اخت زوجتي

مش ضرورى اعرفكم بنفسى يكفى ان تعرفوا اننى بطل هذه القصه الحقيقيه لان هذه القصه حدثت بالفعل وانا بطل هذه الثصه تبدا القصه الغريبه الان,,,,,,,,,,,, ,,,,,,انا متزوج من امراه فائقه الجمال وبحكم خبرتى فى النساء قبل الزواج فقد اخترت امراه نياكه نياكه بكل معنى الكلمه وبالطبع اشبعتها نيك بكل اشكاله ولم نكن نترك اىفرصه الا ونتنايك بكل معنى التنايك ورزقنا بولد اسميته هى طارق على اسم اخى ولم اعرف السبب وقتها سبب تمسكها باسم طارق الا بعد سنه ونصف من زواجنا وكانت المفاجاه الكبرى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ذهبت هى فى احدى المرات الى اختها لزيارتها واتصلت بى من عند اختها كى اتى لاخذها لان الوقت تاخر وذهبت لمنزل اختها وانا عند الباب اكاد ان اطرق الباب سمعت صوت زوجتى واضح جدا تقول لاختها استنى خلينى اكمللك باقى حكايتى مع طارق قبل ما رضا ييجى وانا {رضا جوزها الغبى** المهم قالت لاختها بعد ما نزلنا من على السرير على الارض قولتله ياااااااه يا طارق ده انت نييك كبير اوى زى اخوك على الرغم من انك اكبر منه ولسه ما اتجوزتش اومال لما تتجوز عتعمل ايه فى مراتك لو ما كانتش بتحب النيك زيي على العموم لو ما قدرتش تكفيك نيك ابقى تعالى للقحبه بتاعتك اللى هى انا يا طروقه وانا اكيفك واشبعك وبالنسبه ل رضا انا عاعرف اخليه يسكت ازاى حتى لو عرف انك بتنيكنى يا حبيبى واتفقت معاه على كل حاجه وفهمته امتى ييجيلى وشرطت عليه انى لما اكون شرقانه وكسى بينقح على ومولع نار يبقى اى وقت اطلبه فيه ييجى يفقعنى الظبر اللى نفسى فيه ........... واختها ردت عليها وقالت طيب لما تحبى تتناكى منه بعد كده ابقى خليه ييجى هنا عشان اشوفكم وانتم بتنيكو بعض  بصراحه انا صدمت من الكلام اللى سمعته لانى ما كنتش مقصر معاها ابدا فى موضوع النيك ده المهم دخلت وقعدت معاعهم شويه وبعدين اخذتها ونزلنا على البيت بس شكلى كان متغير وهى كل شويه تسالنى مالك؟ فى اى حاجه مضايقاك وانا مابردش عليها لغايه ما روحنا وفى البيت بعد ما دخلنا ننام فاجئتها وقولتلها على فكره انا سمعتك وانتى بتحكى ل**** على موضوع طارق اخويا وعرفت كل حاجه بالتفصيل والمفاجاه انها ردت على ببرود غير عادى وقالتلى طب ما انا عارفه انك سمعت ايه المشكله قولتلها يعنى اللى سمعته حصل بجد قالتلى اه طبعا حصل بجد وقبل ما تفكر انك تعمل فضيحه او تطلقنى او تضربنى انا عايزاك تحسبها بعقلك شويه فيها ايه لو اخوك ناكنى وانت تنيك اى واحده من اخواتى بصراحه انا ما كنتش مصدق ودانى وقولتلها طبعا لا لا لا انتى ازاى تفكرى بالطريقه الغريبه دى قالتلى خلاص انت حر بس انا مقدرش استغنى عن ظبرك ولا عن ظبر اخوك وانت بقى الخسران انا كنت عاخليك تختار اى واحده من اخواتى وبصراحه يا جماعه كان عندها 3 اخوات فيهم جمال غير عادى ومحن غير عادى وجسم يتمناه اى رجل وخاصه انهم جميعا ما عدا المتزوجه فكانت اختها بوسى 17 سنه واختها دينا 19 سنه واختها سميه 25 سنه وهذه لم اكن ارغب فيها ولكنى كنت ارغب فى بوسى ودينا وبعد طول تفكير وافقتها على هذا العرض ولا استطيع ان اوصف لكم مدى فرحتها بموافقتى فسالتها فقالت لى ان بوسى ودينا نفسهم يتناكو منك من زمان وكلمونى اكتر من مره ودلوقتى عيفرحو جدا وقالتلى ممكن نعمل يوم يكون نيك جماعى يعنى انت وبوسى وانا وطارق وبعد ما تخلص بوسى تنيك دينا وطارق ينيك بوسى وبعدين انت تنيكنى وطارق ينيك دينا ونقضى اليوم كله كده وافقتها على الفور لان الفكره عجبتنى المهم اتفقنا على يوم الاحد القادم وكانت زوجتى تكاد تطير من الفرح وانا انتابتنى شهوه غريبه وجاء اليوم المنتظر وكنت متوقع ان تاتى بوسى ودينا قبلها لللاتفاق والترتيب وكنت بصراحه لا اكاد ان اصدق وعند الساعه 8 باليل دق الباب ودق قلبى معه وانتابتنى حاله من الشهوه والخوف والضطراب ودخلت دينا بعدها بوسى ولم يات طارق فسالتهم عليه قالولى جاى بعد شويه المهم حسيت ان زوجتى لم تتفق معهم على اى شىء لانهم تعاملو معى بطريقه عاديه جدا وبعد ان ارتاحو من الطريق فاجاتنى دينا وهى الاكبر بسؤال مباغت ,,, انت جاهز يا رضا ولا لسه ؟ لآلآ طبعا جاهز ....... طيب ممكن تيجى على السرير عشان انا عايزه امص ظبرك وانا نايمه عريانه جنبك ،،،، وسالت بوسى هاه وانتى يا بوسى قالتلى دلوقتى اوريك النيك اللى على اصوله المهم دخلت انا ودينا ومراتى دخلت ورانا واول مره فى حياتى احس ان النيك جميل بالشكل ده دينا مسكت ظبرى وبدات تدعكه فى بزازها ورقبتها وشفايفها وخدودها وتنزل بيه شويه شويه على كسها لغايه ما حطته على اول كسها وشعرتها وفى اللحظه دى هاجت بشكل مذهل وبقت تمص ظبرى بعصبيه وبالجامد وبمنتهى الخبره ومراتى طلعت فوق السرير وانا نايم لدينا على ظهرى وقعدت فوق وشى وبدات تتحرك بسرعه وكسها الكبير الجميل اللى خرمه ضيق على لسانى بادعكه والحسه كانه عسل وبوسى كانت واقفه عند الباب وقلعت الكلوت وقعدت على الارض وكانت بتدعك كسها بايديها الاتنين وما كنتش متوقع انهم هايجين للدرجه دى وبعدين دينا قالتلى لو عايز تنيكنى يبقى من بره لانى لسه بنت وبوسى هى كمان زيي ومراتى كانت هاجت على الاخر ونفسها فى ظبرى يدخل كسها وبدانا النيك والبقيه فيما بعد انتظروا الجزءالثانى قريبا جدا ولاتنسو ان هذه قصه حقيقيه جدا وبدون تاليف او زياده

فتاة سورية ابنة تسع سنوات تمارس الدعارة

نشر الموقع السوري عكس السير التقرير التالي:;طفلة في التاسعة من عمرها .. ولدت في بيت لممارسة الدعارة...عرفت الجنس قبل أن تعرف نفسها ... تعلمت فنونه من أم ترتمي يومياً في أحضان رجال غرباء .. وعندما لا يوجد ; زبائن; كان جدها هو الزبون .
لتجد نفسها في أحد الأيام في أحضان جدها الذي لم تنفع معه صرخاتها .. فأفضى بشهوته في جسد طفلة لم تبلغ الحلم .. قبل أن يرميها في الشارع ..
في دار العجزة...
فوجئ حارس إحدى دور العجزة بحلب بالطفلة ; م.ن ; التي لم تتجاوز التاسعة مرمية أمام الدار ، فاحتضنتها الدار في محاولة لإيجاد أهلها ، الذين عرفت عنهم الطفلة .
وعلى الرغم من الوصف الدقيق للمكان الذي كانت تعيش فيه الطفلة ، لم تفلح محاولات رجال الشرطة على كثرتها في إيجاد أي أثر لذلك المنزل ، فأودعت الطفلة كأمانة في الدار .
وكانت المفاجأة عندما ظهرت على الطفلة سلوكيات جنسية شاذة ، لا تتناسب وعمر الطفلة العقلي والاجتماعي والعاطفي ، مما سبب الأذى للعديد من المعوقين الموجودين في الدار .
تحرشات جنسية بمسنين ...
وتطورت تلك السلوكيات الشاذة بشكل سريع ، حيث كانت الطفلة تمارس ; العادة السرية ; ، وتتحرش جنسياً بالآخرين ، بحركات تشبه أوضاع الجماع ، وفي كل أحوال الشريك الجنسي ، فتيات ونساء ، من أعمار مختلفة ، حيث كانت معظم ضحاياها من المسنات .
وقالت مديرة الدار لـ عكس السير ; قامت الطفلة بعدة تصرفات شاذة ، أضرت بالعديد من المقيمين في الدار ، حيث تحرشت جنسياً بالعديد من المسنات ، الأمر الذي دفعنا لمراقبتها على مدار الساعة ;.
وأضافت ; وفي إحدى المرات تبولت بكأس وقدمته لإحدى المسنات ;.
طبيب نفسي ; لا تعليق ;
ودفعت سلوكيات الطفلة المديرة لطلب طبيب نفسي ، لمعرفة سبب تصرفات الطفلة .
وبعد نصف ساعة قضاها الطبيب مع الطفلة خرج مسرعاً ، وكان رده ; لا تعليق ; .
وحاولت امرأة أن ترعى الطفلة في منزلها ، إلا أن وجودها في المنزل أصبح ; يشكل خطراً ; على أبناء تلك المرأة ، فأعادتها للدار بعد يومين من أخذها ، لتعود المعاناة .
طبيب آخر يكشف الأسرار ..
وبعد عدة محاولات في إيجاد طبيب نفسي لمعالجة الطفلة ، تبرع طالب دراسات عليا في الإرشاد النفسي والسلوكي عند الأطفال ، واستطاع أن يكشف أسرار الطفلة ، عن طريق مجموعة من الألعاب.
وبعد عدة جلسات خرج بالمفاجأة ; الطفلة كانت تسكن في بيت للدعارة ، وجدها مارس معها الجنس عدة مرات قبل أن يرميها في الشارع ; .
وعن حالة الطفلة قال الطبيب ; الطفلة تعاني من تخلف اجتماعي ، ناتج عن عدم نمو الأنا الأعلى بشكل كافي ، نتيجة ضغوط أسرية مختلفة ، مما أدى إلى نشوء شخصية شبه سيكوباتية ( منافية للمجتمع ) وشذوذ مثلي ، يعبر عن رغبة جنسية مكتسبة ;.
وتابع الطبيب ; ويعود ذلك لكون الطفلة قد تعرضت للتحرش الجنسي ، من قبل أحد المحارم ، مما دفعها إلى تجنب الرجال جنسياً ، وتفريغ هذه الرغبة مع أشخاص موجودين في البيئة المحيطة ، ومن النساء الأكبر منها سناً ( متخلفات عقلياً ، وعجز جسدي ) ، لأن كبير السن هنا يمثل الأب المعتدي أو المتحرش ;.
وأضاف الطبيب ; إن تعزز البيئة المحيطة التي وجدت فيها الطفلة نحو الدعارة في سن مبكرة جداً ، مع العلم أن الطفلة لم تبلغ الحلم ;.
وعن الحل في مثل هذه الحالات قال الطبيب ; الحل بعزل الطفلة من البيئة المحيطة ، وإيجاد بيئة بديلة مناسبة لعمر الطفلة ، و تدخل نفسي يتبع الطرق النفسية ، سلوكية ومعرفية ;.
وتابع الطبيب ;إضافة متابعة الطفلة في الحياة اليومية من قبل أخصائي اجتماعي وأخصائي تربوي ، كون الطفلة غير ملتحقة بالمدرسة ، وتقديم الدعم لها ، والعمل على ملء وقت الطفلة ، لأنها تلجأ إلى الخيال الجنسي في أوقات الفراغ;.
يذكر بأن الفتاة ; مكتومة; غير مسجلة في النفوس ( لدى الدوائر الحكومية ) ، ولم تقبل في أي دار من دور الإيواء الخاصة بالأطفال حتى الآن ، ولازالت تتلقى العلاج النفسي&

انا بحبك ئوي ياعمو

تبدا حكيتي دي العام الماضي . حيث اشتريت شقه بنفس البيت ونفس الدور اللي بيسكن فيه احد اقربائي . وهو متزوج وعنده بنت حوالي 13 سنه اسمها باسنت .
كانت دلوعه ابوها وامها وخاصه هي البنت الوحيده علي تلات اولاد . كان الام والاب متحررين وكانت البنت تلبس ملابس عريانه وكان جسمها معقول متوسط الحجم وصدرها بحجم الليمون وكانت سمراء وشعرها ناعم مليانه رقه . كانت تحب العاب الكمبيوتر وتحب سماع الاغاني الشبابيه والتكلم بالتلفون بالساعات مع صحبتها .
الصيف ده نزلت الي القاهره وابتدات افرش الشقه باثاث بسيط حتي استطيع ان اقضي اجازتي الصيفيه .
وانا شاب احب الضحك والهزار والنكت وضارب الدنيا الف صرمه قديمه. كنا كلنا باخر اليوم نقضي الليله بالبلكونه الكبير المطله علي الحديقه الدوليه ز نتسامر ونحكي زكرياتنا وانا احكي عن البلد الاوربيه اللي اعيش فيها . وكان ابو البنت رجل اعمال والام ربه منزل فيها لمسات جمال وكان الصبيان اشقياء جدا وكل واحد بعالم تاني .
كنت دائما احكي عن سفرياتي باوربا واحلي بلاد الدنيا . والفرق بين الحياه العربيه الشرقيه والحياه الغربيه المتحرره .
كنت دائما اتكلم علي الحريه والتحرر واني اعشقهم واعشق السفر والترحال. كانت باسنت منجزبه لاحاديسي . وكانت تنظر لي من تحت لتحت وانا لا افهم معني نظراتها .
بالظهر وقت الحر البس الشورتات والتيشرتات واجلس بالمكيف هربا من حراره القاهره .
كنت اهو الستاليت والانترنت واجلس ابحث عن الجديد واحاول ان اقضي وقت الممتع . كانت باسنت عندماتراني تجري عليا وتقول بابا عمو جه.
كانت تجلس بانبي وهي تلتصق فيا . وانا اضع ايدي علي كتفها وكنت احس دائما انها تحب كف ايدي يلمس كتفها ويطبب عليها .
كانت لا تترك مكانها بجانبي وكانت امها تقول ايه انتي زهقتي عمك من لزقتك فيه طول اليوم يابنت ابعدي شويه عن الراجل خليه يقعد براحته الدنيا حر .
المهم كان معي لاب توب او كمبيوتر محمول فيه اشتراك انتر نت دولي . وكنت دائما استخرج اغراض ومعلومات لوالد البنت وكانت هي تجلس تتفرج وتستغرب . وكنت استخرج لها العاب كمبيوتر وكانت تحب دائما ان تلعب بالكمبيوتر بتاعي والالعاب .
بيوم الظهر وانا بشقتي لقيت باسنت بالباب . وقالت لي ازيك ياعمو ممكن ادخل قلتلها ممكن . كانت تلبس بنطلون شورت اخضر وبلوزه صفراء جميله وشبشب رقيق .
كنت البس شورت ازرق ماركه عالميه وتي شرت ماركه عالميه وشبشب ماركه عالميه .
حسيت ان البنت معجبه بالطقم وقالت عمو لبسك حلو انا بحبك ئوي ياعمو .
كنت جالس علي الكنبه وواضع الكمبيوتر علي رجلي . قالتلي انتي علي طول كده بتحب الكمبيوتر ؟؟؟ قلتلها اه قالت ممكن العب بالكمبيوتر اللعبه بتاعت امبارح قلتلها اكيد . المهم طلبت لها اللعبه من النت وابتدات تلعب وكانت متلخبطه . وكنت اساعدها . كانت تجلس علي الكنبه بجانبي وانا نايم علي ظهري بوضع الجلوس وكان جسمها سيخ نار بحس بيه وهي جالس بجانبي سخن سخن .
قلتلها هاتي بوسه قالت لي تحت امرك ياعمو خد اللي عاوزه بوستها بخدها وقريب من شفايفها ام هي مسكتني وباستني وقالت انا بحبك ئوي ئوي انت اكتر واحد بالدنيا .
جلست انظر لها وهي تلعب بالكمبيور وماكان ببالي شئ . روحت جبت لها كوكا كولا .
وجلست بجانبا .
هي كل شويه تلصق فخدها الصغير الناعم السخن بفخدي .
انا حسيت بانوثه البنت وحسيت ان باسنت مشروع انثي غريب وعجيب .
المهم كانت مش عارفه تلب بالكمبيوتر قلتلها تعالي اوريكي ازاي . المهم وجدت البنت جالسه علي رجل فوق زوبري بالتحديد والكمبيوتر علي رجلها وحست ان زوبري ابتدا يشد .
كل شويه كنت اسخن واسخن وحطيت ايدي علي رجلها الناعمه وحسيت بنشوه غريبه من جسمها الانثوي الناعم.
المهم ابتدات احط ايدي علي صدرها قالت عمو انت بتعمل ايه قلتلها لا فقط انا بحب جسمك لانه حلو ولو مش عاوزه انا ما افعل لك شئ قالت لالالا عمو انا بحبك ومسموح لك كل شئ. قلتلها بس لو بابا عرف ممكن يزعل مني وماجيش عندكم تاني . قالت من ح يقول لبابا انا اطمئنيت .
المهم حسيت ان زوبري ح يخرج من جانب الشورت وحسيت ان البنت منهوكه باللعبه.
ببص من جانب الشورت بتاعي لقيت راس زوبري خارجه . استعبطت وقلت اشوفها ح تقول ايه .
البنت بعد ويه بصت وقالت ايه ده ياعمو مالو عامل كده. قلتلها عامل ايه قالت انت ازاي كبتو كده . قلتلها يعني عجبك. قالت ازاي نفختو كده وازاي بيدخل جوه البنطلون .
قلتلها اسمعي باسنت انا عاوز العب معك لعبه بس تكون لعبه سر بيننا .
قالت خلاص سر قلتها حتي لاصحابك ماتقولي قالت خلاص مش ح اقول قلتلها احلفي حلفت .
المهم قلتلها روحي شوفي باب البيت مقفول كويس والا لا ؟؟؟ راحت ورجعت وقالت ايوه كويس .
المهم قلتلها اقفي وقفت ومسكتها وحطتها علي زوبري وقعدت ابوس بخدودها وشفايفها .
المهم البنت قالت لي اتنت لو ئوي ياعمو انتم بتملوا كده بره كتير قلتاه فقط لما نحب بعض وقالت لي يعني انت بتحبني قلتلها اكتر واحده بالدنيا .
البنت باستني بخدي . انا زدت هيجان وحسيت اني عاوز الصق زوبري بطيظها علي اللحم .
المهم رفعت بلوزتعا وشقت صدرها الصغير وحلماتو اللي قد حلمات الترمسه . وقعد ارضعهم وهي كانت تنظر ليوتقول انت ليه بتعمل كده؟؟ انت بتحب كده ليه ؟؟؟ المهم قالت ممكن امشي ياعمو ؟؟ قلتلها بالطبع لبست التيشيرت وراحت . وانا جلست افكر انها ح تبلغ والديها .
المهم روحت بالنوم ولم اذهب هناك باليوم ده والبنت اختفت وكنت انا حقيقي مرعوب من مشكله ممكن تحدث .
بصباح اليوم التالي كنت افطر ولابس طقم شورت ناعم وفانيله وززوبري بارز من الشورت.
واذا بجرس الباب . والبنت بجونيله قصيره وهي تقول صباح الخير ياعمو . حسيت براحه نفسيه واطمئنان قالت ممكن ادخل قلتلها ادخلي . قلتلها تعالي افطري قالت لا فطرت المهم قالت ممكن العب بالكمبيوتر لحد ماتخلص قلتها العبي . جلست تلعي وانا افطر وانظر الي رجلها وهي تجلس واكاد اشوف السروال بتاعها الابيض وفخدها السمراويتين .
المهم قالت انت ليه ماجيت عندنا امس انا انتظرتك وباب ما خلاني اجي عندك .
قلتلها انتي قلتي لحد اللي حصل قالت معقوله انا مش عيله صغيره . قلتلها اليوم ح نلعب لعبه تانيه . غير بتاعت امس قالت هو فيه تاني وضحكت قلتها اكيد فيه طالما انتي مابتقوليش لحد.
المهم خلص الفطار وجبت لها مشروب وجلس بجانها وهي تقول تعرف انا بحبك ئوي ياعمو. قلتلها ليه قالت لي لانك بتعلمني كمبيوتر .
المهم جلست بجانبي وابتدات احسس علي فخدها بكفي وزوبري ابتدا يشد ويقف بالشورت وهي تقول انت بتحطه فين وهو بيكون كل ده موجود فين . قلتها هو كده . تحبي تشوفيه انكسفت . المهم طلعته من الشورت وهي تنظر وتقول هو مالو كبير ومنفوخ وناشف كده ياعمو .
المهم انا هجت عليها . المهم وقفتها امامي ورفعت الجونبيله من عند طيظها وهي ساكته ومكسوفه وشفت الكيلوت بتاعها وهو مليان بطيظها المهم . حطيت ايدي علي طيظها كانت منفوخه . حسيت برغبه اكتر . نزلت الكيلوت من الخلف وشفت طيظها الناتعمه والبنت تقف امامي ولا تتكلم فقط فاتحه عينيها نزلت الكيلوت لتحت شويه وشفت كسها الصغير جدا اللي فيه شعر خفيف . حاولت انزله البنت قالت بلاش ياعمو انا مكسوفه قلتلها لو بتحبيني سبيني اشوفك . البنت قالت لا ياعمو بلاش . سبتها . وماتكلمتش . قالت انت زعلت ؟؟ طيب انا نفسي اعرف انت بتعمل ليه كده . سكت وفتحت التلفزيون وكنت اشاهده . البنت جت وقالت عمو عمو انت زعلت صح . انا لم ارد قالت طيب اعمل اللي عاوزه بسرعه . المهم قلتلها اقعلي الكيلوت ؟؟؟ لقيتها بتقله . اخدتها بحضني وهي واقفه واخد الحس كسها الصغيلر . وكانت البنت ابتدا تشعر بلزه غريبه وحسيت بافرازاتها وحسيت ان البنت ساحت وناحت .
المهم نيمتها علي علي ظهر ورفعت رجلها واخد الحس كسها بشده وحسيت ان البنت لا تستحمل وتتاوه وهنا حسيت ان المني بتاعي غرق الكيلوت بتاعي .
قلتلها روحي الان قالت انت زعلت تاني قلتلها لا ياحبيبتي بس ماتقوليش لحد لحسن ازعل بجد.
البنت راحت وبعد ساعه لقتها بالباب وهي لابسه ملابس تانيه ناعمه .
اخدتها علي رجلي وقعد ادعك صدرها وامصمص بزازها وهي تتمتع .
المهم اخرجت زوبري واخدت الراس ادلك بيه كسها وخرم طيظها واتدات البنت لاول مره بالرعش وكانت تتمتع معي يوميا .
حسيت ان البنت ادمنت الجنس اليومي وهي تعشقني وتغير علي . وحكت لي اسرار من غرفه نوم امها وابوها وقالت ان امها بتلبس ملابس عريانه لابوها . وانا بسمع همسات وتاوهات بغرفه نوم امها المجاوره لغرفتها .
المهم طلبت منها ان تلبس لي كيلوت من كيلوتات امها قالت ح احاول.
بيوم جائت وقالت لي عندي لك مفاجئه .دخلت الحمام ورجعت لابسه كيلوت اسود جميل ناعم ستان من بتوع امها .
وكان اكبر من حجم جسمها بس مغري جدا .
تعددت لقئاتي مع باسنت الي ان انتهت اجازتي وللان انا بتصل بيها وهي منتظراني الشهر القادم علي جمر ***** .وهي تقول لي بالتلفون انا بحبك ئوي ياعمو!!!!!!!!!!

انا وزوج عمتي

كنت عند عمتي للزيارة والفسحة

وكان زوج عمتي رجل غاية في الاناقة والاحترام الكل يهابة

لة نظرة رائعة كنت احلم بة كثيرا واتمناة

وعندما كنت عندهم خرجت عمتي مع صديقاتها

وكنت وحدي بالمنزل وسمعت صوت سيارة زوج عمتي وعلمت بقدومة

جريت علي الحمام وخلعت ملابسي وملئت البانو وغطست بة

وكنت اغني واداعب كسي وسمعت وقع اقدامة وكنت تركت الباب مفتوح

وعندما اقترب صوت قدمة قمت وقفت ويدي تلعب بكسي وراني وعندما رايتة قال يعني احرجت من الصدمة

وطلبت منة يناولني برنس الحمام

احمر وجة ولكنة كان ينظر من تحت لتحت وانا اراقبةويدي تلعب في ال***** واتالم

قلت لة لاتحرج مني اقترب وناولني البرنس

واحسست باانفاسة تخترق صدرة ونظراتة تفترسني

اعطاني البرنس واوقعتة من يدي ونزلت التقطة وهو علي اخرة زبرة يتحرك وكاانة يريد ان يفترسني اقتربت منة


وحضنتة اراد ان يبتعد قلت لة الم تحتاج لي احس انك تريدني كما اريدك

وسيكون هذا سرنا الصغير ابتسم وتنهد فقبلتة اعتصرت شفتية احسستة بقبلات لن يجد مثلها ابدا

واذا بة يغلق باب الحمام ويقلع ملابسة كلها وانا احسس علي كل جزء بة

حضنني بعنف وقوة وظل يقبلني بجنون العاشق الولهان وانا مستسلمة

كنت كالحمل الوديع بين يدية القويتين وعندما وصل لكسي كان يالحسة بنهم شديد وانا مستمتعة جدا


ويمص ال***** بكل قوتة وانا اتاوة من لذة مايفعل ثم ادخل زبرة في كسي اةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة مااروع زبرة طويل وسميك كنت اتالم من اللذة وهو داخل طالع بكل قوة

متعني كانني لم اتناك من قبل نمنا في البانيو ومارسنا كل انواع الجنس كنت ارضع صدرة وامص زبرة وقطعتة مص
احسستة بالذة ليس بعدها لذة

ثم بعد ذلك كان يضربني علي كسي كنت مستمتعة جدا معة وبين يدية ظللت اقول لة اروع كلام العشق وهو سعيد جدا

ثم استحمينا معا ونشفنا وخرجنا ونحن كالسكاري من روعة النيك

واتفقنا ان نكون لبعض كسي لزبرة وزبرة لكسي

وكنا يوميا نمارس النيك سويا وكان احيانا يربط يدي بالسرير وينيكني احببت طريقتة كانت تمتعني جدا وكان احيانا ينيكني بصباع رجلة الكبير عشقتة وعشقني

نمارس معا كل انواع النيك وبكل الطرق ومازال سرنا الصغير بيننا فقط

اةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة الكس والزبر احلي شئ بالحياة

حكايتي مع سكرتيره المحامي

كنت ذاهب الي صديق الطفوله محمود المحامي للمساعده ببعض الاجرات القانونيه وهناك قابلت السكرتيره بتاعته .
ابتسام هذه امراه بالتلاتينات ووجهها وطبيعتها من النوع الهادي . ملابسها بسيطه بس تعبر عن زوق بسيط. مكياجها يكاد يكون معدوم . تنبع من جسمها لمسات الانوثه الا بعض الاشياء التي تزعج مزاج جسمها . لا تتكلم كتيرا. عندما تذهب اليها تعطيك فقط ابتسامه وتقلك اتفضل وتغمز راسها باوراق القضايا لنسخها.كانت انسانه رقيقه جدا وكانت تحتفظ بجانبها بمسجل تسمع فيه اغاني عبد الحليم وام كلثوم بصوت خافت.
كانت سكرتيره جذابه جدا بالحديث وكذلك انوثتها التي تملا جسمها ولا يعكر صفو انوثتها الا المشاكل العائليه الي تظهر بطبيعتها واحساسها بالظلم العاطفي والحرمان من الحنان.
دخلت علي المحامي وطلب منها ان تفتح ملف لاوراقي . المهم كنت مع المحامي وعندما تدخل السكرتيره لا اركز معه ولكن فكري بيكون مع

السكرتيره بسيطه الملامح.
حسيت ان ابتسام وراها احزان وداخلها بركان من العواطف ويابخت اللي يفجر هذا البركان فقد تكون متعه ما بعدها متعه .
المهم كانت ابتسام تنظر بفضول عن علاقتي بالمحامي واستقباله الحار لي لانه صديق الطفوله . وقال لها اني الاستاز احمد سوف يحضر لاحضار اوراق جديده مطلوبه باكر بالصباح. فرحت كتير لاني اعلم اني سوف اراها لوحدي بالصباح ويمكن اتعرف اكتر.
دخلت ابتسام حجره المحامي وطلبت الاستازان لتذهب الي الدكتور مع ابنها المريض . ومشت ابتسام ومشي معها قلبي قلبي سبني وراح وراها.
بعد دقائق غادرت واخدت سيارتي ولفيت الشارع.وافاجا انها واقفه علي الرصيف تنتظر تاكسي فوقفت لها وكانت خائفه ولكني نزلت من السياره وعرضت عليها توصيلها فرفضت بالاول ووافقت مع الحاحي. جلست جنبي وحسيت بالدنيا بتضحكلي وحسيت ان جسمي كله حاسس ببروده

ورعشه جميله من نشوه وجودها جنبي.
جلست بهدؤ وهي لا تتكلم الا القليل وانا اسالها عن مرض ابنها وعن شغلها عند الاستاز محمود . وقلت لها اني ممكن اساعدها لاحضار الولد للطبيب فقالت ان الطبيب بجانب منزلها ولا داعي للتعب . المهم نزلت من سيارتي ونزل قلبي معاها .
اليوم التالي ذهبت اليها بالاوراق وكانت لوحدها وكانت تسريحه شعرها وملابسها يختلفون عن المره الاولي . وحسيت ان ابتسامتها لي زادت . سالتها عن حاله ابنها قالت اخد الدواء امس واليوم الحراره نزلت شوي. المهم شكرتني كتير علي مساعدتها امس وقلت لها اني بالخدمه باي وقت. حسيت انها متحفظه جدا وان النوع ده من النساء لازم الانسان يعطيه الثقه والاحترام.
المهم كلمتها بمنتهي الزوق والاحترام والادب وشربت الشاي ورجعت للبيت وانا افكر بيها. جلست اسبوع افكر بيها ولا اجرؤ ان اكلمها بالتلفون .
بعد اسبوع رن جرس التلفون وهنا فوجئت بيها وهي تقول انها ابتسام وكان ترحيبنا ببعض قوي وقالت ليه مابتصلش بيها حسيت ان السناره ممكن تكون غمزت فقلت كان بودي بس خفت تحرجيني قالت احرجك استاز احمد ده مش ممكن ياريتك اتصلت حسيت بميلها ليا شويه فقلت لنفسي ياواد ماتندفعش اصبر. طلبت مني الحضور للمكتب لان المحامي يريد

سؤالي بعض الاسئله وعملت ميعاد.
بالميعاد ذهبت للمكتب وكانت ابتسام جميله ورقيقه علي غير العاده ورحبت بي كاني انسان تعرفه جيدا . كنت اكلمها بتحفظ وادب ولمسات حنان لان النوع ده محتاج الحنان.
المهم دخلت لمحامي وقعدتي طولت عنده وفوجئت بابتسان تحضر لنا الشاي فقال لها المحامي اول مره تعمليها وتجيبي شاي من غير ما اطلب فقالت انا اعرف ان الاستاز احمد بيحب الشاي . ساعتها حسيت انها ابتدات تفكر بي ولازم ازود العيار لها بالمرات القادمه.
استازنت ابتسام لتروح البيت لان الوقت اصبح العاشره والنصف مساءا فطلبت منها ان اوصلها امام المحامي فقال لها ابسيطي اهي توصيله ببلاش. وبعد ماخرجت قال لي محمود انها طيبه ومسكينه وان زوجها فظيع تاركها هي وابنها وانه ساعي لها باجراءات الطلاق. المهم حسيت ان

الفريسه ممكن تقع .
المهم اخدتها بالسياره وفي الطريق قالت لي انها مش عارفه تشكرني ازاي اني ح اوصلها بالوقت المتاخر ده لانها تسكن بعيد وعاوزه ترجع البيت بسرعه لابنها. فقلت لها ان مستعد اوصلك كل يوم فقالت ياخبر انا ما استاهل كل ده قلت لها انتي تستهلي كل خير. واخدت امدح باخلاقها وادبها ووصلتها.
اليوم التالي بالصبح رن الجرس وكانت هي وتقدم الشكر لي علي توصيلها بس حسيت انها عاوزه تتكلم معي وحسيت ان الفرصه حلوه لان الفريسه هي اللي اتصلت يعني ممكن اتكلم بصراحه واعمل ميعاد من غير خوف وتردد.
عملت معها ميعاد بعد الشغل وكنت اذهب اليها كل يوم وانا انزل فيها عبارات الحب والهيام والغزل والمديح بابتسامتها ورقتها ونعومتها حتي

ادمنت علي كلامي الحلو.
المهم كنانتقابل يوميا اوصلها للبيت وكنت لا المسها بس من داخلي نفسي المسها ونفسي احضنها وهي فقط تبتسم لكلماتي واحاديثي . ولا تقول شئ.
المهم بليله جلست جنبها وهي بجانبي ولم اقل شئ ولم اعطي اي احساس لها سوي السكون . حسيت انها متضايقه لانها ادمنت عي الكلام المعسوول . وقالت لي استاز احمد مالك فقلت لها مافيش شئ فقالت طيب ليه اليوم ساكت قلت اصلي مشغول بواحده فوجئت بكلامي وحسيت انها عصبت فقالت واحده مين فقلت لها واحده صفاتها كده وكده وكنت اوصفها انا واصف ماتلبسه ولكنها لم تاخد ببالها افتكرتني اعرف واحده تانيه واخيرا تنبهت ولاول مره حسيت انها بتبصلي ومسكت ايدها وبوستها وكانت ناعمه ورقيقه والبوسه عملت عمايل . قالت احمد ارجوك انا متزوجه. قلت لها عارف بس وانا ايه زنبي . انا حبيتك وعشقتك واتمنيتك من اول مره . وكانت قد ابتدات اشعر بيها واحبها واشتهيها.
تعددت اللقاء وكان شعورنا منفتح علي بعض وكنت اقابلها بالسياره وكنت دائما اضع يدي علي رجلها وهي تبعدها.
بيوم اتصلت لي وقالت ان الاستاز محمود يطلب اوراق وكنت اعلم انالاوراق دي عندهم. اخدت صور الاوراق وذهبت وهناك كانت لوحدها صباحا.
المهم لما دخلت قفلت باب المكتب ودخلت تعمل الشاي وانا ابحث بالملف افاجا ان الاوراق كلها مكتمله ولما جت قلتلها ان الاوراق موجوده حتي بصي . فقالت اه صحيح قلت لها اللي واخد عقلك يتهني به ابتسام.
حسيت ان ابتسام تطلبني بروحها وحسيت اني لازم الهجوم رحتي جنب الكرسي بتاعها وحطيت يدي علي ظهرها وشعرها وقلت لها ابتسام انا حبيتك من اول نظرها وهي جالسه حسيت انها ولعت ودق جرس التليفون وكان محمود المحامي وهو يقول لها انه بالطريق للاسكندريه لحضور قضيه لمده يومين. وانه سوف لا يحضر المكتب . حسيت ان الظروف كلها متاحه لي الان واخدت الامان. وهنا رحت لها واخدت المس ظهرها وشعرها تانيا ورفعت راسها وملت عليها وقبلت شفايفها فقالت احمد قلت لها بحبك بحبك . المهم حسيت انها ساحت وراحت. نزلت بايدي علي صدرها من فوق الملابس ومسكت صدرها وحسيت انها عاوزه وبتقاوم فحسيت اني لازم ازود العيار.وحطيت ايدي بين البلوزه بعد مافكيت الزرار الاولاني وكانت هي تمسك يدي وشفايفها بشفايفي وكانت تقاوم يدي

ولكنها لا تقاوم البوسه.
قومتها من علي الكرسي وكانت هناك الكنبه اللي كنت قاعد عليها اول مره واخدتها هنا وكانت تجلس بجانبي وهي تقاومني بس مش قادره تقاوم عواطفها ورغبتها. قعدت ابوسها بقوه واخيرا اخرجت بزها اليسار واخد امص حلمات الصدر وكانت غامقه نوعا ما . بس كان صدرها يحتفظ بشئ من قوته. بالعافيه قلعتها البلوزه والنصف الاعلي من الملابس وكان جسمها ناعم وسخن وكانت لا تقاومني بس لما احط ايدي عند كسها كانت بتمسك رجلها ببعض وتحط رجل علي رجل واستحاله تفتحهم وكنت قد ابتدات اسخن وزبي يشد وبقي زي الحديده وراس زبي اتجننت وعاوزه تقتحم كسها وعاوزه تخش بقوه وتتمتع بافرازتها.
المهم قلعت القميص بتاعي وكان نصفي العلوي عريان وحسيت انها مشتاقه للحم رجل علي لحمها واخدتني واخدت تقبل صدري وهاجت علي حسيت انها خلاص.
المهم شوي شوي ابتدات تفك رجلها وكنت انا انام عليها وزبي زنق بكسها من فوق البنطلون . كنت ادفعه بكسها وهي بالتالي تدفع كسها بزبي وتحركه حركات كانها محتاجه ومش قادره حاولت احط ايدي علي كسها وهي تشيل ايدي حتي استعملت قوه كفي ومسكت كسها وهي تقول اخ اخخ المهم انا لما سمعت كده اتجننت وحاولت احط يدي بين البنطلون للوصول لكسها . ووصلت لاول كسها وحسيت بنعومه كسها وحسيت ان يدي بتغوص اكتر واكتر وهي بتفتح رجلها ووصلت لكسها بين البنطلون والكيلوت ومسكت كسها وهي تقول اخ اف اخ اف اخ افف احمد بحبك احمد. انا خايفه قلتلها بصوت خافت ماتخفيش . وس

اعه الشهوه وعودي بتكون كتيره بس اعمالي بتكون غير.
وعدتها اني فقط احط زبي فوق كسها وما ادخلوش وهي تستسلم واخد احط زبي علي كسها وهي تقول اف وتحرك كسها باتجاه زبي بحركات لفوق وتحت.
المهم شوي شوي ابتدات احط الراس واحط صباعي وهي بغيبوبه السكس وعالم تاني ورفعت رجلها علي كتفي وهي تقاوم كالمصارع المهم ضغضت عليها بجسمي ونزلت علي كسها ودفعت زبي بكسها وكانت تصرخ من النشوه وكانت تتاوه وكانت نوع غريب من الحريم وشهوتهم مجرد تسمع صوت انفاسي بجانب ازنها كانت بتغرق وترتعش حتي لو قلت كلمه جنسيه كانت بترتعش ويجلها الشهوه وتفرز كتير جدا . كانت سخنه جدا وكنا نتقابل بالقذف والرعشه وكنت باتمتع معها كتير وكان احلي الاوضاع لما اجلس وعي تجلس علي رجلي ووجهنا بعض.
تعددت لقائاتنا بالمكتب وشقتي ووصلت علاقتنا لدرجه العشق والحب.
استمرت علاقتنا حوالي سته شهور وبيوم اتصلت بي وقالت ان زوجها حضر لاهلها علشان وجد عمل وعاوز يردها وانها سوف ترجع لحياتها من

اجل ابنها.
بعد ذلك حسيت بالفراغ من فراق ابتسام وحسيت ان قلبي سابني وراح معاها. وتركت العمل عند امحامي حسب رغبه زوجها ولم اراها ثانيا بس من الحين والاخر اسمع جرس التلفون ولا احد يرد وانا حاسس بانفاسها.

تلفون اخر الليل

في ليله من صيف القاهره الملتهب بعز اغسطس كنت اجلس امام الفيدو اشاهد فلم اكشن اجنبي وكانت الدنيا حر جدا جدا . وكان الفلم ممل جدا ومن حراره الجو كنت افترش الارض وفاتح البلكونه وحاسس بالملل حتي رن جرس التليفون.

قلت الوو محدش رد قلت ميت الو ومحدش رد قلت ياحلو صبح يالحلو طل محدش رد واخيرا سمعت ضحكه وقالت لي انها ضربت الرقم غلط فقلت لها ياريتك تضربي الرقم كل يوم بالغلط علشان اسمع الضحكه الجميله بتاعتك دي وابتدا الحواروحسيت انها محتاجه لشئ يشغل وقت فراغها ولكني كنت اشك انها تعرفني.

المهم تكررت مكالماتنا الليليه وكان كلامنا عن زوجها وعن شغله بصالات قمار المريديان ولا يرجع الا بالصباح الباكر.
كنت اظنها انها تضحك عليا وفي ليله الساعه الحاديه عشر تواعدنا بميدان الجيزه في محل مكدونالد وكنت اظن انها لن تاتي وكنت انا اسكن بمدينه نصر بالقاهره.

وذهبت الي الميعاد ووجدتها هي وصديقه لها ينتظرني وتحادثنا وتقابلت عينانا وكان هناك الاشتياق من ان نري بعضنا بعد هذه المعرفه التي لم تكن علي البال ولا علي الخاطر.

ووكانت سمراء جسمها يشبه اجسام الراقصات وكانت وهي بجانبي كل شباب الشارع ينظرون ليها ويتمنوها.

لم اكن اصدق ان هذه المراه زو التلاتين ربعا لم تتمتع مع زوجاها الاتنين فهي كانت متزوجه ومات الاول وزوجها التاني كان مريض بالبروستاتا ولا يستطيع ان يمتعها ويمتع هذا الجسم الجميل .

اخدتها بسيارتي وتمشينا ناحيه الهرم واخدت في تسخينها واللعب بال***ان الجميله التي بجسمها
وكانت لمسه اليد احلي شئ لانها كانت اول شئ لمسته فيها.

ناديه كانت شابه في مقتبل العمر تشتاق للحب والجنس والكلمه الحلوه والحب والحنان الذي فقدته في بيتها.

وما ادراك اذا فقدت المراه الحنان ببيتها ماذا يحدث لها وماذا تفعل وخاصه اذا كانت حاسه بحراره الصيف وحراره جسمها وكسها المولع اللذي لا يكفيه مطافي العاصمه لتطفئ ناره.

ناديه احست بي وانا اعطيتها جرعه زائده من الحب والحنان والكلام المعسول ونظرات الحب ولمسات ناعمه قد تلين الحديد وقالوا بالمثل انا الزن بالودان اقوي من الطرق علي الحديد وله مفعول السحر عند المراه وخاصه اذا كان الكلام مقنع وسريع الرد علي كل سؤال. اذا اردت ان تجعل امره تطيع اوامرك لازم ان تحسسها اولا بالامان والحنان وتحسسها برجولتك وانها بيد امينه ساعتها تعطيك كل ما تملك.
اخدت ناديه لبيت والدتي المهجور بمنطقه شبرا وتسللنا بالثانيه صباحا وكانت العماره بثبات عميق ولم نسمع غير اصوات رجولنا وهي تمشي متسلقه السلام للدور السادس.

ودخلناالشقه وجلسنا من تعب السلم لعدم وجود اسانسير حيث النظام القديم بعمائر شبرا.
وبعد ماجلسنا وكانت نظراتنا ولمسات ايدينا تتقابل وتتمتع ببعض ولم اكن اتصور ان هذا الجسم الجميل سوف يكون ملكي لليله واخدتها بين احضاني بالاول وعصرت علي ظهرها وراحت في غيبوبه وسكر الجنس.
وقبلتها وكانت قبله حاره وقويه جدا واخدت لسانها بفمي ومصيته واخدنا علي هدا الوضع لفتره علي الكنبه اللي بالصاله المليئه بالتراب
وذهبنا الي غرفه نومي القديمه حيث سريرين سريري انا واخي وكانا مهجورين ايضا الا من مرتبه قطنيه قديمه.
وفتحت دولاب الملابس واخدت ملاه سرير وفرشت بيها سريري واخدتها بين احضاني وتكررت معها الغيبوبه وكانت ترتعش وكانت سايحه وفي سابع سيحان ولكني لم اكن اتصور ان هذه المراه التي تزوجت اتنين يحدث لها كما يحدث للبنت البكر التي لم تزق طعم الجنس وفجاه تجد نفسها باحضان رجل بغرفه واحده.

اخدت المس صدرها واحسس فخاده وهي تركتني افعل ما اريد وكانت ليس عندها اي خبره جنسيه واقسم علي ذلك.

ونزعت عنها بلوزتها وكان صدرها ممتلئ وحلمات صدرها تخرج للامام وكانت حلمات صدرها داكنه وليست ورديه وكان صدرها ممتلئ وناشف وواخد وضعه فاخدت صدرها بين شفايفي واخدت ارضع منه وهي تتاوه ولا اسمع الا انين نفسها واخدت امص حلمات نهودها وكانت الحلمه الشمال لها تاثير السحر.
ونزلت علي فخادها بيدي ورفعت تنورتها واخدت ادعك منطقه الكس واباعد بين رجليها وكانت مولعه نار نار.
وضعت يدي داخل الكيلوت واذ بي اجد الكس وهو ممتلئ بماء لذج واخدت افتح بين فخادها وانا ادلك فخادها براسي والمس بخدودي جلدها الناعم الاملس واخدت اتمتع بملمس جسمها ولا انوي ان ادخل زبي بكسها حتي لا اقذف بسرعه.
ووضعت صباعي داخل كسها واخدت ادلك كسها بصباعي بحركات سريعه حتي احسست انها قذفت حممها.
وخلعت عنها الكيلوت والتنوره ولكني لم اجرؤ علي لحس كسها لاني بصراحه بقرف من اللحس ولا احبه.

ونامت علي وجهها وهي عريانه وحسست علي طيظها وعلي ظهرها واخدت اعض ظهرها بشفيفي عضات بسيطه وكانت تنتشي من لمسه شفايفي وكانت قد وصلت اللي زروه سخونيتها وقالت لي ارجوك دخلوا وكنت انا في ذلك الوقت قد اخدت علي الوضع وتعودت علي شعورها وهنا نامت علي ظهرها ورفعت رجلها علي كنفي ووضعت راس زبي علي فتحه كسها ودخلت الراس وجزئ من زبي وفجاه دفعت زوبري كله للداخل وكانت تاوهه رائعه حسيت بيها برجولتي معاها وفجاه قذفت حممها من الاشتياق للمره التانيه.

واخدت ادخل زوبري للامام والخلف وانيك وانيك وانيك وهي تصرخ وتصرخ من المتعه وكان شعورها ممتع للغايه فاصوات التنهدات كانت تشعرني بنشوه وزبي وهو داخل كسها كان يشعر بحراره جميله وكان لا يعكر صفو زوبري سوي المياه السائله الكثيره التي تخرج من كسها.
وكنت من الحين والاخر اخرج زوبري من كسها وامسحه بالفانيله الداخليه بتاعتي وامسح بدوري كسها الملئ بالمياه.

واخدت انيكها بوضع الكلب وفجاه حسيت ان زوبري لم يستطيع الصمود اكثر من ساعه وقذفنا انا وهي مع بعض وتعانقنا عناقا رهيبا وكانت ليله صيف ساخنه مع هذا الكس الملتهب المشتاق.
وقد حلفت ناديه لي باقوي الحلفان انها لاول مره بحياتها تشعر بمعني الرعشه . وقد حدثت لها الرعشه بهذا اليوم ست مرات.

وكنا نتقابل شبه يوميا عندما يكون زوجها بالعمل بصاله القمار.

منيره الكويتيه

انا منيرة 23 سنة كويتية غير متزوجة
عندما كنت في السابعة عشرة من عمري وكنت في المرحلة الثانوية وكانت لي ابنة خالتي سارة وهي اقرب شخص الى قلبي والشخص الوحيد الذي استطيح ان اتكلم معه بكل صراحة ،في هذا الوقت بدأ تفكيري بأشياء جديدة وافكاري تغيرت في هذا العمر وبدأت افكر في الشباب وهل يمكن ان ارتبط مع احدهم ويصبح لي صديق من الجنس الاخر وكيف سأتعامل معه وما نوعية العلاقة بيني وبينه وهل سيكون تعاملي معه كتعاملي مع صديقاتي بالطبع لا،فهو من الجنس الاخر الذي لم اختلط به وما هي افكاره؟
لم استطع ان اصارح احد بأفكاري هذه سوى بنت خالتي سارة فقالت لي سارة أن هذه الافكار هي افكار البنات في هذا العمر وان هذا شئ طبيعي ثم قالت ما رأيك ان نحاول الارتباط مع الشباب ونكون صداقة معهم عندها ترددت في هذا الامر وكنت خائفة فقالت لي سارة لماذا انت خائفة؟! إنها فقط علاقة صداقة فوافقت على هذا الاقتراح فقلت لها لكن كيف نتعرف على الشباب فقالت لا عليك انهم سوف يلاحقونك وانتي سوف تختارين من تريدين ومن يميل له قلبك وكانت سارة تبلغ من العمر 18 سنة ولديها سيارة فقالت هيا بنا الى السوق ونتمشى هناك وسوف ترين الشباب كيف يلاحقونك وفعلا ذهبنا الى السوق وكما قالت سارة بدأ الشباب يلاحقوننا ونسمع منهم التعليقات ويحاولون ان يتعرفون علينا وكل منهم يحاول ان يسقطنا في شباكه حتى اعجبت بشاب وسيم واعجبت بطريقة اختياره لملابسه وهي تشير الى انه انيق وعندما اخذت رقم هاتفه واخذت سارة رقم شاب اخر كان يسير مع هذا الشاب وعندما عدت الى منزلي حاولت ان اتصل به فقلت في نفسي يجب ان اكون متزنة قليلا ولم اتصل به الا في اليوم التالي وكان اول شاب اكلمه بحياتي
الو مرحبا
اهلا اهلا بهذا الصوت الجميل كنت اتوقع ان اسمع هذا الصوت امس لكنه لم يتصل لماذا؟
اهلا بك امس كنت متعبة
لا عليك المهم ان تكوني مرتاحه الان
الحمد *** انا مرتاحة الان ،ممكن ان اعرف من يكلمني؟
عادل، اسمي عادل لكن من هو الجميل الذي يكلمني؟
ضحكت وقلت له اسمي منيرة
آه ما اجمل هذا الاسم
قلت له لو انك تعرفت مع اي بنت اخرى ستقول لها نفس الكلام وتقول لها ما اجمل اسمك
لكن لم تكن تلك البنت تدخل قلبي كما فعلت انت
قلت له ما الذي اعجبك فيني ولماذا اخترتني انا بالذات؟
قال فقط اعجبتني ولا اعرف لماذا دخلت قلبي واردت ان اتعرف عليك انت بالذات
(بصراحة اعجبني اسلوبه )
قلت له : من ذلك الشاب الذي كان يسير معك؟
ذلك سلمان صديقي وقد اعجب بصديقتك
قلت له تلك ابنه خالتي وليست صديقتي
واستمر بيننا الحديث الاول وكان حوار تعارف بيننا وكل منا يسأل عن حياة الاخر وعن عائلته واين يسكن ثم اقفلت الخط وظللت افكر به وكيف ستكون علاقتي به تذكرت سارة واتصلت بها وقلت لها ما حدث بيني وبين عادل ثم سألتها عن سلمان فقالت انها اعجبت به وانها تريد ان تكون علاقة معه
تكررت الاتصالات بيني وبين عادل حتى اتفقنا على لقاء بيننا وقلت له اني لا املك سيارة ولا استطيع ان اقدم له فقال لا عليك عندي طريقة استطيع ان اراك بها قلت له كيف؟
قال قولي لأهلك انك ذاهبة الى الجمعية وهناك انا انتظرك ونخرج معا وكان ذلك اول لقاء لكنه كان لقاء قصير وفي يوم من الايام قلت له اني سوف اكمل الثامنة عشرة من عمري عندها اقدر ان اقود سيارةواستطيع الخروج بنفسي فقال لي انه ينتظر ذلك اليوم بفارغ الصبر وعندما اكملت الثامنة عشرة من عمري اصبحت اخرج معه وفي يوم من الايام قال لي هل تعلمين بتطور علاقة سارة مع سلمان
قلت لا
قال اسألي سارة وسوف تقول لك ما حدث معها
وعندما عدت الى البيت اتصلت بسارة وسألتها عن ما حدث لها مع سلمان فقالت
انها قضت مع سلمان ليلة من اجمل الليالي وكيف كانت تلك الليلة
سألتها ما الذي تتكلمين عنه؟
قالت انها مارست مع سلمان النيك لأول مرة في حياتها وكيف كانت سعيدة بذلك النيك الجميل وبدأت تشرح لي كيف كان سلمان ينيكها وتقول لي انه شئ جميل ورائع
وعندما ذهبت الى السرير لانام لم استطع النوم وافكر بكلام سارة وعن ما حدث لها وبكلامها عن النيك واذا بهاتفي يرن واذا بعادل يتصل بي
مرحبا حبيبتي
اهلا
الم تنامي بعد؟
لا
لماذا ؟
افكر بسارة
هل قالت لك عن ما حدث لها مع سلمان؟
نعم ،هل قال لك سلمان كيف حدث هذا؟
نعم ،يقول انه يحب سارة كثيرا وانه يعشقها فعلا وانها تحبه وعندما طلب منها ما يريد قالت له سارة انها تريد ذلك فعلا عندها اتصل سلمان بي وطلب مني ان اجد له شقة او لي مكان يقضي به ليلته مع حبيبته فأخذت مفتاح شقة لصديقي وطلبت منه ان لا يذهب للشقة في ذلك اليوم ثم اعطيت سلمان المفتاح وقضى مع سارة تلك الليلة الحمراء
ثم قال لي: لا زال هذا المفتاح معي هل تريديني ان اعيده لصاحبه؟
وما دخلي انا بهذا الموضوع
قال لا تجعلين نفسك لست فاهمة ما اريد
قلت فعلا لم افهم قصدك
قال انت تفهمين
فقلت هل تقصد ان نقضي ليلة حمراء بتلك الشقة
قال نعم
عندها بدأت افكر في هذا الموضوع قليلا فقال لي
مارأيك؟
قلت نعم لكن يكون ذلك اللقاء سريعا
قال لا عليك سوف تكون ليلة جميلة لن تنسينها
واتفقنا على ان تكون الليلة القادمة ليلة حمراء ،وعندما جاءت تلك الليلة ذهبنا معا الى تلك الشقة زكنت خائفة وافكر بما سأفعل لكن تذكرت كلام سارة وكيف انها كانت سعيدة بتلك التجربة وذلك النيك الجميل وعندما وصلت الى الشقة وكان عادل ينتظرني هناك وعندما فتح لي عادل الباب وعندما دخلت الشقة احسست اني في مكان سوف يغير حياتي وسوف تتغير حياتي هنا في هذه الشقة واني سوف انتقل من حياة الى حياة اخرى استقبلني عادل وقال لي
تفضلي تفضلي لا تخافين
جلسنا بالصالة الصغيرة نسبيا والتي لا يوجد بها الا كنبات صغيرة وذلك التلفزيون الكبير وجهاز الفيديو وذلك الجهاز الجديد الممتع وهو الرسيفر وعندما جلست إستأذنني عادل ودخل المطبخ وجاء بعصير وقال هذا عصير العشاق شربنا ذلك العصير وقام عادل بتشغيل الفيديو ووضع فلم من الافلام الموجودة بكثرة تحت التلفزيون لم يشغل عادل الفلم بل قام بإعادة الشريط الى اوله وعندما اشتغل الفلم فوجئت به وبتلك المشاهد وكانت اول مرة ارى فيها تلك المشاهد فقد كانت مشاهد سكسية وكان فلم سكس فقلت له
ما هذا ؟
قال هذا سوف يساعدنا بهذه الليلة وسوف يزيد من متعتنا بهذه الليلة
واثناء ما كان الفلم يعرض تلك المشاهد السكسية بدأت اشعر بشعور جميل وكأني اريد ان افعل شئ فألتفت لعادل وكان ينظر بنظرات جميلة عندها وضع عادل يده على فخذي واقترب مني اكثر ثم قفز علي وبدأ يقبلني بقوة واسقطني على الارض ويقبلني بقوة ويمسكني بقوة وانا اقبله وافعل كما شاهدت بالفلم ثم مسك عادل قميصي ويريد ان يمزقه فقلت له لا انا انزعه ثم بدأت بنزع بقميصي ويقول لي هيا بسرعة وخلعت ثيابي بقوة وبسرعة ونزع عادل ثيابه بسرعه وعندما اصبحنا عاريين تماما هجم علي وبدأ يقبلني ويمسك نهداي بقوة وانا ابادله التقبيل وقد كنت اريد ان افعل كما بالفلم فطلبت منه ان ينام على ظهره فقال لي لماذا؟
قلت لا عليك وعندما نام على ظهره وكان زبه منتصبا وبدأ امص زب حبيبي عادل والحسه وهو يقول لي بعد حبيبتي وزبه منتصب عندها جلس عادل ودفعني بقوة حتى اصبحت مستلقيه على ظهري فبدأ بتقبيلي ويمسك نهداي حتى وصل الى كسي وبدأ يلحسه ويكثر من لحس كسي وانا اتأوه آه آه آه آه آه حبيبي عادل حرام عليك ما تفعله بي ولا يرد علي فقد كان مشغولا بلحس ذلك الكس السعيد وزاد تأوهي حتى خرج مني سائل وكان اول مره يخرج مني ذلك السائل عندها سألني عادل
حبيبتي هل تريدين شيئا؟
نعم
ما هو؟
اريد ان تدخل شيئا بكسي ،ممكن
قال لا استطيع
لماذا؟
لأنك بنت ولا استطيع ان افقدك عذارتك
لا عليك
لا لكن استطيع تدبر شهوتك بشئ اخر
ما هو؟
نامي على بطنك
وعندما نمت على بطني بدأ عادل بمسك طيزي وبدأ يفركه ويقبله ويلحس طيزي ويفتحه حتى وصل الى فتحة طيزي وعندما لمسها بإصبعه قال لي هنا استطيع ان امتعك
قلت له كيف؟.
عندها بدأ بفرك فتحة طيزي بإصبعه واراد ان يدخل اصبعه بطيزي ببطء حتى ادخل قليلا منه فصرخت فقال لا عليك سوف تتمتعين من هذه الفتحة فهي ممتعة ثم ذهب عادل الى الغرفة فناديته الى اين؟
قال الان سآتيك
ثم جاء بكريم وقال لي منيرة اريدك ان تمصي زبي قليلا فبدأت امصه وامصه واسيل لعابي عليه ثم قال لي
نامي على بطنك وعندما نمت على بطني رفع طيزي قليلا وبدأ بدهن فتحة طيزي بذلك الكريم وبدأ يفرك تلك الفتحة ويدخل اصبعه داخل ببطء وكأنه يريد ان يوسعها قليلا وان اتأوه ثم اخرج اصبعه وجلس على ركبتيه ووضع قليلا من الكريم على زبه ويدهن زبه ثم امسك زبه ويقربه الى طيزي حتى وصل الى تلك الفتحة ثم بدأ بالدفع قليلا ويريد ان يدخله داخل وعندما ادخل رأس زبه صرخت من ذلك الدخول توقف قليلا حتى هدأت قليلا ثم بدأ يدخل ببطء وكلما يدخله اصرخ آه آه آه آه ثم دفع زبه بقوة داخل طيزي آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ آآآآآآآه صرخت صرخة قوية من ذلك الدخول القوي وسقط عادل فوق ظهري وامسك نهداي وبقي زبه داخل طيزي ثم قام واخذ يحرك زبه داخل ذلك الطيز ويمسك اردافي بيديه ويحركهما وهو يدفع بذلك الزب داخل ذلك الطيز وكأنهما اصبحا صديقي واصبحا جسد واحد الزب وحبيبه الطيز ثم بدأ عادل يصيح واخرج زبه بسرعه ووضعه فوق طيزي ثم قذف ذلك المني فوق ظهري وسقط على ظهري متعبا وسقطت على الارض وانا اتأوه من الالم واشعر بشعور جميل وكانت تلك اول مرة يدخل فيها زب داخل طيزي بل اول مرة ارى فيها زب على الواقع واكن لا يزال الفلم يدور وبه تلك المشاهد الجميلة وارتمينا على الارض ونحن نشاهد الفلم..