماتستحي مع انها اكبر وحده فيهم وانا من صغري احس انها مو طبيعيه لكن كنت صغير ولمن كبرت عرفت كل قصصها لكن اخوي يحبها بجنون وهي نفس طبيعته ومتفاهمين شكلهم (سهر وشراب) وابوي مايقدر علا اخوي بسبب كبر سنه ومخلي كل واحد بكيفه في يوم جمعه عزمت اصدقائي في الشقه الخاصه باصدقائي وقلت لخواتي وزوجات اخواني يسوون لي الاكل كل وحده حاجه مختلفه واخذت العشاء منهم ورحت بيت اخوي اخذ الحلا اللي هي مسويته!اخذته منها وشكرتها وكانت مقابلتني بروب مثل الشلحه وردي شفاف مبين الكلسون !ولابسه جلال وغطاء بوجهها وهي الحق ينقال اجمل زوجات اخوتي ومعها مكوه كل الناس منشدين له بارزه ومدوره بعد فتره بسيطه مات عمي بالرياض وقالو نروح للعزاء الاا انت اجلس عند البنات والبيت  قلت لاحد خواتي ابعزمكم الليله شوي بالحديقه انا اتكفل بكل شي اعرضي الفكره عليكم كلكم ووافقو بحماس خاصه زوجة اخوي حنان  وجهزت كل شي وشويت العشاء وكانو فيه وسبحان من خلق وفرق بينها وبين بقية زوجات اخوتي زي الاجنبيه هي  حلاوه جسم رقه بياض ! بعد ساعتين راحن كل البنات وزوجة اخوي الثاني الملتزمه!! ماعدا منال اختي وحنان زوجة اخوي وقعدنا ندردش واستحيت لمن قالت تصدق سبق حممتك !! وقلت لها لمن راحت اختي وابي اي مبادره انا ابين لها شي!!! قلت انتي تفرقين عنهم كلهم انتي احسك اقرب ! ضحكت وقالت و**** لو الفشيله لافتش لك ! دايم حنا نجيب سيرتك انا واخوك وراحت منال الحمام ! وقلت فرصه اعرفها فررررري قلت قبل يشرب ولا بعد ههههههه وماتت ضحك قالت خل الطابق مستور !!
قلت قبل تجي اختي ياحنان انتي غيرهم وشوفي لا طلبتو شي انتي واخوي كيف البي بسرعه عكس غيرك ! قالت وهي تضحك اجل واسطات حنا !وجت منال وسكتت
قالت ي**** ندخل حنان !! قالت لا هنا الجو حلو كانت الساعه 12 000
انا صراحة عجزت اصبر وتسرعت قلت منال روحي وحنا بنقعد ! استحت منال واستغربت لآن المكان والجلسه خاصه! وحنان قالت لا خلاص حنا بندخل وحلو العشاء شكرا وراحو !
راحو لبيت ابوي وانا جلست ! وبعد نص ساعه حكتني يدي عالجوال !! ارسلت لها مسج اتاسف وقلت شكلي عكيت بس من غلاك ! ردت بمسج (( ماعكيت ولا شي بس حاسب **** صغيره وماتفهم لسه )) رديت بعد ماشفتها راحت لبيتها ! وقلت ممكن طلب واندفعت انا فعلا ! قالت ابشر ؟ قلت طبعا بمسج ! انا ماطلعت وضايق ابي من ادردش معه لو سمحتي سبق عرفت الماسنجر واضفتك ورفضتي طلبي! وماتسرعت الاا اني اغليك كأنك من خواتي قالت ابشر وعطتني الماسنجر ! وقالت ابخش بعد شوي وفرحت مره ورحت غرفتي وجهزت الجلسه !
ودردشنا كثير في كل شي عن الانترنت وزي هالدردشات المحتشمه! قلت ابغير واجس نبض وتكلمنا عن الشراب ! وكانت تكتب ببطء خايفه وواثقه بنفسها بنفس الوقت !
قالت مالك والشراب انت توك !!!! انقهرت هههههه قلت كلن فيه حقه هههههه قالت عبد العزيز؟؟ انت وش تبي مني بالضبط ؟؟
قلت مابي شي و**** دردشه وانتي من اهلي قالت وغيره تبي شراب ؟ قلت ايه عندك ؟ قالت واخوك لو عرف ؟ مابي مشاكل انا !! قلت و**** مايدري وسر
قالت لحظه ؟ انتظرت خمس دقائق وجت طبعا ماسنجر وقالت اخوانك ماهم جايين اليوم (كانت تكلم اخوي) بس ابسألك وابشر بطلبك ؟ قلت سمي ؟ قالت انت قد شربت ؟ قلت ايه مرتين بس
ضحكت وقالت اخاف انك متعودت وابلش انا !! قلت لالالالا قالت انت مانت طالع وين بتشرب فهمني ؟ قلت ما ادري يمكن بغرفتي قالت : لا تعال لي بس لايحس بك احد ! واشرب ورح نم بعدها قلت و**** ؟؟؟؟؟ قالت : اييييه بس هالمره ولاتجيب طارىء ايا كان 00000
رحت من خلف البيوت وقلت لها خلي باب المستودع اللي بالمطبخ مفتوح !! رحت له وفتحته ودخلت وكانت فاتشه وقالت ي**** فتشنا لك !!واخوي بيته اثاثه غربي وهو راعي خمر يعني صاحب مزاج !
دخلت وقالت لي و**** انك جزوم يا عبدالعزيز مادري كيف طاوعتك! قلت من غلاي لك و**** 000 قالت نشوف اخرة الغلا وهي تضحك !!!
قالت : اي نوع تشرب قلت بلاك ههههههههههه قالت : يا ذا البلاك !! وجلست اشرب بالصاله وهي تتفرج تلفزيون وتراقبني ,بعد كاسين سكرت انا وانا ادردش كان واضح علي ! لانها كانت تضحك قالت : انا ابنام وانت قفل الباب وراك لاطلعت ولا يشوفك احد ! راحت لغرفتها وانا مقووم !!! زبي وقف يبي النيك ! ورحت وراها بس بعد ربع ساعه فوق بغرفتها والصراحه مع اني سكران بس كنت افكر انها مصيبه بتصير الليله وبس !لقيت كل الانوار مطفيه وغرفتها مفتوح بابها كله !والحمام منور ! وقربت للغرفه ويوم دخلت ! وش اشوف !!!
منسدحه علا جنب وعليها قطعه وحده من الروب الشفاف واضاءه مخفيه حلوه ورازه مكوتها !! علا جنب !ونايمه 000
قربت وقلبي بس يدق وقربت وقربت لحد ماوقفت جنب السرير وميت شهوه من الي اشوفه!وحطيت يدي علا جنب مكوتها خفيف! وماحست ولمست اكثر وبدت تتحرك وحطيت يدي علا فتحة الطيز! وساكته هي ! يوم لمست اكثر التفتت لمي ومابعيونها اي نوم !! قالت يعني مو شراب بس ؟ قلت لالا و**** وتلخبطت !! وعجزت اتكلم وقالت : هد بالك ! انت سكران والسكران ماينواخذ عليه ! قلت بتسامحيني ؟ قالت ماصار شي وتضحك وطمنتني ! وقالت لي وش خلاك تجي وراي ؟ قلت تبين الصراحة ابيك اغليك مره ؟قالت : لاتفتكرني كذا ولا كذا بس ابسألك قلت اسألي ؟ قالت انت سكران وماني رادتك ! وغالي اخو الغالي !بس مابي اي احد يحس او يشم حتى اي شي!!قلت : والللللللللللللله حسب ماتقولين انا من يدك ذي ليدك ذي
قالت : ابيك تلحس كسي ؟ وتاخذ كل شهوتك ؟ قلت اوكيه وراحت وجابت لها كاس وتفصخت وانا منذهل !! وجلست بالكرسي وقالت تعال الحسه ؟ ورحت لحسسسسست لين نشف حلقي !وقلبت هي سجوود والكاس بيدها ولحسسسست خرررقها وقمنا بالسرير هي ترررضع وانا الحس ساعه بعده نكتها نيكة هي اقسمت ب**** ماذاقت مثله و5 خيوط لحد الساعه 8 الصبح رحت بعدها لبيتنا ,نمت وهي نامت 00 بعدها بنفس اليوم كلمتني قبل يجي اخوي ورحت لها ساعه خيطين ,, واصبحت عادتنا لانام اخوي من كثر الشراب اروح لها الصبح ! او سافر نسهر ببيتهم والى الان مستمرين وكنا نخاف من التنزيل بس لان اخوي عقيم ! بس تاخذ حبوب قويه ! من طبيب خاص !